Kolej w aglomeracji warszawskiej
Moderator: JacekM
Dobra, już chyba łapię. Jedzie na Służewiec, ale wraca na Zachodni, nie Wschodni. Wychodzi trójkąt, czyli odwrócenie czoła pociągu.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Ale że jak? Na Służewiec jedzie przez Zachodni chyba, nie ?KwZ pisze:Dobra, już chyba łapię. Jedzie na Służewiec, ale wraca na Zachodni, nie Wschodni. Wychodzi trójkąt, czyli odwrócenie czoła pociągu.
ŁK
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27395
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
No nie wiem, czy łapiesz. Pociąg do Łukowa do minionego roku startował z Zachodniego i jechał nań na pusto z Grochowa (przez Czyste). Teraz jedzie ze Służewca i wyjazd także jest dostępny dla pasażerów. Gdzie tu widzisz jakieś Olszynki Grochowskie i powroty na Zachodni, to ja już nie wiem.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Czy ZTM różnicuje jakoś cenę wozokilometra dla KMów w zależności od pojemności pociągu, czy daje tę samą stawkę Łukowiance co jakiemuś podsyłowi na Czeremchę?*
* - zakładam, że kursuje pociąg Tłuszcz - Wschodnia - Czeremcha; nie bijcie (tak jak z pomyleniem Olszynki z Grochowem), jeśli okaże się, że teraz Czeremchę obsługują jakieś PRy, Koleje Podlaskie, zamknęli linię, podsyły są po linii Pilawa-Tłuszcz, nie zatrzymuje się to to na odcinku >przystanek przed Zagościńcem< - Halinów, względnie Zielonka Bankowa - Sulejówek, ...
* - zakładam, że kursuje pociąg Tłuszcz - Wschodnia - Czeremcha; nie bijcie (tak jak z pomyleniem Olszynki z Grochowem), jeśli okaże się, że teraz Czeremchę obsługują jakieś PRy, Koleje Podlaskie, zamknęli linię, podsyły są po linii Pilawa-Tłuszcz, nie zatrzymuje się to to na odcinku >przystanek przed Zagościńcem< - Halinów, względnie Zielonka Bankowa - Sulejówek, ...
Nie, są pociągokilometry. Na ich podstawie przewoźnicy rozliczają się z PLK. Niestety, nie wiem jak jest bliżej z ZTM-em jako zleceniodawcą.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
No z PLK to tak, ale ZTM nie ma żadnego wpływu na zestawienia ani rozkład, więc raczej nie powinien aż tak szczegółowo płacić.zxcvbnm pisze:Nie, są pociągokilometry. Na ich podstawie przewoźnicy rozliczają się z PLK. Niestety, nie wiem jak jest bliżej z ZTM-em jako zleceniodawcą.
ŁK
-
- Posty: 2116
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
No właśnie rano z kierunku Siedlec jeżdżą prawie codziennie pojedyńcze gdzie już w Wesołej i Rembertowie nikt się nie może dostać. Wczoraj kierownik skład I wyszedł i nie mógł wejść w w wesołej. Pociąg stał ponad 5 minut bo drzwi nie chciały się zamknacPremo pisze: ↑22 lip 2019, 21:257 piętrowych wagonów jechało na trasie ze Wschodniej do Służewca w niedzielę, gdzie jechało nim 10 osób a ja musiałem jechać rano zatłoczonym pociągiem do którego ledwo rano wsiadłem. To skandal. Oni to celowo robią zmuszając pasażerów do jazdy jak bydło!
Fik ma rację. Po co wysyłać służbowy pociąg na Czyste za który nie dostanie się nic, a jeszcze trzeba zapłacić, skoro można uruchomić planowy pociąg i wziąć za niego pieniądze
Widocznie KM wychodzi z założenia, że:Robert 514 pisze: ↑25 lip 2019, 0:03No właśnie rano z kierunku Siedlec jeżdżą prawie codziennie pojedyńcze gdzie już w Wesołej i Rembertowie nikt się nie może dostać. Wczoraj kierownik skład I wyszedł i nie mógł wejść w w wesołej. Pociąg stał ponad 5 minut bo drzwi nie chciały się zamknac
Remont Ograniczenie przepustowości Zmniejszony popyt Zmiana zestawienia składów
Oczywiście nijak ma się to rzeczywistości. KM powinno nawet kosztem niewielkiej zmiany prędkości eksploatacyjnej (i tak zwykłe R2 do Siedlec nie osiągają 160 km/h, a 120 km/h może 130 km/h) wysłać składy 3xEN57AKM/AL. Ale lepiej wysłać pojedynczy skład (czy 1xER75, czy 1xEN57 to i tak za mało miejsca), ten sam schemat jest na R2, ten sam schemat był na R7 przez 2 tygodnie sardynki moje kochane...
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
W dzisiejszej Stołecznej o kolejnym nowym pomyśle kolejarzy, tj. budowie łącznika dworca Wschodniego z linią wołomińską po śladzie bocznicy do P&G.
Nic śmieszniejszego nie przeczytacie - pomysłów kolejarze mają całe torby, ale jakoś realizacja żadnego nie wychodzi...
Nic śmieszniejszego nie przeczytacie - pomysłów kolejarze mają całe torby, ale jakoś realizacja żadnego nie wychodzi...
Nowym, bo w ciągu ostatnich kilku lat (?) o tym w prasie nie pisano.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27395
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
W maju ogłoszono rozporządzenie Rady Ministrów przewidujące budowę tej linii, w lipcu master plan PLK dla Warszawy, w którym również ona się znajduje, oba te dokumenty były w mediach dość szeroko komentowane, więc Twoje zdziwienie mnie dziwi.
O tym, że do prasy przedostają się raczej koncepcje dojrzałe, a nie świeże, to nawet nie wspomnę.
O tym, że do prasy przedostają się raczej koncepcje dojrzałe, a nie świeże, to nawet nie wspomnę.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Zatem kiedy będzie remont Średnicy?
Niech zaprojektują i wdrożą rozwiązanie problemu przepustowości linii średnicowej (np. S linia obwodowa), a później porozmawiamy o łącznikach (który to pomysł na połączenie WWO-W Wileńska wcale nie jest głupi, a na pewno ułatwienie dla pasażerów R6). Gdyby miasto zarządzało WWK, to być może to już dawno byłoby zrobione, jednak tym "zarządza" PLK.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2