Awarie i utrudnienia w metrze

Moderator: JacekM

michael112
Posty: 2821
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 20 gru 2022, 22:35


ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 20 gru 2022, 22:57

Czemu ostatnio jest tak dużo wypadków w metrze? Same samobójstwa?

Awatar użytkownika
karmat
Posty: 312
Rejestracja: 01 gru 2020, 20:25
Lokalizacja: Nowodwory
Kontakt:

Post autor: karmat » 20 gru 2022, 23:11

Psychika ludziom siada

JanS
Posty: 65
Rejestracja: 15 paź 2022, 22:46

Post autor: JanS » 21 gru 2022, 7:50

Dobrobyt w kraju ludzie szczęśliwi. Swoja droga jesli taka M2 jest automatyczna to moze ci maszynisci od zamykania drzwi sa niepotrzebni i zamontowac te szklane wygrodzenia krawedzi peronu. i Na świętokrzyskiej od razu bezpieczniej będzie z tym i słupami na pół peronu.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36618
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 21 gru 2022, 9:25

A Skody i Alstomy mają ten sam układ i rozstaw drzwi?
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
kocur
Posty: 1318
Rejestracja: 09 mar 2006, 10:43
Lokalizacja: Ursynów Północny

Post autor: kocur » 21 gru 2022, 10:07

Chodzi ci chyba o skody i siemensy?
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"

fraktal
Posty: 5475
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 21 gru 2022, 14:07

Wydaje mi się, że nie do końca, co więcej Skoda pozostawia większą szczelinę na I linii między składem a peronem niż Siemens i Alstom. Ale na razie Skodą raz jechałem, więc trudno powiedzieć na sto procent.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10642
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 22 gru 2022, 19:41

Metro nie ma taboru o tej samej wysokości podłogi ponad główkę szyny, a z punktu widzenia pasażera istotniejsze: peronu.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26816
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 23 gru 2022, 20:39

Że przepraszam co?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

JanS
Posty: 65
Rejestracja: 15 paź 2022, 22:46

Post autor: JanS » 24 gru 2022, 12:23

Ma rację jest różnica ale ona wynika z zawieszenia i jego ugięcia w zależności od zapełnienia mówimy o 7cm.
Od 1208mm do 1130mm

Warto wspomnieć iż normatywna różnica średnicy kol w zależności od zużycia wynosi 6cm. Więc to jest kwestia pomijalna.

fraktal
Posty: 5475
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 25 gru 2022, 17:26

Nie, nie jest pomijalna i może sprawiać kłopoty w przypadku pociągów Skody. To czy tak będzie w rzeczywistości, to się przekonamy jak składów będzie więcej i będzie większa szansa na spotkanie na trasie.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10642
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 28 gru 2022, 11:29

No ja pamiętam dyskusje tutaj na wawkomie, że oprócz różnic pomiędzy pociągami (za co odpowiedzialne mogą być resory i zużycie kół), były także istotne różnice między kolejnymi stacjami względem tego samego pociągu. Czyli samych peronów właśnie.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

fraktal
Posty: 5475
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 28 gru 2022, 13:01

KwZ pisze:
28 gru 2022, 11:29
No ja pamiętam dyskusje tutaj na wawkomie, że oprócz różnic pomiędzy pociągami (za co odpowiedzialne mogą być resory i zużycie kół), były także istotne różnice między kolejnymi stacjami względem tego samego pociągu. Czyli samych peronów właśnie.
To prawda, ale ja najczęściej korzystam z tych samych stacji, więc wiem mniej więcej jak to wygląda. ;) O wiele bardziej przeszkadzają różnice w taborze.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26816
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 02 sty 2023, 21:04

To jest dla mnie absolutnie niezrozumiałe. Nowy system, budowany od zera pod klucz, żadnych potrzeb w zakresie zgodności wstecznej...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Paweł D.
Posty: 5253
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 19 sty 2023, 15:17

Z przyczyn techniczny pociągi linii metra M1 kursują na trasie Kabaty – Słodowiec.
Uruchomiono autobusową linię zastępczą „Z” na trasie:
Metro Młociny – Kasprowicza – Sacharowa – Żeromskiego – Słowackiego – Włościańska – Metro Marymont.
Metro już nie kursuje w pętli....

ODPOWIEDZ