Awarie i utrudnienia w metrze

Moderatorzy: JacekM, person

michael112
Posty: 1607
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Re: Awarie i utrudnienia w metrze

Post autor: michael112 » 26 lut 2020, 20:41

Dlaczego w obliczu utrudnień i skrócenia trasy metra, funduje się pasażerom dodatkową niedogodność w postaci zamiany całotygodniowej linii 11 na szczytową linię 40?
https://www.wtp.waw.pl/newsy/2020/02/26/metro-sie-laczy/ pisze:Kursowanie tramwajów linii 11 zostanie zawieszone i zastąpi je zastępcza linia tramwajowa 40. Tramwaje będą kursowały w dni powszednie – od 9 do 13 marca, w godzinach szczytu komunikacyjnego.

Łukasz
Posty: 7886
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 26 lut 2020, 21:16

michael112 pisze:Dlaczego w obliczu utrudnień i skrócenia trasy metra, funduje się pasażerom dodatkową niedogodność w postaci zamiany całotygodniowej linii 11 na szczytową linię 40?
https://www.wtp.waw.pl/newsy/2020/02/26/metro-sie-laczy/ pisze:Kursowanie tramwajów linii 11 zostanie zawieszone i zastąpi je zastępcza linia tramwajowa 40. Tramwaje będą kursowały w dni powszednie – od 9 do 13 marca, w godzinach szczytu komunikacyjnego.
Bo się potem skróci do Daszyńskiego już bez zmiany numerka.
ŁK

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17264
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 26 lut 2020, 21:27

michael112 pisze:
26 lut 2020, 20:41
Dlaczego w obliczu utrudnień i skrócenia trasy metra, funduje się pasażerom dodatkową niedogodność w postaci zamiany całotygodniowej linii 11 na szczytową linię 40?
https://www.wtp.waw.pl/newsy/2020/02/26/metro-sie-laczy/ pisze:Kursowanie tramwajów linii 11 zostanie zawieszone i zastąpi je zastępcza linia tramwajowa 40. Tramwaje będą kursowały w dni powszednie – od 9 do 13 marca, w godzinach szczytu komunikacyjnego.
Szukanie oszczędności na każdym kroku. Do tego linie zastępcze ZTCW mają numery 70-79, a tu od czapy 40. Czyżby ktoś się walnął i pomylił 7 z 4 na klawiaturze? Już przemilczę tą idiotyczną, okrężną trasę w jedną stronę w zależności od szczytu.
Łukasz pisze:
26 lut 2020, 21:16
Bo się potem skróci do Daszyńskiego już bez zmiany numerka.
Wcale by mnie to nie zdziwiło....

Łukasz
Posty: 7886
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 26 lut 2020, 21:45

A jak byś inaczej zrealizował linię do ONZ, nie ruszając planu brygadowego i bez zawracania na 3 na ONZ? Ciekawe jak bardzo skręt w tej relacji zatka całe JPII...
ŁK

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17264
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 26 lut 2020, 22:12

Łukasz pisze:
26 lut 2020, 21:45
A jak byś inaczej zrealizował linię do ONZ, nie ruszając planu brygadowego i bez zawracania na 3 na ONZ? Ciekawe jak bardzo skręt w tej relacji zatka całe JPII...
W ogóle nic nie robił z 11. Po prostu. Albo zrobił pętlę Wolska -> Skierniewicka -> Kasprzaka -> Prosta -> JP2 -> al. Solidarności -> Wolska.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 6547
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy
Kontakt:

Post autor: person » 27 lut 2020, 9:45

Łukasz pisze:
26 lut 2020, 21:45
A jak byś inaczej zrealizował linię do ONZ, nie ruszając planu brygadowego i bez zawracania na 3 na ONZ? Ciekawe jak bardzo skręt w tej relacji zatka całe JPII...
Podbijam pytanie, bo bardzo jestem ciekaw odpowiedzi.

michael112
Posty: 1607
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 27 lut 2020, 9:51

@up: Proszę bardzo:
SławekM pisze:
26 lut 2020, 22:12
Albo zrobił pętlę Wolska -> Skierniewicka -> Kasprzaka -> Prosta -> JP2 -> al. Solidarności -> Wolska.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 23343
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga
Kontakt:

Post autor: pawcio » 27 lut 2020, 9:59

I w połowie dnia zmiana kierunku (podobnie jak było z pętlą 527 na Derbach w czasie remontu Głębockiej czy 147 w Starej Miłośnie przed oddaniem nowej pętli).
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 23343
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga
Kontakt:

Post autor: pawcio » 27 lut 2020, 9:59

Albo skrócić 40 do cmentarza, a na Piaski wysłać 13.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Paweł D.
Posty: 3958
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Paweł D. » 27 lut 2020, 10:00

Zrobić kryterium ONZ-Femina-Kercelak w zależności od pory dnia się nie da, bo plan brygadowy leży? A natenczas np. skrócić parę kursów 41 do Marymontu też pewnie się nie da, bo Bródno polegnie. A gdyby zostawić to 11 w spokoju? Trudno, ludzie na Daszyńskiego się przesiądą do autobusów - to tylko tydzień (5 dni).
Puszczenie tej 40 jednokierunkowo przez JPII i Broniewskiego to pomysł z tych średnio udanych.
A busman już radzi sobie z liniami jednokierunkowymi? Bo z 37 ponoć nie dawał rady i stąd to 17r.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 23343
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga
Kontakt:

Post autor: pawcio » 27 lut 2020, 10:03

Z liniami jednokierunkowymi BusMan sobie radzi. Średnio sobie radzi z BWL-ami. Przy czym nie tyle nie ogarnia tematu, co jest to strasznie upierdliwe w rzeźbieniu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

fraktal
Posty: 4417
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 27 lut 2020, 10:50

O ile dobrze zrozumiałem, linia 40 będzie jeździć tylko w godzinach szczytu, np. od 6 do 10, a następnie od 15 do 19, jeśli tak, to spójrzcie ile się zaoszczędzi. :wink:

michael112
Posty: 1607
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 27 lut 2020, 10:52

pawcio pisze:
27 lut 2020, 9:59
Albo skrócić 40 do cmentarza, a na Piaski wysłać 13.
To by był dobry pomysł, z tym że w takim układzie 40 w ogóle nie byłaby potrzebna.
Przesiadka do metra zostałaby zapewniona do M1 przy Ratuszu.

fraktal
Posty: 4417
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 27 lut 2020, 10:59

BTW, ciekawe czy Metro jazdy testowe ma płatne?

Łukasz
Posty: 7886
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 27 lut 2020, 12:46

A gdyby już na zawsze 13 zrobić przez Feminę, ONZ i Daszyńskiego, a z 11 się pożegnać?
ŁK

ODPOWIEDZ