Kolej w aglomeracji warszawskiej

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 08 gru 2020, 10:36

PLK potrafi dowiedzieć się od wykonawcy w niedzielę o 16, że ten jednak nie dał rady udostępnić torów do ruchu od poniedziałku 4 rano i potrzebuje jeszcze dwóch miesięcy zamknięcia.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1846
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 08 gru 2020, 12:20

Nadzór inwestorski to nigdy nie była mocna strona PLKi... Z reguły bazuje na tym, co wykonawca jest łaskaw sam powiedzieć.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 gru 2020, 8:29

fik pisze:
08 gru 2020, 10:36
PLK potrafi dowiedzieć się od wykonawcy w niedzielę o 16, że ten jednak nie dał rady udostępnić torów do ruchu od poniedziałku 4 rano i potrzebuje jeszcze dwóch miesięcy zamknięcia.
I oczywiście tydzień wcześniej na inspekcji inspektor nadzoru zagrożenia terminu nie widzi?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1846
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 09 gru 2020, 10:00

Widziałeś kiedykolwiek na żywo takiego inspektora nadzoru z firmy zatrudnionej przez PLK do "pełnienia nadzoru inwestorskiego" (nota bene za grubą kasę)?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 09 gru 2020, 10:02

Glonojad pisze:
09 gru 2020, 8:29
fik pisze:
08 gru 2020, 10:36
PLK potrafi dowiedzieć się od wykonawcy w niedzielę o 16, że ten jednak nie dał rady udostępnić torów do ruchu od poniedziałku 4 rano i potrzebuje jeszcze dwóch miesięcy zamknięcia.
I oczywiście tydzień wcześniej na inspekcji inspektor nadzoru zagrożenia terminu nie widzi?
No a jak ma widzieć, jak mu wykonawca pisma nie przesłał? :kekeke:
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 gru 2020, 11:35

kveld pisze:
09 gru 2020, 10:00
Widziałeś kiedykolwiek na żywo takiego inspektora nadzoru z firmy zatrudnionej przez PLK do "pełnienia nadzoru inwestorskiego" (nota bene za grubą kasę)?
Zawodowo miałem kontakt z Inżynierem Kontraktu ostatni raz bodaj w 2007 roku. Był to jednocześnie raz ostatni, co samo w sobie jest znaczące...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 09 gru 2020, 11:52

W sumie dwa razy.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7760
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 17 maja 2021, 13:35

Po co nam modernizacja linii kolejowych jak można wrzucić autobusy - taniej i szybciej? ;-)
Załączniki
c11.jpg
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 18 maja 2021, 9:51

Komuś coś się źle kliknęło, czasówka jest ewidentnie szynowa.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Paweł D.
Posty: 5246
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 18 maja 2021, 10:39

A jakież to "nieszczęście" spotkało przebudowę odc. Gołąbki-Ożarów? Ponoć prace wstrzymane do czasu nowego pozwolenia na budowę.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 18 maja 2021, 10:40

Ja to czekam jak ktoś się dopatrzy, że na linii do Radomia roboty są na zgłoszeniu :]
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 18 maja 2021, 10:41

Ktoś już zadał pytanie o samowolę...
https://radom.wyborcza.pl/radom/7,44313 ... wlana.html

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 18 maja 2021, 12:01

To tylko wierzchołek góry lodowej z tego co słyszałem. Czasem jednak warto parę miesięcy "na papiery" poczekać.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 10 lip 2021, 10:11

Piękna ta kolej aglomeracyjna, taka atrakcyjna i regularna.
aglo.jpg
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 10 lip 2021, 10:34

Ale za to jaka dobra częstotliwość. Co 4 minuty - prawie jak porządny s-bahn.

ODPOWIEDZ