Wspaniale, właśnie zaraz zaczyna się rozgrzebywanie WWT.person pisze: ↑19 sie 2019, 8:32W dzisiejszej Stołecznej o kolejnym nowym pomyśle kolejarzy, tj. budowie łącznika dworca Wschodniego z linią wołomińską po śladzie bocznicy do P&G.
Nic śmieszniejszego nie przeczytacie - pomysłów kolejarze mają całe torby, ale jakoś realizacja żadnego nie wychodzi...
Kolej w aglomeracji warszawskiej
Moderator: JacekM
A co ta łącznica ma dać więcej niż przez Rembertów? Bo z Wileńskim to chyba nie połączą ?
ŁK
Odciążyć Rembertów.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
A sterowanie skąd? Warszawa-Marki?pawcio pisze:Odciążyć Rembertów.
ŁK
A nie jest?
Co i rusz się słyszy o niezabieralnych pociągach. I o tym, że na remont linii otwockiej pospieszne na Lublin mogłyby jechać przez Halinów, Mińsk, Sufczyn, Pilawę.
Co i rusz się słyszy o niezabieralnych pociągach. I o tym, że na remont linii otwockiej pospieszne na Lublin mogłyby jechać przez Halinów, Mińsk, Sufczyn, Pilawę.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
No właśnie, "zabranie" nielicznych (w miarę luźnych) pociągów z pewnością pomoże rozwiązać problem niezabieralności.
Przecież od dawien dawna jeżdżą przez Rembertów, Halinów. Problem przeciążenia występuje właśnie na odcinku Rembertów - Mińsk, a nie w samych Rembertowie. Wywalenie stąd pociągów jadących na linię wołomińską niewiele zmieni.
Czyli chcemy budować łącznik dla pociągów co 2 godziny (lub rzadziej)? Bo przecież nie wierzę, że PKP IC nagle zwiększy częstotliwość kursowania pociągów w tamtej relacji. Zresztą zwiększać chyba nie ma jak, bo tak jakby na Średnicę niewiele więcej może wjechać.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27388
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Po pierwsze: pociągi do Białegostoku kursują już obecnie częściej niż co 2 godziny, pomimo trwającej modernizacji.
Po drugie: już teraz są przepełnione.
Po trzecie: przecież ta inwestycja ma być realizowana w najlepszym wypadku równolegle z modernizacją średnicy, a najprawdopodobniej po.
Po drugie: już teraz są przepełnione.
Po trzecie: przecież ta inwestycja ma być realizowana w najlepszym wypadku równolegle z modernizacją średnicy, a najprawdopodobniej po.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Wydaje mi się, że 12 par pociągów na dobę to nie tak mało. Seriously, ze 2 km torów to taka wielka inwestycja?Czyli chcemy budować łącznik dla pociągów co 2 godziny (lub rzadziej)?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Właśnie, te analizy które teraz robi PLK obejmują okresy bliżej 2030, tak samo przebudowa linii do Służewca do 4 torów to pewnie jakiś 2028 rok najwcześniej.fik pisze: ↑20 sie 2019, 9:53Po pierwsze: pociągi do Białegostoku kursują już obecnie częściej niż co 2 godziny, pomimo trwającej modernizacji.
Po drugie: już teraz są przepełnione.
Po trzecie: przecież ta inwestycja ma być realizowana w najlepszym wypadku równolegle z modernizacją średnicy, a najprawdopodobniej po.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Co godzinę w szczycie, razem 11 par na dobę. I serio łącznica to takie szaleństwo? A może jakby była, to udałoby się dorobić pociągi chociaż do WWO?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Tak: