Obiegi i obsługa połączeń KM
Moderator: JacekM
Poranny kurs łączony Skierniewice-Otwock-WWZ 2x45WE.
Jednorazowy wybryk, czy KM wreszcie się ugieło pod skargami na profilu FB?
Jednorazowy wybryk, czy KM wreszcie się ugieło pod skargami na profilu FB?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Mógłby się ktoś podzielić dokładnym obiegiem w który wchodzi 91450 (Sochaczew-Wwa) i 19460 (Wwa-Sochaczew) - chyba takie jest przejście.
Intryguje mnie czemu raz skład obsługują dwie jednostki a raz jedna. Czy to wymiana między obiegami czy problemy techniczne. A że skład jedzie z W-wy ok. godz. 16, to przy jednym EZT jest masakra. W poprzednim rozkładzie był na 3 jednostki.
Intryguje mnie czemu raz skład obsługują dwie jednostki a raz jedna. Czy to wymiana między obiegami czy problemy techniczne. A że skład jedzie z W-wy ok. godz. 16, to przy jednym EZT jest masakra. W poprzednim rozkładzie był na 3 jednostki.
Na jakiś czas od 31 lipca należy się pożegnać z ośmioma piętrusami.
Ile trwa przeciętnie doprowadzenie do normalnego stanu wagonów po takich klientach?
https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosc ... 92709.html
Ile trwa przeciętnie doprowadzenie do normalnego stanu wagonów po takich klientach?
https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosc ... 92709.html
- a/p TALENT
- Posty: 1711
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
Niestety, tzw. bydłowozy to utrapienie PKP i innych przewoźników. Słynne były pociągi grozy wiozące poborowych/rezerwę za czasów zasadniczej służby wojskowej, a także wiozące tłuszczę zwaną kibolami. Oprócz tego bogatą, niechlubną tradycję miała linia "tłuszczańska" ulubiony motyw krytyki Prema na śp. forum KM. Z przykrością należy stwierdzić, że zakała z bydłowozów zaczyna panoszyć się w samolotach, zwłaszcza tzw. tanich przewoźników lub czarterach biur podróży. Nowym utrapieniem są tzw. "madki z bombelkami". Produkt hodowlany, a nie wychowany.
ZUS fundatorem emigracji
Bez przesady, myślę ze na słonecznym po Openerze jest podobna skala uszkodzeń i jakoś nikt takich wagonów nie odstawia.WojtekE65 pisze: ↑12 lip 2019, 8:51Na jakiś czas od 31 lipca należy się pożegnać z ośmioma piętrusami.
Ile trwa przeciętnie doprowadzenie do normalnego stanu wagonów po takich klientach?
https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosc ... 92709.html
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
PRy zrezygnowały z obsługi tego festiwalu to znaleziono innego przewoźnika. Swoją drogą KM mogłoby dać 3 X EN57 a nie tabor z najwyższej półki.
Dobra, ja trochę zacznę niemiłymi słowami o KM, ale pewnej kwestii nie jestem w stanie zrozumieć - polityki taborowej.
1. KM-y mówią - do Dęblina, czy Radomia po modernizacji do 160 km/h nie będzie nowych składów - kwestia dofinansowania - ok. Zrozumiała sprawa. Tylko dlaczego biorą 6 składów z finansowania regionalnego na linię R9 (71 składów - 6 5czł z regionalnego, 51 5czł CUPT), gdzie takowe składy już jeżdżą? Mało tego, przewiduje się 2 kontrakty, drugi to 15 składów do Modlina. Pytanie jaki jest cel pchania takiej ilości nowego taboru kosztem innych linii? Nie zdziwię się jeśli po modernizacji do Dęblina pojadą sobie EN57A...
2. Co jest ważniejsze - przewozy w obrębie regionu, czy komercyjne przyśpieszone? Generalnie KM-om ciągle brakuje taboru, a 6 wagonów piętrowych jakby nie patrzeć idzie w trasę... Równie dobrze mogłyby to być EN57AKM/AL.
1. KM-y mówią - do Dęblina, czy Radomia po modernizacji do 160 km/h nie będzie nowych składów - kwestia dofinansowania - ok. Zrozumiała sprawa. Tylko dlaczego biorą 6 składów z finansowania regionalnego na linię R9 (71 składów - 6 5czł z regionalnego, 51 5czł CUPT), gdzie takowe składy już jeżdżą? Mało tego, przewiduje się 2 kontrakty, drugi to 15 składów do Modlina. Pytanie jaki jest cel pchania takiej ilości nowego taboru kosztem innych linii? Nie zdziwię się jeśli po modernizacji do Dęblina pojadą sobie EN57A...
2. Co jest ważniejsze - przewozy w obrębie regionu, czy komercyjne przyśpieszone? Generalnie KM-om ciągle brakuje taboru, a 6 wagonów piętrowych jakby nie patrzeć idzie w trasę... Równie dobrze mogłyby to być EN57AKM/AL.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
To Koleje Mazowieckie mają coś komercyjnego oprócz Słonecznego (oraz kiedyś Dragona)?
Puszczanie jednego typu taboru na daną linie nie jest głupie. Można na przykład ułożyć rozkład pod wyższe przyspieszenia nowych pojazdów. No i łatwiej jest podmieniać pojazdy w przypadku awarii.zxcvbnm pisze: ↑14 lip 2019, 22:22Dobra, ja trochę zacznę niemiłymi słowami o KM, ale pewnej kwestii nie jestem w stanie zrozumieć - polityki taborowej.
1. KM-y mówią - do Dęblina, czy Radomia po modernizacji do 160 km/h nie będzie nowych składów - kwestia dofinansowania - ok. Zrozumiała sprawa. Tylko dlaczego biorą 6 składów z finansowania regionalnego na linię R9 (71 składów - 6 5czł z regionalnego, 51 5czł CUPT), gdzie takowe składy już jeżdżą? Mało tego, przewiduje się 2 kontrakty, drugi to 15 składów do Modlina. Pytanie jaki jest cel pchania takiej ilości nowego taboru kosztem innych linii? Nie zdziwię się jeśli po modernizacji do Dęblina pojadą sobie EN57A...
2. Co jest ważniejsze - przewozy w obrębie regionu, czy komercyjne przyśpieszone? Generalnie KM-om ciągle brakuje taboru, a 6 wagonów piętrowych jakby nie patrzeć idzie w trasę... Równie dobrze mogłyby to być EN57AKM/AL.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Na R9 tak czy inaczej jeżdżą składy z wysokim przyśpieszeniem...
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Taboru brakuje aż tak, że w newralgicznych godzinach pociągi są co 40-50 minut, a w środku dnia co 20. Bardziej to rozkład układany pod kolejarzy.....
Nie, no pewnie. Niech będą lepsi i gorsi. Lepsi w nowoczesnych, gorsi w leciwych EN. Podmiana w KM? Tiaaaa....
A to nie będzie tak, że z linii do Tłuszcza będzie musiała zniknąć masa ALi, bo tam będą nowe?Paweł D. pisze:Taboru brakuje aż tak, że w newralgicznych godzinach pociągi są co 40-50 minut, a w środku dnia co 20. Bardziej to rozkład układany pod kolejarzy.....Nie, no pewnie. Niech będą lepsi i gorsi. Lepsi w nowoczesnych, gorsi w leciwych EN. Podmiana w KM? Tiaaaa....
Poza tym puszczanie pociągów na 160 (na linii do Tłuszcza tez) zatrzymujących się co 2km też jest bez sensu. A pewnie jakieś przyspieszone i tak na wagonach będą do Dęblina.
ŁK