Obiegi i obsługa połączeń KM

Moderator: JacekM

Paweł D.
Posty: 5243
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 11 lip 2022, 16:45

A daj linka do tego zdjęcia.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2200
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 11 lip 2022, 17:25

Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Mateusz950
Posty: 727
Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
Lokalizacja: Pionki/Warszawa

Post autor: Mateusz950 » 11 lip 2022, 17:39

Foto wykonane z peronu 3. Na zegarze było ok. 12:45. Przedstawia duet Elfów na jednym z dwóch wahadeł Modlin - W.Centralna (w tym przypadku było to pociąg 93126) a nie żadne Błonie. Tak więc autor się pomylił.
A skoro przy tym jesteśmy, to do Błonia 19491 (wyj z Wschodniego 12:48) jest na 2xER160, który później przeszedł na 19536/7 do Celestynowa, potem jeszcze 91538/9 do Sochaczewa.
https://uetbdu.webwave.dev/
NOWY ADRES OD 9.03.2023.

Zapraszam. :)

Awatar użytkownika
TranslatorPS
Posty: 623
Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
Lokalizacja: 東武東上線志木駅

Post autor: TranslatorPS » 14 lip 2022, 0:00

Oczywiście trzeba uwzględnić, że to jest rozpiska bardziej na (D) - 12722/3 w (C) jest na 45WE, ponadto w (7) przechodzi na przyspieszonego z 17.18, gdyż 22632/3 robi 1xAL (tak to przynajmniej wyglądało 3.07. jak byłem w Dęblinie).

(Cieszy jednak widok prób rozłożenia tego na dalsze elementy :-D )
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023

Paweł D.
Posty: 5243
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 14 lip 2022, 1:22

Na FB Siódemki są przejścia dla reszty dni. Mi brakło czasu na opracowanie tego w jakiejś przyswajalnej formie.

Awatar użytkownika
TranslatorPS
Posty: 623
Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
Lokalizacja: 東武東上線志木駅

Post autor: TranslatorPS » 14 lip 2022, 13:07

Właśnie niby podają na resztę dni, ale tej niedzielnej rozrywki wokół 21140 nie uwzględniają w ogóle ;)
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023

Paweł D.
Posty: 5243
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 14 lip 2022, 13:49

Darowanemu koniowi... Choć kolega mógł wystąpić o pełne obiegi.
A co do KM, skoro potrafią zrobić podsył na Główną z obrotem na Zachodniej, to inne cuda też wymyślą.

Awatar użytkownika
TranslatorPS
Posty: 623
Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
Lokalizacja: 東武東上線志木駅

Post autor: TranslatorPS » 15 lip 2022, 13:45

Sam się zastanawiam, czy nie wystąpić o wszystkie obiegi dotyczące Radomia (głównie dlatego, że chcę ogarnąć co się dzieje z 293xx, 294xx i 295xx), to parę szczegółów dęblińskich się i z tego ustosunkuje pewnie... :)
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023

Paweł D.
Posty: 5243
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 15 lip 2022, 14:02

Tylko wypisz im konkretne numery pociągów, bo ponoć podziału na linie nie mają.

Paweł D.
Posty: 5243
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 06 sie 2022, 15:01

Jakby kogoś interesowało to bardziej rozpisane obiegi z R3 (i reszty Mazowsza).
Wydawało mi się, że stojący w postojowych przy Zachodniej między 7:30 a 16 podwójny Flirt będzie hitem, ale wysłanie bladym świtem z Sochaczewa pojedynczego Flirta, aby wrócił o północy cały dzień stojąc w postojowych....
Załączniki
Obiegi_R3.pdf
(34.76 KiB) Pobrany 144 razy

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2200
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 06 sie 2022, 22:00

Jedno bardzo ważne pytanie - nie dało się dla tych pociągów napisać w warunkach dofinansowania możliwość jazdy po wszystkich trasach jakie zawierają się w WOF? Byłoby to bardziej elastyczne. Jakoś SKM mogło kupić 21 składów dla całego WWK
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2200
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 22 paź 2022, 13:04

Dziś klasyk EN57 na R7 WZ - Pilawa (odjazd o 10:42). Nie sądziłem że w weekend to możliwe...
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

cpk
Posty: 39
Rejestracja: 20 gru 2005, 17:23
Lokalizacja: Muranów

Post autor: cpk » 25 paź 2022, 13:56

https://www.mazowieckie.com.pl/pl/zmian ... ada-2022-r

7-10 grudnia ma być bardzo ograniczony ruch na średnicy podmiejskiej (tylko 3 odjazdy na godzinę, chyba wyłącznie dla KM). Tylko dlaczego część tych bardzo cennych slotów zostanie zużyta na pociągi zaczynające/kończące na Wschodniej/Zachodniej, zamiast wszystko dać na kursy przelotowe przez Warszawę? Nie można połączyć relacji w tej nadzwyczajnej sytuacji?

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 25 paź 2022, 14:07

Wahadło?
ŁK

Awatar użytkownika
TranslatorPS
Posty: 623
Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
Lokalizacja: 東武東上線志木駅

Post autor: TranslatorPS » 25 paź 2022, 22:12

cpk pisze:
25 paź 2022, 13:56
https://www.mazowieckie.com.pl/pl/zmian ... ada-2022-r

7-10 grudnia ma być bardzo ograniczony ruch na średnicy podmiejskiej (tylko 3 odjazdy na godzinę, chyba wyłącznie dla KM). Tylko dlaczego część tych bardzo cennych slotów zostanie zużyta na pociągi zaczynające/kończące na Wschodniej/Zachodniej, zamiast wszystko dać na kursy przelotowe przez Warszawę? Nie można połączyć relacji w tej nadzwyczajnej sytuacji?
KMKOL zaraz pewnie będą gotowe powiedzieć, że składy muszą jednak jakoś zjechać na Grochów czy Ochotę... choć przyznam, że jak co do czego przychodzi, to chyba o wiele częściej można spotkać obrót składu w peronach WWO niż WZ.
EDIT: ale trzeba przyznać, że niemała część pociągów na R2 i R7 jest spięta i tak czy siak z R8, więc tutaj przesadnie wielkich strat slotów nie ma. Puryzm jednostronny to jednak dominuje wciąż na R1 i R3.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023

ODPOWIEDZ