Busmann pisze:Ale masz tam peron techniczny, więc koszty byłyby minimalne, a położenie peronu jest takie same jak w Woli Bierwieckiej.
Zaadaptujesz peron techniczny i co dalej? Ludzie będą szli przez pola do domów? Potrzebna jest tam jakaś infrastruktura. Położenie peronu jest może takie samo jak w Woli Bierwieckiej, ale dla całej Woli Bierwieckiej to jest jedyna możliwość, a dla poszczególnych części Radomia istnieje więcej możliwości.
Busmann pisze:Np. Gołębiów ma szybkie i częste połączenie z Dw. PKP poprzez linię 9 (co 7-8 min w szczycie). Niewiele osób by się zdecydowało na przejście do pociągu dla oszczędności 2 minut.
A Stara Wola Gołębiowska, na której wolisz przystanek kolejowy bardziej niż na osiedlu Gołębiów I, ma połączenie z dworcem PKP linią 18. Na dodatek jedzie ona przez całą ulicę Stara Wola Gołębiowska, a tory przecinają ją na samym końcu. Nie zapominaj, że z osiedla Gołębiów ludzie jeżdżą tylko na dworzec. Jest jeszcze na przykład osiedle Południe.
Zgodzić mogę się tylko z jednym. W Radomiu raczej nigdy nie powstaje kolej miejska, więc nasze dywagacje uznaję jedynie za czysto teoretyczne.