Tabor Kolei Mazowieckich
Moderator: JacekM
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No jednak EN57 jest bardziej typowy, niż EW58. To chyba nawet nie będzie ostatni oporowy w KM, bo część modernizacji była przecież bez napędów.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 4091
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
W KMach jest bodaj jeden EN57 zrobiony na modłę SPOTa (zmienione czoło, stary napęd) oraz kilka EN71KM z podobną konfiguracją.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27387
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Przyznam, że mam daleko idące wątpliwości co do malowania w barwy historyczne taboru będącego wciąż w planowej eksploatacji. Z punktu widzenia pasażera to trochę "tak, wozimy cię złomem, którego miejsce jest w muzeum i jeszcze się tym szczycimy".
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
To może tylko dowozy do Sochaczewa, czy piaseczna na wąskotorówkę?
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Tym przemyślanym produktem będą wahadła Radom-Dęblin, Radom-Skarżysko albo Tłuszcz-Wyszków...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Toż ten skład przecież nie będzie w regularnym ruchu jak każdy inny EN57. Zresztą nad EN57 i tak wisi widmo zmierzchu.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
- vernalisadonis
- Posty: 3073
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
„Babcia” Kolei Mazowieckich wraca na tory w żółto-granatowej odsłonie.
https://www.nakolei.pl/babcia-kolei-maz ... ogEa403gMk
https://www.nakolei.pl/babcia-kolei-maz ... ogEa403gMk
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
- TranslatorPS
- Posty: 625
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
Ma ktoś może wiedzę czy w nowym zamknięciu rozkładowym od 13 marca zmieniły się jakoś obiegi Impulsów i Flirtów, szczególnie na R7 i R8? Trochę zmian relacyjnych w końcu miało miejsce.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Jakieś zmiany są, np. tu https://www.facebook.com/20369409834186 ... 300963375/
Ale do ideału sporo brakuje, liczę, że zaczną też przechodzić EN76. Na Dęblin-Radom.
Ale do ideału sporo brakuje, liczę, że zaczną też przechodzić EN76. Na Dęblin-Radom.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Jeśli chodzi o Flirty, to KM w większości połączyły je po dwa i problem z dobraniem pod nie obiegów jakby się rozwiązał.
Chyba takie były założenia, by jeździły po 2. Zresztą na R3, jak w weekend jechałem, to chyba udało im się tak ułożyć obsadę, że chyba prawie wszystkie kursy do Łowicza i część do Sochaczewa jest nimi obsadzona. 2 składy 5 członowe należy potencjalnie traktować jako zamiennik za 2 EN57.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
10 członów ER160 = 6 członów EN57?
Bo w weekend większość R3 kończy na Wschodniej to i łatwiej to ogarnąć.
Jeśli od rana do popołudnia jeździ wahadło 2xFlirt Wschodnia - Błonie (wożąc powietrze) tylko po to, aby koło 16 pojechać do Celestynowa (nie neguję potrzeby podwójnego), to dla mnie jest to grube nieporozumienie. Podobnie z przyśpieszonym do Łowicza (przed korektą pojedynczy) z Głównej, który później wieczorem jedzie do Celestynowa. Na R3 spokojnie jeden starczy. Podobnie koło 15: podwójny do Skierniewic i za nim do Grodziska. Skoro zrobiono jakieś chore przypisania do linii, to skomplikowało to obiegi. A już szczytem obłudy jest zakup taboru na trasę Nasielsk - Czachówek, gdzie kompletnie nie ma takich łączeń, a nawet połączeń W-wa - Czachówek, żeby na linię radomską nowy tabor skierować. Dziwnym trafem linia nasielska ma w większości nowy tabor, więc ten kontrakt miałby sens gdyby uwolnił pojazdy nie przypisane do konkretnej trasy.
PS. EN AKM też mi się dobrze jeździ. Dziś 1605
Jeśli od rana do popołudnia jeździ wahadło 2xFlirt Wschodnia - Błonie (wożąc powietrze) tylko po to, aby koło 16 pojechać do Celestynowa (nie neguję potrzeby podwójnego), to dla mnie jest to grube nieporozumienie. Podobnie z przyśpieszonym do Łowicza (przed korektą pojedynczy) z Głównej, który później wieczorem jedzie do Celestynowa. Na R3 spokojnie jeden starczy. Podobnie koło 15: podwójny do Skierniewic i za nim do Grodziska. Skoro zrobiono jakieś chore przypisania do linii, to skomplikowało to obiegi. A już szczytem obłudy jest zakup taboru na trasę Nasielsk - Czachówek, gdzie kompletnie nie ma takich łączeń, a nawet połączeń W-wa - Czachówek, żeby na linię radomską nowy tabor skierować. Dziwnym trafem linia nasielska ma w większości nowy tabor, więc ten kontrakt miałby sens gdyby uwolnił pojazdy nie przypisane do konkretnej trasy.
PS. EN AKM też mi się dobrze jeździ. Dziś 1605