Obiegi i obsługa połączeń KM
Moderator: JacekM
https://www.facebook.com/story.php?stor ... 0485576331
Chyba konflikt z mieszkańcami wisi w powietrzu... Powiem tyle, zachowanie UM do spółki z rządem jest żenujące. Najlepiej po linii po modernizacji w nieskończoność eksploatować EN57.
Chyba konflikt z mieszkańcami wisi w powietrzu... Powiem tyle, zachowanie UM do spółki z rządem jest żenujące. Najlepiej po linii po modernizacji w nieskończoność eksploatować EN57.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27388
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Ale co jest żenujące? Że KM uzyskało dofinansowanie do zakupu nowych składów pod konkretnymi warunkami i teraz ktoś od nich wymaga spełnienia tych warunków?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
W takim razie niech również nie jeżdżą do Łowicza, Grodziska, Rembertowa, a w obrębie Sochaczew - Celestynów tylko i wyłącznie... Żenującame są właśnie podwójne standardy.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Bardziej absurdalny jest zarzut u granice aglomeracji, że są wyznaczone nie cyrklem tylko z sensem.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Absurdalne jest także twierdzenie, że Dęblin i Pilawa są częścią aglomeracji - otóż niezależnie od tego, czy to się komuś podoba, czy nie aglomeracja jest na zachód dużo mocniej rozciągnięta, niż na południowy wschód.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Tu nie chodzi o aglomerację, a WOF którego granice są...
Na przykład Skierniewice leżą w WOF mimo, że to już inne województwo. Może rozszerzmy WOF do Ustki, to wtedy Słoneczny będzie pociągiem regionalnym
A ten WOF niestety przekłada się na tabor.
Na przykład Skierniewice leżą w WOF mimo, że to już inne województwo. Może rozszerzmy WOF do Ustki, to wtedy Słoneczny będzie pociągiem regionalnym
A ten WOF niestety przekłada się na tabor.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No nie, WOF nie sięga do Skierniewic, tylko do Puszczy Mariańskiej. I owszem, wydaje mi się to urbanistycznie uzasadnione. Jak pisałem powyżej - na zachód aglomeracja jest dużo bardziej rozbudowana, niż na (południowy) wschód.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
No tak jak czytam charakterystykę kryterium przynależności do WOF to przyznaję wam rację.
Jednak, Pilawa jest pierwszą stacją za Zabieżkami, z tego względu ER160 powinny dojeżdżać tam. O ile Dęblin jest sporo dalej, tak Pilawa - kilka km od WOF. Pewnie się zastanawiacie co ja bredzę i co by to dało - sporo większą liczbę kursów z ER160 na tej linii i lepsze wykorzystanie nowego taboru. Mogły by wogóle jeździć też w weekendy.
Jednak, Pilawa jest pierwszą stacją za Zabieżkami, z tego względu ER160 powinny dojeżdżać tam. O ile Dęblin jest sporo dalej, tak Pilawa - kilka km od WOF. Pewnie się zastanawiacie co ja bredzę i co by to dało - sporo większą liczbę kursów z ER160 na tej linii i lepsze wykorzystanie nowego taboru. Mogły by wogóle jeździć też w weekendy.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No ale poprosili o Dęblin, zamiast o Pilawę.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Nikomu nic by to nie zabrało - 12 ER160 nie ma nawet połowy takiego wykorzystania jak ER75 na linii Warszawa-Siedlce.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No zakładam że z obiegów kończących w Celestynowie na obiegu kończące w Pilawie. Choć wiem, że przy polityce KM "zewsząd wszędzie a w szczycie jak najwięcej slotów na średnicy zmarnować" nie jest to takie proste, ale może czas tę politykę zacząć zmieniać, skoro wreszcie się ma pojazdy, które nie muszą NG po każdym kursie przechodzić...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Celestynów to i tak już dość daleko od aglomeracji. A to muszą być w ogóle TE nowe pociągi?
ŁK
Na wieczór przygotuję dane, chodzi o liczbę kursów na obu liniach.
Nie nie muszą, tak samo jak na liniach też nie muszą... Ale jednak są to i wypadało by trochę zmienić oblicze tej linii. Od lat musimy ustępywać taboru innym (podobnie jak linia Radomska). Dobra, nie ma co, że tak powiem spamować tego wątku, KM powinno teraz postarać się o Pilawę i tyle.
Nie nie muszą, tak samo jak na liniach też nie muszą... Ale jednak są to i wypadało by trochę zmienić oblicze tej linii. Od lat musimy ustępywać taboru innym (podobnie jak linia Radomska). Dobra, nie ma co, że tak powiem spamować tego wątku, KM powinno teraz postarać się o Pilawę i tyle.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2