Kolej w aglomeracji warszawskiej

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 09 mar 2020, 10:20

Kury przestaną dawać mleko.

Ciekawe, że pół roku temu, jak PLK ogłaszała swój Masterplan dla WWK, w którym zawarta jest ta inwestycja, takich protestów nie było :-k
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 09 mar 2020, 11:10

Społeczeństwo wie, że jak jest Masterplan, to można jeszcze spać spokojnie.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 11 mar 2020, 14:23

fik pisze:
09 mar 2020, 10:20
Kury przestaną dawać mleko.
Świetnie, teraz mam ochotę na ptasie mleczko, a miałem ograniczać słodkie...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Sebastian
Posty: 907
Rejestracja: 28 mar 2015, 21:56

Post autor: Sebastian » 07 cze 2020, 13:13

W obliczu zapowiadanej mega-światowej inwestycji takie protesty niewiele dają. Aczkolwiek pewnie da się pogodzić interesy mieszkańców i potrzebę budowy nowej linii, kwestia pieniędzy.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 05 paź 2020, 12:10

S3 wróciło na Centralny, rozkład na linii obwodowej wrócił do standardów trzeciego świata, w popołudniowym szczycie straszą dziury po 40 minut i więcej:

17.21 - 17.59
17.59 - 18.24
18.38 - 19.23 - 20.04
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 05 paź 2020, 14:50

Mam wrażenie, że nawet z S3 i tak były absurdalne dziury.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 06 paź 2020, 9:34

Nie wykluczam, ale mój powrót do jeżdżenia 5 dni w tygodniu zbiegł się idealnie z tą zmianą, więc tu skoncentrowałem frustrację :P
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 02 lis 2020, 14:00

No to problem "rozwiązano", znaczy znowu jeździ śmieszne S90. Przesiadka na modernizowanym Gdańskim z ganianiem na skuśkę przez parking, mniam, palce lizać...
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 02 lis 2020, 15:56

Czekaj, jaki parking?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 02 lis 2020, 16:07

No ten, przez który trzeba przejść, żeby wejść obecnie na peron 2 - między budynkiem dworca a ogródkami działkowymi.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 02 lis 2020, 16:59

Magiczny schemat na stronie WTF tego nie uwzględnia :term:
https://www.wtp.waw.pl/wp-content/uploa ... danski.pdf

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 02 lis 2020, 17:33

Nie uwzględnia też na przykład kursowania linii 221 ;P
Załączniki
IMG_02112020_173316_(600_x_800_piksel).jpg
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 02 lis 2020, 19:42

No niezły rozpierdol. Żeby przejść z peronu 2 na 3 trzeba zrobić z kilkaset metrów? Czemu nie zrobiono jakiegoś przejścia w poziomie? :O

Blotny
(plunio7)
Posty: 672
Rejestracja: 26 cze 2010, 20:27
Lokalizacja: Odolany

Post autor: Blotny » 02 lis 2020, 19:42

Zabawnie będzie jak się przy okazji różnych utrudnień i opóźnień (a idzie zima) pociągowi zdarzy podstawić pod inny peron niż zwykle.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 02 lis 2020, 19:54

Emyl pisze:
02 lis 2020, 19:42
No niezły rozpierdol. Żeby przejść z peronu 2 na 3 trzeba zrobić z kilkaset metrów? Czemu nie zrobiono jakiegoś przejścia w poziomie? :O
Mapka trochę myląco sugeruje, że trzeba przejść przez budynek dworca, w praktyce należy: zejść z peronu 3, wyjść na górę wyjściem na wprost końca przejścia podziemnego pod dworcem kolejowym (na wysokości północnych wejść na stację metra) i przejść na skos przez parking na peron 2. Metrów jakieś 300 +/-.

Generalnie wygląda to obecnie tak, że (patrząc od północy):

tor 6, peron 4 - niedostępny
tor 4, peron 4 - niedostępny
tor 2b, peron 3 - czynny, dostępny
tor 1b, peron 3 - czynny, dostępny
tor 3, peron 2 - czynny, dostępny
tor 5, peron 2 - od strony mostu nieczynny (ponad nim przechodzi kładka na peron od parkingu), od strony Powązek czynny, zazwyczaj stoi tam Unimog wykonawcy przebudowy

Przejście w poziomie między peronem 3 i 2 wyłączyłoby dwa tory (1b i 3) - perony są wysokie, więc nie ma jak zrobić zejścia do poziomu bez wyłączenia ruchu.

Obecnie na peron 2 przyjmowane są pociągi KM kończące bieg, których w ogóle nie powinno być, bo powinny jeździć prosto na Ósmy Peron, i żadnego problemu by nie było. Podpięte w teorii pod nie S90 rozkładowo kończy na peronie 3, ale w praktyce nie widziałem - jak dla mnie spokojnie mogłoby na ten półtor 5 wjeżdżać, a wykonawcę z Unimogiem wysłać na chyba czynne tory przy zamkniętym peronie 4.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

ODPOWIEDZ