Kolej w aglomeracji warszawskiej
Moderator: JacekM
Plany jakie ja widziałem, to narysowany markerem łuk za Błoniem Ale ok, zaplanować i narysować to można wszystko
A ta przebudowa Ożarowa to zacznie się w marcu i umożliwi krzyżowania czy tylko pod obroty SKM? Niedługo to KM będą co godzinę jak jakieś IC koło godz. 16 dojdzie.
A ta przebudowa Ożarowa to zacznie się w marcu i umożliwi krzyżowania czy tylko pod obroty SKM? Niedługo to KM będą co godzinę jak jakieś IC koło godz. 16 dojdzie.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Od projektowania do kopania czas jeszcze upłynie. Zwłaszcza w przypadku linii gdańskiej czy grodziskiej jestem dziwnie pewien, że zdążą się zamortyzować do czasu następnej modernizacji.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27359
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Pewnie tak będzie. Acz nie ulega wątpliwości, że pod względem skali i efektów prowadzone właśnie przez PLK inwestycje w WWK są spóźnione o dobre 15 lat, stąd wrażenie zbiegu z początkiem prac inwestycji, które są nieco mniej spóźnione
Ciekawi mnie, czy faktycznie będą 4 tory do samego Legionowa w kontekście budowy linii Choszczówka - Kątne, ale może tym razem PLK uda się skoordynować własne inwestycje.
Ciekawi mnie, czy faktycznie będą 4 tory do samego Legionowa w kontekście budowy linii Choszczówka - Kątne, ale może tym razem PLK uda się skoordynować własne inwestycje.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27359
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
W tzw. międzyczasie minął już ponad miesiąc od skierowania S3 przez linię obwodową, i cóż się stało?
1. Świat nie pękł na pół.
2. Popularność pociągów RL (i absurdalnego S30) jako połączenia Legionowa z Warszawą zdecydowanie spadła, zwłaszcza w godzinach popołudniowych.
3. Stale i stabilnie rośnie popularność wszystkich połączeń kursujących linią obwodową, w tym także tych kończących na Zachodnim.
4. Pojawił się zauważalny potok z kierunku Służewca do wszystkich stacji na linii obwodowej, pomimo dwugodzinnej dziury w szczycie (!!!).
Chciałbym wierzyć, że miasto + KM mają jakiś plan na dalszy rozwój oferty, zwłaszcza po otwarciu Młynów, ale jestem absolutnie przekonany, że zgra się to w czasie idealnie z powrotem S3 na średnicę, a KM nadal będzie kończyć pociągi na Gdańskim, bo przecież to takie mądre.
1. Świat nie pękł na pół.
2. Popularność pociągów RL (i absurdalnego S30) jako połączenia Legionowa z Warszawą zdecydowanie spadła, zwłaszcza w godzinach popołudniowych.
3. Stale i stabilnie rośnie popularność wszystkich połączeń kursujących linią obwodową, w tym także tych kończących na Zachodnim.
4. Pojawił się zauważalny potok z kierunku Służewca do wszystkich stacji na linii obwodowej, pomimo dwugodzinnej dziury w szczycie (!!!).
Chciałbym wierzyć, że miasto + KM mają jakiś plan na dalszy rozwój oferty, zwłaszcza po otwarciu Młynów, ale jestem absolutnie przekonany, że zgra się to w czasie idealnie z powrotem S3 na średnicę, a KM nadal będzie kończyć pociągi na Gdańskim, bo przecież to takie mądre.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
W zasadzie to Piaseczno/Lotnisko - WZ p.8 - Gdańska - Legionowo - Wieliszew powinno być alternatywną linią dla metra - co 10/15 min.
BTW. Świat się nie zawalił, to dlaczego dalej SKM nie dojeżdża do Piaseczna? OK. Niech będzie, że tabor, no ale na to wystarczyłoby zagospodarować 2 x 35WE czy 27WE (a na razie darować sobie SKM do Radzymina), a 14WE i tak zostało już wyciągnięte z rezerwy i kursuje na S1.
