Kolej w aglomeracji warszawskiej
Moderator: JacekM
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27359
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Kury przestaną dawać mleko.
Ciekawe, że pół roku temu, jak PLK ogłaszała swój Masterplan dla WWK, w którym zawarta jest ta inwestycja, takich protestów nie było
Ciekawe, że pół roku temu, jak PLK ogłaszała swój Masterplan dla WWK, w którym zawarta jest ta inwestycja, takich protestów nie było
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
-
- Posty: 5791
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Społeczeństwo wie, że jak jest Masterplan, to można jeszcze spać spokojnie.
miłośnik 13N
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Świetnie, teraz mam ochotę na ptasie mleczko, a miałem ograniczać słodkie...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
W obliczu zapowiadanej mega-światowej inwestycji takie protesty niewiele dają. Aczkolwiek pewnie da się pogodzić interesy mieszkańców i potrzebę budowy nowej linii, kwestia pieniędzy.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27359
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
S3 wróciło na Centralny, rozkład na linii obwodowej wrócił do standardów trzeciego świata, w popołudniowym szczycie straszą dziury po 40 minut i więcej:
17.21 - 17.59
17.59 - 18.24
18.38 - 19.23 - 20.04
17.21 - 17.59
17.59 - 18.24
18.38 - 19.23 - 20.04
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Mam wrażenie, że nawet z S3 i tak były absurdalne dziury.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27359
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
No to problem "rozwiązano", znaczy znowu jeździ śmieszne S90. Przesiadka na modernizowanym Gdańskim z ganianiem na skuśkę przez parking, mniam, palce lizać...
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6920
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Magiczny schemat na stronie WTF tego nie uwzględnia
https://www.wtp.waw.pl/wp-content/uploa ... danski.pdf
https://www.wtp.waw.pl/wp-content/uploa ... danski.pdf
Zabawnie będzie jak się przy okazji różnych utrudnień i opóźnień (a idzie zima) pociągowi zdarzy podstawić pod inny peron niż zwykle.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27359
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Mapka trochę myląco sugeruje, że trzeba przejść przez budynek dworca, w praktyce należy: zejść z peronu 3, wyjść na górę wyjściem na wprost końca przejścia podziemnego pod dworcem kolejowym (na wysokości północnych wejść na stację metra) i przejść na skos przez parking na peron 2. Metrów jakieś 300 +/-.
Generalnie wygląda to obecnie tak, że (patrząc od północy):
tor 6, peron 4 - niedostępny
tor 4, peron 4 - niedostępny
tor 2b, peron 3 - czynny, dostępny
tor 1b, peron 3 - czynny, dostępny
tor 3, peron 2 - czynny, dostępny
tor 5, peron 2 - od strony mostu nieczynny (ponad nim przechodzi kładka na peron od parkingu), od strony Powązek czynny, zazwyczaj stoi tam Unimog wykonawcy przebudowy
Przejście w poziomie między peronem 3 i 2 wyłączyłoby dwa tory (1b i 3) - perony są wysokie, więc nie ma jak zrobić zejścia do poziomu bez wyłączenia ruchu.
Obecnie na peron 2 przyjmowane są pociągi KM kończące bieg, których w ogóle nie powinno być, bo powinny jeździć prosto na Ósmy Peron, i żadnego problemu by nie było. Podpięte w teorii pod nie S90 rozkładowo kończy na peronie 3, ale w praktyce nie widziałem - jak dla mnie spokojnie mogłoby na ten półtor 5 wjeżdżać, a wykonawcę z Unimogiem wysłać na chyba czynne tory przy zamkniętym peronie 4.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?