Tabor Kolei Mazowieckich

Moderatorzy: JacekM, person

Łukasz
Posty: 7766
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Tabor Kolei Mazowieckich

Post autor: Łukasz » 07 gru 2017, 21:36

A to niebieskie to skąd motyw?
ŁK

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 1523
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 07 gru 2017, 21:50

Źle dobrałem kolor, miał być taki szary jak na ER75, lub EN57.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

xavee
Posty: 114
Rejestracja: 30 mar 2012, 22:03

Post autor: xavee » 26 lut 2018, 14:43

Hej
Czy możecie powiedzieć ile pociągów z danego typu KMy trzymają jako rezerwę jeśli chodzi o nowy typ taboru (Elf, Flirt, Impuls)?
I czy Push-Pulle jeżdżą na jakiś połączeniach jako zwykłe pociągi, nieprzyspieszone (tylko nie chodzi mi o powroty z WIEDENEK, ŁUKOWIANEK itp.)?

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 1523
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 26 kwie 2018, 21:35

Co KM planuje zrobić z kiblami, których nie udało się sprzedać (15 szt.) ?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Autobus Czerwon
Posty: 2411
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 26 kwie 2018, 23:28

Na razie są w dalszym ciągu eksploatowane.

Łukasz
Posty: 7766
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 01 maja 2018, 11:58

VT 627/105 jeździ tylko do tylu. Do przodu przejechał 2 razy 10 metrów i zdechł w Tłuszczu na 91657. Wymiana składu na EN57.

Całość bardzo sprawnie, opóźnienie 19 minut, mimo że z 10 trwały próby ruszenia szynobusem.

ŁK

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 1523
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 07 maja 2018, 13:58

Mam pytanie, co będzie z liniami do Łowicza, Dęblina, Radomia po wszystkich modernizacjach? Wszystkie nowe pociągi Flirt 3 będą zakupione z różnych powodów dofinansowania zazwyczaj na krótsze odcinki, tam gdzie by EN57A starczyło, bo Vmax wynosi 120 km/h (np. do Otwocka), a do Dęblina, czy Radomia, gdzie będzie Vmax 160km/h, KM nie ma żadnych planów na nowe składy. Dla mnie jest to kompletnie nielogiczne ganiać składami 120 km/h po trasie 160 km/h, ale to tak będzie? No ludzie, rozumiem, że tyle lat musieliśmy czekać na nowe składy z powodu fatalnych warunków torowych, ale pod względem tego, że na linię R9 dało się dofinansować 2 projekty do Modlina i aż Działdowa, jest to dla mnie dziwne. Przepraszam, za pochopne stwierdzenia, ale czy potrafi ktoś to wytłumaczyć?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 2614
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 07 maja 2018, 14:06

Nowe składy i tak nie pojadą więcej niż 130km/h. O ile się orientuję, to powyżej tej prędkości potrzebna jest dwuosobowa załoga.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 25144
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: Niemandswasser
Kontakt:

Post autor: fik » 07 maja 2018, 14:17

Generalnie jeżdżenie pociągami z postojami przy każdej latarni 160 km/h jest całkowicie pozbawione sensu, bo odzyski czasowe są niezauważalne. Oczywiście odrębnym tematem jest prawie całkowity brak pociągów przyspieszonych, które 160 jeździć mogłyby i powinny; tymczasem jest ich garstka, a i w tej garstce 160 normą nie jest.
so wait for me at niemandswasser
as i watch the flowers bloom
and trail the horseflies as they scream
the songs we'll never know

it shines we're all dust
and then it shines
WE'RE. ALL. DUST.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 1523
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 11 maja 2018, 22:49

Wreszcie jakieś media to zauważyły (pierwszy punkt o taborze): http://tvccls.pl/2018/05/10/spolecznosc ... ni-gorzej/
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
MilosnikKomunikacji
Posty: 1246
Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
Kontakt:

Post autor: MilosnikKomunikacji » 14 maja 2018, 20:24

Zmusić Koleje Mazowieckie, ciekawie ;)

alojz
Posty: 2236
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 31 sty 2019, 22:25

http://inforail.pl/mazowieckie-gamy-wyc ... 11946.html
Mazowieckie Gamy wycofane z ruchu. Problemy ze sterowaniem

Loui
Posty: 188
Rejestracja: 11 gru 2008, 11:49
Kontakt:

Post autor: Loui » 01 lut 2019, 21:19

Nie pierwszy i nie ostatni raz stoją w krzakach pod szopą.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 5875
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: M9 ▸ Kinostr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 05 sie 2019, 15:33

Ten fantastycznie mały napis na wyświetlaczach bocznych Flirtów to zostanie kiedyś powiększony czy nie?

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 1523
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 27 paź 2019, 21:40

Flirt 3 (L-4423) (Swoją drogą czy będzie posiadać oznaczenie Exxx lub xxWE?) niedawno jeździł w Żmigrodzie:
https://www.youtube.com/watch?v=6RLMYKQz6qE
Czy ktoś się orientuje w temacie, czy są szanse na wyjazd Flirt 3 w listopadzie zgodnie z zapowiedzią Kolei Mazowieckich?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

ODPOWIEDZ