Kolej w aglomeracji warszawskiej

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 17 gru 2007, 20:15

Sorry za of-topic, ale mam pytanie, które nie bardzo wiem gdzie wrzucić ;-)
Czy remont torów za Wschodnim się już skończył, czy trwa nadal. Bo po rozkładach SKM i KM widzę, jakby już wszystko było zrobione i pociągi kursują na tym odcinku normalnie.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7760
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 17 gru 2007, 20:20

już jeżdżo normalnie
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 17 gru 2007, 20:21

Frencher pisze:Czy remont torów za Wschodnim się już skończył, czy trwa nadal.
Trwa nadal. Lecz już utrudnień większych nie ma. Teraz nieczynny jest peron 5. Prawdziwe zamieszanie zacznie się gdy zrobią odbicie na Modlin. Połowa peronów będzie nieczynna

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 17 gru 2007, 20:39

Tylko po co, ech...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 17 gru 2007, 20:42

Żeby zwiększyć przepustowość lotniska przenosząc tanich przewoźników do Modlina?

KGrid
Posty: 15
Rejestracja: 16 gru 2007, 21:46
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: KGrid » 17 gru 2007, 20:45

Tylko nie wiem po co robić linie z Modlina na lotnisko jak...lotnisko stoi jak stało. No a że robią Działdówkę to słuszne, ale zamiast się wziąć najpierw za NDM-Modlin to oni rozgrzebują Nasielsk. Praga i okolice to jakoś tak dla mnie zrozumiałe...

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 17 gru 2007, 20:46

Premo pisze:Żeby zwiększyć przepustowość lotniska przenosząc tanich przewoźników do Modlina?
Tyle, że linia lotniskowa ma jeździć przez Centralny; puszczenie częstej linii z części podmiejskiej na Gdańsk oznaczać zresztą będzie koszmarną ilość krzyżowań, które de facto obniżą przepustowość układu, a to nie o to chodzi.
A Legionowo jako takie powinno mieć częste S-x do Gdańskiego.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

KGrid
Posty: 15
Rejestracja: 16 gru 2007, 21:46
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: KGrid » 17 gru 2007, 20:51

Nowy Dwór też powinien mieć, zresztą z Legionowa i tak do Warszawy jest więcej połączeń. W NDM np. nie zatrzymują się pośpieszne itp.

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 17 gru 2007, 20:51

inż. Glonojad pisze:Tyle, że linia lotniskowa ma jeździć przez Centralny
Będzie zatem bardzo punktualna. #-o
inż. Glonojad pisze:puszczenie częstej linii z części podmiejskiej na Gdańsk oznaczać zresztą będzie koszmarną ilość krzyżowań, które de facto obniżą przepustowość układu, a to nie o to chodzi.
No właśnie tą koszmarną ilość rozjazdów trzeba zrobić. A port lotniczy w Modlinie jest póki co tylko na papierze

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 17 gru 2007, 21:04

inż. Glonojad pisze:Tyle, że linia lotniskowa ma jeździć przez Centralny; puszczenie częstej linii z części podmiejskiej na Gdańsk oznaczać zresztą będzie koszmarną ilość krzyżowań, które de facto obniżą przepustowość układu, a to nie o to chodzi.
Ale przebudowa układu daje możliwość przejazdu choćby w sytuacjach awaryjnych.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 17 gru 2007, 21:15

Ciekawi mnie, czy ktoś policzył, jak często się takie sytuacje zdarzają i ile realnie kosztów finansowych i społecznych się oszczędzi... tak czy siak, mam nadzieję, że tylko o takie sytuacje chodzi.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 19 gru 2007, 18:51

Nowy rozkład KM i SKM, wraz z obiecaną koordynacją:
Stacja Rembertów --> Śródmieście:

Kod: Zaznacz cały

|Godz. Minuty                                     |Godz. Minuty                           |
|  4 | 41                                         |  4 | 41                               |
|  5 | 07   21   36   42   51   59                |  5 | 07   21   36   42   51   59      |
|  6 | 20   24D  36   40   47   53D               |  6 | 20   40   47                     |
|  7 | 00   04   19   24   33   40D  44   50   55 |  7 | 00   04   19   24   33   44   55 |
|  8 | 04   16   31   49D                         |  8 | 04   16   31                     |
|  9 | 01   08   23   43   57                     |  9 | 01   08   23   43   57           |
| 10 | 03   18   28   33   53                     | 10 | 03   18   28   33   53           |
| 11 | 03   36                                    | 11 | 03   36                          |
| 12 | 05   10   38   51                          | 12 | 05   10   38   51                |
| 13 | 01   14   19   34                          | 13 | 01   14   19   34                |
| 14 | 01   10   36   48                          | 14 | 01   10   36   48                |
| 15 | 01   30   38   56                          | 15 | 01   30   38   56                |
| 16 | 20   33   45                               | 16 | 20   33   45                     |
| 17 | 02   10   18   22D  34   45D  55           | 17 | 02   10   18   34   55           |
| 18 | 08   22   26D  49                          | 18 | 08   22   49                     |
| 19 | 03   13   23   38   58                     | 19 | 03   13   23   38   58           |
| 20 | 08   17   33   53                          | 20 | 08   17   33   53                |
| 21 | 08   38   56                               | 21 | 08   38   56                     |
| 22 | 04   33w  53                               | 22 | 04   53                          |
| 23 | 03   24w  48                               | 23 | 03   48                          |
|  0 | 36w                                        |  0 | 36w                              |
Gdzie ta koordynacja?