BTW. Świat się nie zawalił, to dlaczego dalej SKM nie dojeżdża do Piaseczna? OK. Niech będzie, że tabor, no ale na to wystarczyłoby zagospodarować 2 x 35WE czy 27WE (a na razie darować sobie SKM do Radzymina), a 14WE i tak zostało już wyciągnięte z rezerwy i kursuje na S1.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
A Piaseczno to się pali do płacenia za SKM?
Widocznie tak skoro miasto i pasażerowie chcą, a ZTM planuje.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
-
- Posty: 446
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Mam nadzieję, że nikt wcześniej nie wrzucał:
https://stowarzyszeniemichalow.blogspot ... agiem.html
Propozycja budowy nowego przystanku przy ul. Radzymińskiej.
https://stowarzyszeniemichalow.blogspot ... agiem.html
Propozycja budowy nowego przystanku przy ul. Radzymińskiej.
Żeby jechać musi być miejsce. A póki co od Zach do Służewca brak slotów. I raczej prędko nic w tym się nie zmieni.zxcvbnm pisze: ↑23 sty 2020, 21:58W zasadzie to Piaseczno/Lotnisko - WZ p.8 - Gdańska - Legionowo - Wieliszew powinno być alternatywną linią dla metra - co 10/15 min.
BTW. Świat się nie zawalił, to dlaczego dalej SKM nie dojeżdża do Piaseczna? OK. Niech będzie, że tabor, no ale na to wystarczyłoby zagospodarować 2 x 35WE czy 27WE (a na razie darować sobie SKM do Radzymina), a 14WE i tak zostało już wyciągnięte z rezerwy i kursuje na S1.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6920
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Oto dlaczego 170 powinno jechać przez Wschodni.Matt Cubis pisze: ↑12 lut 2020, 13:05Mam nadzieję, że nikt wcześniej nie wrzucał:
https://stowarzyszeniemichalow.blogspot ... agiem.html
Propozycja budowy nowego przystanku przy ul. Radzymińskiej.
Całkiem niedawno kolejarze mówili, że linię wołomińską chcieliby zakopać...
Brakuje slotów? Nie tak dawno S1 było przekierowane na Służewiec i zajmowało 2 kursy na h więcej. Też się świat nie zawalił.
-S3 pokazuje, że da się korzystać z łącznika
-S1 z roku 2018 pokazywało, że da się upchać 2 sloty więcej
-Minimalna rezerwa taboru jest (niedługo będą 2x14WE w dzierżawie od ID)
Także S9 do Piaseczna możnaby było wprowadzić tuż po powrocie S3 na Średnicę. Do tego czasu zresztą składów SKM powinno przybyć (albo PESA dokończy zamówienie, albo Newag się spręży w rok).
-S3 pokazuje, że da się korzystać z łącznika
-S1 z roku 2018 pokazywało, że da się upchać 2 sloty więcej
-Minimalna rezerwa taboru jest (niedługo będą 2x14WE w dzierżawie od ID)
Także S9 do Piaseczna możnaby było wprowadzić tuż po powrocie S3 na Średnicę. Do tego czasu zresztą składów SKM powinno przybyć (albo PESA dokończy zamówienie, albo Newag się spręży w rok).
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27359
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
S3 pokazuje, że da się korzystać z łącznika tylko dlatego, że w godzinach jego kursowania nic nie wyjeżdża ze średnicy dalekiej. Głównie dlatego, że w tych slotach kursowało właśnie S3.
Wprowadzenie regularnych, cyklicznych kursów z linii obwodowej na Służewiec w normalnych warunkach byłoby bardzo trudne.
Wprowadzenie regularnych, cyklicznych kursów z linii obwodowej na Służewiec w normalnych warunkach byłoby bardzo trudne.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Zjedzenie jednego slotu z Centralnej jest takim problemem? Tam raczej powinny być luzy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem