Kolej w aglomeracji warszawskiej
Moderator: JacekM
We wrześniu z ciekawości się przejadę turystycznym kursem Radom - Warka
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Jeździ EEC (wygrali przetarg w konsorcjum z Pawelcem)
Czas przejazdu: 2 godziny... Brzmi interesująco jak na turystyczną wycieczkę. Orientujesz się, jaki tabor jeździ?
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Ostatnio nie widziałem, ale najprawdopodobniej głównie Ambassadory oraz Bovy.
Tylko że w międzyczasie rozstrzygnięto przetarg i podpisano nowe umowy.
Brygady dalekobieżne/turystyczne nie są już obsługiwane przez Dar-Busa, Stalko i PKS Grodzisk, tylko przez wspomniane konsorcjum EEC + Pawelec.
Brygady dalekobieżne/turystyczne nie są już obsługiwane przez Dar-Busa, Stalko i PKS Grodzisk, tylko przez wspomniane konsorcjum EEC + Pawelec.
W nowym rozkładzie pojawił się pociąg KM 91444 Sochaczew-Wwa Główna. Obstawiam wstępną rezerwację trasy, bo na Główną chyba ciężko wjechać?
Przecież można zrobić objazd skracający trasę do Zachodniego, a relację zostawić.Emyl pisze:Właśnie patrzę z okna na tor wjazdowy od strony Zachodniej podmiejskiej - nie ma takiej szansy, chyba że pociąg rozwinie skrzydła
ŁK
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27387
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
No na razie przynajmniej do marca na Główną nie pojedziemy.
Swoją drogą, mam szczerą nadzieję, że przed otwarciem tego dla pasażerów ktoś wpadnie na pomysł zmiany nazwy...
Swoją drogą, mam szczerą nadzieję, że przed otwarciem tego dla pasażerów ktoś wpadnie na pomysł zmiany nazwy...
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?