Kolej w aglomeracji warszawskiej
Moderator: JacekM
Jak przedłużone S9? S90 to de facto skrócone właśnie S9 do Gdańskiego. Skrócona linia nie może zostać zastąpiona wydłużeniem linii skracanej.
A bo dla mnie S9 to Legionowo-Gdański.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Chyba nową linią, bo z tego co mi wiadomo, pierwsze składy ELF2 przyjdą IV.2019 (co w przypadku PESY oznaczać może IV.2020).
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
IV 2019 to jakoś niedługo było.
ŁK
Znowu pomyłka... oczywiście chodzi tutaj o kwartał, czyli zakres październik-grudzień 2019. Może już za pół roku będą pierwsze 3 (PESA to nawet zapowiada nawet 5 takich składów dostępnych pod koniec 2019 r.)
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
W korpo to Q4. Więc pewnie będą w Q5.zxcvbnm pisze:Znowu pomyłka... oczywiście chodzi tutaj o kwartał, czyli zakres październik-grudzień 2019. Może już za pół roku będą pierwsze 3 (PESA to nawet zapowiada nawet 5 takich składów dostępnych pod koniec 2019 r.)
ŁK
Wiem Może się czepiam, ale nie spodziewałem się po SKM tak rażącego błędu merytorycznego.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Częstotliwość oszałamiająca. No kolej miejska pełną gębą.SławekM pisze: ↑04 maja 2019, 9:59wojtor pisze: ↑04 maja 2019, 9:50
rozkład: https://wio.waw.pl/zdjecie/2836007
źródło: https://wio.waw.pl/artykul/od-6-maja-be ... symAEJIE_s
Te kursy to na 14WE się nadają...
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
A tam nie jeździ 19WE?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Czy tak w ogóle nie byłoby sensu nadać tej linii jakiegoś sensownego numerku (S4?) i gdy się w końcu remont mostu przy Cytadeli wraz z budową Warszawy Targówek skończą, to zrobić takie niedomknięte U od Zachodniego przez Gdański i Zoo, i tak do Wschodniej? Rzecz jasna, częstotliwość co 20 minut w szczycie to musiałoby być minimum.
Prawdę mówiąc nie wiem kto miałby tym jeździć, ale tak samo nie wiem kto miałby jeździć S90, więc może są jacyś chętni o których nie wiem - dlatego pytam.
Prawdę mówiąc nie wiem kto miałby tym jeździć, ale tak samo nie wiem kto miałby jeździć S90, więc może są jacyś chętni o których nie wiem - dlatego pytam.
Dopóki wspólna częstotliwość będzie wynosić KM i SKM na tym odcinku wynosić będzie aż 30 minut, dopóty nie będzie to zadna atrakcyjna oferta.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27393
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
S90 to jest oczywisty absurd wynikający z chęci uciszenia (słusznego) marudzenia o dramatycznej ofercie na obwodowej po remoncie. Oczywiście drogą do uciszenia tego marudzenia jest puszczenie wszystkich pociągów z Legionowa na Zachodni p. Gdański (a przynajmniej osiągnięcie częstotliwości 20' na odnogach p. Gdański i p. Centralny).
A jak już padło S4, to niezmiennie uważam, że powinna to być linia w relacji Wołomin Słoneczna - Rembertów - Gdański - Jelonki - Błonie. Wtedy wszystkie pociągi z Tłuszcza na Wileński, w Rembertowie takie S4 musi być zawsze chwilę po pociągu z Siedlec i chwilę przed S2, zapewniając obustronne skomunikowania, w Błoniu przyjazd chwilę przed pociągiem do Łowicza. Oczywiście w naszych warunkach musiałoby to jeździć co 30' (bo S2 częściej nie pojedzie, chociaż w sumie by mogło, gdyby nie pociągi z Legionowa na lotnisku...), ale to i tak gigantyczna poprawa w stosunku do obecnej oferty w Mokrym Ługu.
A jak już padło S4, to niezmiennie uważam, że powinna to być linia w relacji Wołomin Słoneczna - Rembertów - Gdański - Jelonki - Błonie. Wtedy wszystkie pociągi z Tłuszcza na Wileński, w Rembertowie takie S4 musi być zawsze chwilę po pociągu z Siedlec i chwilę przed S2, zapewniając obustronne skomunikowania, w Błoniu przyjazd chwilę przed pociągiem do Łowicza. Oczywiście w naszych warunkach musiałoby to jeździć co 30' (bo S2 częściej nie pojedzie, chociaż w sumie by mogło, gdyby nie pociągi z Legionowa na lotnisku...), ale to i tak gigantyczna poprawa w stosunku do obecnej oferty w Mokrym Ługu.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?