Właśnie dlatego piszę o szt i zgadzam się z wnioskiem fika odnośnie ciśnięcia peelki. Autobusem to raczej bez sensu. Biorąc pod uwagę częstotliwość S3 co ~30, co drugie (co ~60) zostawić bezpośrednio do Wieliszewa, a pozostałe skrócić do Legionowa i skomunikować jednoperonowo z S30 na jakimś dieslu (bo tak, jak pisałem - w możliwość dojazdu elektrycznym do peronu w Nieporęcie nie wierzę). Oj, chyba mnie poniosła fantazja...
Kolej w aglomeracji warszawskiej
Moderator: JacekM
Gorzej, jeśli gminom będzie na rękę skrócenie, bo będą mogły dzięki temu trochę zaoszczędzić...
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27355
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Wymyśliłem plusy sytuacji: zapotrzebowanie taborowe spadnie, więc więcej nowoczesnych jednostek odpocznie na Szczęśliwicach podczas gdy pasażerowie z Legionowa będą się kisić w nieklimatyzowanych 14WE.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Podobno 14WE muszą jeździć bo wynajęte i kasa leci czy jeżdżą, czy nie. Aczkolwiek sądziłem, że 14WE klimę miały...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Mają, ale niekoniecznie wydajną.
Pytania dla osób zorientowanych:
1) czy możliwe będą kiedyś regularne godziny kursowania oraz prawdziwa koordynacja rozkładów KM/SKM na wspólnych odcinkach?
2) czy można zrobić na peronach rozkład KM tak czytelny i przyjazny dla pasażera jak rozkład SKM/autobusów/tramwajów?
3) czy pociągi KM zamiast pojedynczych kursów ze wszystkich miejsc do wszystkich miejsc w województwie mogłyby mieć regularne stałe trasy, z naprzeciwległych miejsc, np. R1 Mińsk Maz. - Grodzisk Maz., R2 Otwock - Sochaczew, R3 Piaseczno-Legionowo, z niektórymi kursami wydłużonymi do dalszych miejsc? Dzięki temu nie marnowałoby się też cenne miejsce na średnicy na pociągi tylko do Wschodniego lub tylko do Zachodniego.
1) czy możliwe będą kiedyś regularne godziny kursowania oraz prawdziwa koordynacja rozkładów KM/SKM na wspólnych odcinkach?
2) czy można zrobić na peronach rozkład KM tak czytelny i przyjazny dla pasażera jak rozkład SKM/autobusów/tramwajów?
3) czy pociągi KM zamiast pojedynczych kursów ze wszystkich miejsc do wszystkich miejsc w województwie mogłyby mieć regularne stałe trasy, z naprzeciwległych miejsc, np. R1 Mińsk Maz. - Grodzisk Maz., R2 Otwock - Sochaczew, R3 Piaseczno-Legionowo, z niektórymi kursami wydłużonymi do dalszych miejsc? Dzięki temu nie marnowałoby się też cenne miejsce na średnicy na pociągi tylko do Wschodniego lub tylko do Zachodniego.
KMy miały już ładny rozkład, w miarę regularny, z niezłym taktem na odcinku Warszawa Wileńska - Wołomin Słoneczna. Teraz tory odstawcze na Słonecznej służą odstawianiu pociągów na średnicę przy jednotorze(?) Zielonka - Rembertów i utrudnieniach na samej Zachodniej. Patologiczny przykład rozlewania utrudnień w kolejne miejsca sieci.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No dobsz, ale wydawało mi się, że skoro jest filozofia "eksploatujemy bo i tak płacimy" to może być skojarzona z "a skoro płacimy, to wymagamy i walimy kary"...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Aż tak źle z klimą w 14WE? W teorii jest, jak jeździły z 2 lata temu na S1 to jeszcze działała. Zarówno w tych SKMowych jak z dzierżawy. A przynajmniej w znacznie lepszym stanie niż przed uruchomieniem bazy SKM. Bo wtedy to... aż strach o tym wspominać żeby serwer WAWKOM się nie zawiesił
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
A potem sprawdził stan informacji pasażerskiej w Jazzach i połknął język.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27355
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Pytanie, kto kontraktowo odpowiada za utrzymanie klimy przy długim wynajmie, bo to też nie jest jednoznaczne. W każdym razie zimą są problemy z ogrzewaniem i śnieg pada do środka, latem nierzadko można się udusić.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Jazzy są dostarczone dla TW na zupełnie innych zasadach.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Ja o waleniu kar: przez organizatora operatorowi oraz przez zamawiającego dostawcy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ja też. Przy kontrakcie "co miesiąc płacę za użytkowanie taboru" zdecydowanie jest łatwiej walić kary, niż przy kontrakcie "zapłaciłem już dawno za dostawę, to teraz sobie mogę czekac na wyrok ".
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.