Kolej w aglomeracji warszawskiej
Moderator: JacekM
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27393
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
PLK potrafi dowiedzieć się od wykonawcy w niedzielę o 16, że ten jednak nie dał rady udostępnić torów do ruchu od poniedziałku 4 rano i potrzebuje jeszcze dwóch miesięcy zamknięcia.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Nadzór inwestorski to nigdy nie była mocna strona PLKi... Z reguły bazuje na tym, co wykonawca jest łaskaw sam powiedzieć.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26820
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
I oczywiście tydzień wcześniej na inspekcji inspektor nadzoru zagrożenia terminu nie widzi?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Widziałeś kiedykolwiek na żywo takiego inspektora nadzoru z firmy zatrudnionej przez PLK do "pełnienia nadzoru inwestorskiego" (nota bene za grubą kasę)?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26820
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Zawodowo miałem kontakt z Inżynierem Kontraktu ostatni raz bodaj w 2007 roku. Był to jednocześnie raz ostatni, co samo w sobie jest znaczące...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 5805
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
- R-9 Chełmska
- Posty: 7764
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Po co nam modernizacja linii kolejowych jak można wrzucić autobusy - taniej i szybciej?
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
A jakież to "nieszczęście" spotkało przebudowę odc. Gołąbki-Ożarów? Ponoć prace wstrzymane do czasu nowego pozwolenia na budowę.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26820
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ja to czekam jak ktoś się dopatrzy, że na linii do Radomia roboty są na zgłoszeniu
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Ktoś już zadał pytanie o samowolę...
https://radom.wyborcza.pl/radom/7,44313 ... wlana.html
https://radom.wyborcza.pl/radom/7,44313 ... wlana.html
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26820
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
To tylko wierzchołek góry lodowej z tego co słyszałem. Czasem jednak warto parę miesięcy "na papiery" poczekać.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 4094
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Ale za to jaka dobra częstotliwość. Co 4 minuty - prawie jak porządny s-bahn.