[ Dodano: 2007-12-19, 18:53 ]
I jeszcze ze Środmieścia, po 15stej na uwagę zasługuje 25 minutowa luka oraz półgodzinna przed 19stą.

Kod: Zaznacz cały

 DZIEŃ POWSZEDNI                     ŚWIĘTO i SOBOTA

|Godz. Minuty                       |Godz. Minuty                       |
|  3 | 06D                          |  3 |                              |
|  4 | 36   56                      |  4 | 36   56                      |
|  5 | 07D  31D  41   46D  57       |  5 | 41   57                      |
|  6 | 21   25   38D  50            |  6 | 21   50                      |
|  7 | 06r  18   26   36   45   53  |  7 | 18   26   36   45   53       |
|  8 | 11   31   46                 |  8 | 11   31   46                 |
|  9 | 06   26   41   51            |  9 | 06   26   41   51            |
| 10 | 26   41   56                 | 10 | 26   41   56                 |
| 11 | 27   41                      | 11 | 27   41                      |
| 12 | 01   11   26   41   56       | 12 | 01   11   26   41   56       |
| 13 | 11   26   41                 | 13 | 11   26   41                 |
| 14 | 01   11   16   26   36   51  | 14 | 01   11   16   26   36   51  |
| 15 | 01   09D  17   42D  47   56  | 15 | 01   17   47   56            |
| 16 | 01   10   28D  36   41   56  | 16 | 01   10   36   41   56       |
| 17 | 01   11   16   36   41   46  | 17 | 01   11   16   36   41   46  |
| 18 | 11   26   36                 | 18 | 11   26   36                 |
| 19 | 06   11   15   31   44       | 19 | 06   11   15   31   44       |
| 20 | 01   11B  31   41            | 20 | 01   11B  31   41            | 
| 21 | 01   26   41   56            | 21 | 01   26   41   56            |
| 22 | 31   41   56w                | 22 | 31   41   56w                |
| 23 | 31   51                      | 23 | 31   51                      |


[ Dodano: 2007-12-19, 18:57 ]
A kolej otwocka ma niby zastąpić 521 :?:
W weekend było średnio dwa kursy na godzinę, a teraz jeden. Gratuluję. Już widzę jak tłumy z Wawra przesiadają się z autobusu do pociągu.

Kod: Zaznacz cały

DZIEŃ POWSZEDNI            ŚWIĘTO i SOBOTA

|Godz. Minuty              |Godz. Minuty        |
|  3 | 56D                 |  3 |               |
|  4 | 21D  51D            |  4 |               |
|  5 | 11   24D  51D       |  5 | 11            |
|  6 | 11   34D  54        |  6 | 11   54       |
|  7 | 22   57D            |  7 | 22            |
|  8 | 36                  |  8 | 36            |
|  9 | 33                  |  9 | 33            |
| 10 | 22D                 | 10 |               |
| 11 | 21   56D            | 11 | 21            |
| 12 | 21   51D            | 12 | 21            |
| 13 | 21   51D            | 13 | 21            |
| 14 | 21   41D            | 14 | 21            |	
| 15 | 05   22   38D  52   | 15 | 05   22   52  |
| 16 | 05D  22   51        | 16 | 22   51       |
| 17 | 21   51D            | 17 | 21            |
| 18 | 21   51             | 18 | 21   51       |
| 19 | 21                  | 19 | 21            |
| 20 | 21                  | 20 | 21            |
| 21 | 21                  | 21 | 21            |
| 22 | 21                  | 22 | 21            |
| 23 | 21                  | 23 | 21            |

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 19 gru 2007, 20:10

Rewelacja. A podobno od tego rozkładu już wszytko miało być cacy.
Alternatywa dla 521 jest rzeczywiście powalająco atrakcyjna... co się stało z kursami co 10 minut w szczycie? #-o A już to 10:22D jest dopiero wspaniałe... i za to wszystko ZTM płąci 11 PLN za wozokm?! Jak łatwo policzyć w DS by to wystarczyło na autobus co 12 minut wzdłuż pociągu :D
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 19 gru 2007, 20:28

Andrzej pisze:D
to właśnie oznacza, że kuruje tylko w DP ;-)

istotnie nie ma co marzyć o skróceniu i/lub pocięciu 521
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى

kozioł

Post autor: kozioł » 19 gru 2007, 22:45

Rozkład Dla stacji Wawer z zeszłorocznym RJ( od lutego '07 ubyły dwie literki D )

Kod: Zaznacz cały

Wawer => Wschodnia 
Weekend
5.09 5.39 5.59 
6.19 
7.19
-
9.09 9.49
10.19
11.14
12.09 
13.10
14.09 14.49
15.10
16.09 16.59
17.44 
18.14
19.16
20.09 20.39
21.14
21.54
22.29 
23.39

Więc gdyby od lutego '08 znów ubyły dwie literki D w rozkładzie to ilość pociągów będzie taka sama
co się stało z kursami co 10 minut w szczycie?
Zjadło je już w rozkładzie 06/07 :-?

ODPOWIEDZ