Co ze stacjami A-12 Plac Konstytucji i A-16 Muranów?
Moderator: JacekM
Co rozumiesz pod pojęciem "Muranów ma rozwinąć okolicę"? Przecież to nie Kabaty...teren gęsto zabudowany jeszcze w latach 40 i 50. Jedyny pusty plac w okolicy ma pomieścić Muzeum Żydowskie.
www.kolej.one.pl
Zachęcam do aktualizowania danych!!!
Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)
Zachęcam do aktualizowania danych!!!
Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)
Co za marnowanie miejskich pieniędzy Obie stację są poprostu "niezbędne" do funkcjonowania metra Przy okazji Ratusz powinien wybudować jeszcze stację Królewska !! Chyba z niej korzystałoby więcej pasażerów niż z Muranowa !! Jeśli budują kolejne stacje metra między już istniejącymi to niech nie zabierają pasażerom przyspieszonych linii autobusowych (jak 508,519) jeżdżących nad metrem gdyż poprostu autobusy będą szybsze !!
Moim skromnym budowa stacji Pl. Konstytucji i Muranów jest to marnowanie pieniędzy w błoto. Od metra Politechniki do Pl. Konstytucji idzie się dosłownie 5 minut. A jak nie chce się komuś tyłka ruszyć ma autobus i tramwaj. To samo Muranów tam są tramwaje w tym mocne 36. Niech nie robią z metra tramwaju. Jakoś nie widzę potrzeby budowy tych obu stacji. A jeśli już zaczną budować to nie chce wiedzieć, co się będzie działo na ulicy Marszałkowskiej.
A co ma się dziać? Przecież tunelu drążyć nie będą, bo już jest, a wyjścia ze stacji będą powstawać na chodniki, a nie na jezdnię. Problemów z ruchem kołowym chyba zatem nie powinno być żadnych.Marcineq pisze:A jeśli już zaczną budować to nie chce wiedzieć, co się będzie działo na ulicy Marszałkowskiej.
Obie stacje mają być dwupoziomowe tak jak np. Politechnika. Według wstępnych szacunków każda z nich będzie kosztować 70-90 mln zł. Trudniejsza, a więc zapewne i droższa będzie ta przy pl. Konstytucji - trzeba będzie tam najpierw wylać strop, a potem wybierać spod niego ziemię. Nie obędzie się bez zwężenia o połowę Marszałkowskiej na kilka miesięcy.MZ pisze:A co ma się dziać? Przecież tunelu drążyć nie będą, bo już jest, a wyjścia ze stacji będą powstawać na chodniki, a nie na jezdnię. Problemów z ruchem kołowym chyba zatem nie powinno być żadnych.Marcineq pisze:A jeśli już zaczną budować to nie chce wiedzieć, co się będzie działo na ulicy Marszałkowskiej.
Przeczytaj ostatnie zdanie może zrozumiesz.
Nie bój się, przeczytałem cały tekst, ale mimo tego nadal uważam, że nie spowoduje to żadnych poważnych utrudnień w ruchu. Jezdnia będzie zwężona, ale przecież cały czas przejezdna (nie tak, jak Słowackiego podczas budowy stacji Plac Wilsona wraz z tunelem). Korków na pewno nie da się uniknąć, ale czy teraz ich tam nigdy nie ma?Marcineq pisze:Przeczytaj ostatnie zdanie może zrozumiesz.
jacek2357
To masz drugi argument. Osiedle emerytów z lat 40 plus monumentalne bloki w Andersa, pusty plac po inflanckiej, na Stawkach taki bajzel że chwilami aż wstyd jak turyści idą na Umschlagplatz.
Dodam że raz na tydzień wstrzymuję szybką jazdę 157 po Stawkach jadąc do Inflanckiej na basen.
To masz drugi argument. Osiedle emerytów z lat 40 plus monumentalne bloki w Andersa, pusty plac po inflanckiej, na Stawkach taki bajzel że chwilami aż wstyd jak turyści idą na Umschlagplatz.
Dodam że raz na tydzień wstrzymuję szybką jazdę 157 po Stawkach jadąc do Inflanckiej na basen.
www.kolej.one.pl
Zachęcam do aktualizowania danych!!!
Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)
Zachęcam do aktualizowania danych!!!
Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)
Tak czy siak dobre argumenty przemawiające za tym żeby stacja metra tam nie powstała.
I tak wracamy do pierwszego argumentu mego autorstwa-brak miejsca na nowe inwestycje w najbliższej okolicy (w sumie z Inflanckiej to bliżej na Gdański)
I tak wracamy do pierwszego argumentu mego autorstwa-brak miejsca na nowe inwestycje w najbliższej okolicy (w sumie z Inflanckiej to bliżej na Gdański)
www.kolej.one.pl
Zachęcam do aktualizowania danych!!!
Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)
Zachęcam do aktualizowania danych!!!
Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)
O ludzie...
Metro na Muranowie nie, a na Placu Konstytucji - tylko i wyłacznie jeśli będzie budowana III linia - znaczy wybudowac przy okazji budowy III linii metra. (choc z drugiej strony będe mial bliżej na wydział co i tak jest bez różnicy bo z metra nie korzystam)
Metro na Muranowie nie, a na Placu Konstytucji - tylko i wyłacznie jeśli będzie budowana III linia - znaczy wybudowac przy okazji budowy III linii metra. (choc z drugiej strony będe mial bliżej na wydział co i tak jest bez różnicy bo z metra nie korzystam)
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
mi chodziło o rozpatrywanie okolicy pod względem klubu piłkarskiegoKarol pisze:Tak czy siak dobre argumenty przemawiające za tym żeby stacja metra tam nie powstała.
takie jest moje zdanie, jak i bohunabohun pisze:Metro na Muranowie nie, a na Placu Konstytucji - tylko i wyłacznie jeśli będzie budowana III linia - znaczy wybudowac przy okazji budowy III linii metra.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.