Tabor Kolei Mazowieckich
Moderator: JacekM
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Czasy wymian zabijają pietrowe ezety dla potrzeb aglo - W Paryżu muszą się ratować 3 parami drzwi (przy czym środkowe są tylko na jeden z poziomów) oraz dwukrawedziowymi peronami na ważniejszych stacjach. U nas do wyczerpania długości peronów jeszcze daleko, poza tym wciąż sporo relacji kończy się w Warszawie, zjadając pół slotu.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
EN57AKM-1626 pojedzie na naprawę awaryjną do Mińska Maz. - http://www.mazowieckie.com.pl/sites/def ... rty_43.pdf
Koleje Mazowieckie na czas ŚDM wypożyczyły Kolejom Małopolskim trzy swoje EN57, a dokładniej grochowskie EN57-1914,1927 i 1928. Obok poglądowe zdjęcie: https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/ ... e=5824BE85
6 ezt poszło na wypożyczenie do Krakowa
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
-
- Posty: 1219
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
To się za bardzo nie postarali. Mogli już dać chociażby jakieś AKM z klimą w ramach reklamy przewoźnika. No chyba że rozchodziło się o ewentualne szkolenie małopolskich maszynistów.
Trzeba by było maszynistów szkolić, poza tym w wypadku awarii byłby problem z serwisem.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Ile AL-ów z nowej partii jak dotąd przybyło?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Ja wiem o co najmniej 12 sztukach (1653,1658,1699,1712,1717,1733,1734,1739,1740,1742,1744,1748).
Ostatnio będąc w toalecie w EN57-AL , pomimo zamknięcia się wewnątrz, drzwi z zewnątrz zostały bez problemu otworzone. Identyczną sytuację (a nawet 2) miałem w Impulsie. Czy to ogólnie jest błąd elektroniki czy KMy specjalnie zrobiły takie zamknięcia-atrapy w nowych i zmodernizowanych pociągach?
Błąd operatora. Trzeba sie zablokować, nie tylko zamknąć. Inaczej to mozna by wsadzić rękę, zamknąć i juz nigdy nie otworzyć
ŁK
Oczywiście zablokowałem się. Ale właśnie nawet przekręcając tą mini wajchę w AL bądź przycisk z kluczykiem w Impulsie drzwi się odblokowały :-/
Uszkodzony zamek lub same styki kontrolne w nim? Było potwierdzenie zablokowania?
Ile obecnie sztuk nowych AL dotarło do KM?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2