Obiegi i obsługa połączeń KM

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 24 lip 2019, 8:19

Za te obiegi z dziesięciogodzinnymi przestojami na Grochowie naprawdę ktoś beknąć powinien :(
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 24 lip 2019, 11:20

No co, szanują pociągi! A jaki mały przebieg będą miały.
Ale podobno za mało składów żeby częściej jeździć, heheh
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1846
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 24 lip 2019, 11:47

Ficek pisze:
23 lip 2019, 23:32
Obieg 3:
Zestawienie EU47+7 wagonów (środkowe Bombardiera i PESY),
RE2 "Łukowianka" Łuków (5:37)-Warszawa Służewiec (7:33) - kursuje oprócz niedziel,
R8 "19998/9" Warszawa Wschodnia (14:04)-Warszawa Służewiec (14:36) - kursuje oprócz niedziel,
RE2 "Łukowianka" Warszawa Służewiec (16:15)-Łuków (18:13) - kursuje oprócz sobót.
Hmm, coś mi tu nie pasuje: 19998/1 jedzie w soboty, ale w soboty nie jedzie Łukowianka do Łukowa, czyli co? Skład jedzie na Służewiec w sobotę po to, żeby wrócić na pusto na Grochów? Czy stoi na Okęciu do niedzieli do popołudnia?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 24 lip 2019, 11:50

19998 nie jeździ w soboty. Jeździ 1-5,7.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1846
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 24 lip 2019, 11:56

fik pisze:
24 lip 2019, 11:50
19998 nie jeździ w soboty. Jeździ 1-5,7.
To jest logiczne :)

Awatar użytkownika
Ficek
Posty: 211
Rejestracja: 13 cze 2011, 21:20
Lokalizacja: Grodzisk Maz.

Post autor: Ficek » 24 lip 2019, 22:14

Mój błąd, KM-y na szczęście aż tak nie szaleją z długością postojów :lol:

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2200
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 31 lip 2019, 12:54

Uśmiałem się.
KM twierdzi (poprzez wiadomosć prywatną), że na trasach dalszych, tzn. Celestynów - Dęblin, Czachówek - Radom, gdzie będzie 160 km/h wyślą EN57AKM, a Flirty jak wiemy, na trasach aglomeracyjnych, gdzie Vmax jest 120 km/h.
Mało tego, kupili za dużo taboru na R9 (łącznie z Elfami 37 składów).
To jest właśnie myślenie według KM. (pomijając dofinansowanie z CUPT, to z regionalnego można było 6 składów kupić na chociażby Radom-Dęblin, ale nie...) To ma sens według was?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Paweł D.
Posty: 5245
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 31 lip 2019, 13:05

Ma, taki sam jak puszczanie pociągów w szczycie w odstępie 8 minut a potem 50 minut przerwy. A jak mają za dużo taboru na R9 to na R3 ludzie się ucieszą z każdego dodatkowego - oczywiście wtedy kiedy jest potrzebny.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2200
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 31 lip 2019, 19:26

Tu jest inny szkopuł - dofinansowanie i czas trwałości unijnego projektu - dlatego przez pewien czas część taboru będzie stała w szopie, bo nie będzie mogła wyjechać na R3, R7 czy R8. Nawet i ELF-y chętnie bym przygarnął.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Łukasz
Posty: 10488
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 31 lip 2019, 21:19

zxcvbnm pisze:Uśmiałem się.
KM twierdzi (poprzez wiadomosć prywatną), że na trasach dalszych, tzn. Celestynów - Dęblin, Czachówek - Radom, gdzie będzie 160 km/h wyślą EN57AKM, a Flirty jak wiemy, na trasach aglomeracyjnych, gdzie Vmax jest 120 km/h.
Mało tego, kupili za dużo taboru na R9 (łącznie z Elfami 37 składów).
To jest właśnie myślenie według KM. (pomijając dofinansowanie z CUPT, to z regionalnego można było 6 składów kupić na chociażby Radom-Dęblin, ale nie...) To ma sens według was?

Wydaje mi się, że napisałeś to samo, co 14 lipca.
ŁK

Paweł D.
Posty: 5245
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 01 sie 2019, 7:33

zxcvbnm pisze:
31 lip 2019, 19:26
Tu jest inny szkopuł - dofinansowanie i czas trwałości unijnego projektu - dlatego przez pewien czas część taboru będzie stała w szopie, bo nie będzie mogła wyjechać na R3, R7 czy R8.
A nie da się połączyć obiegów? Podobnie było przecież z PESAmi, które miały być tylko do Banacha. Pewnie ZTM lepiej sobie radzi z rozwiązywaniem takich problemów.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2200
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 01 sie 2019, 8:16

Znaczy jakis czas temu jeździł 45WE ze Skierniewic do Falenicy po południu - zgodnie z dofinansowaniem Skierniewice - Warszawa (ale nieokreślone czy WWO, czy Falenica).
Jednak od połowy lipca, na porannym kursie z Otwocka do Skierniewic widuję 45WE - albo to już podlega naruszeniu dofinansowania, albo KM blefuje i kwestia dofinansowania nie jest ważna.
Na dzień dzisiejszy jakiekolwiek nowy EZT (22WE,ER75,45WE) może jeździć w granicach: Skierniewice, Wa-wa Lotnisko Chopina, Wa-wa Falenica, Siedlce, Działdowo i na razie ciężko to zmienić.
Żeby nie było - ja nie mam nic przeciwko składom EN57A, jednak, one powinny kursować na trasach aglomeracyjnych 120km/h (na dzień dzisiejszy przyspieszenie nie gra roli). A na R3, R7, R8 będzie dokładnie odwrotnie.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 01 sie 2019, 9:02

Jaki jest sens żeby pociąg aglomeracyjny rozpędzał się do 160km/h? Nawet jakby te flirty jeździły na "dalszych" trasach i tak nie pojadą więcej niż 120, no może 130. Zysk czasowy pomiędzy 160 a 120, przy takich odległościach między stacjami musi być całkiem nieduży, poza tym już widzę jak KM daje na te pociągi dwóch maszynistów.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2200
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 20 paź 2019, 18:28

Profil Koleją przez Otwock wyłapał, że w DŚ wybrane kursy na R7 od dziś są w obsłudze 45WE:
12300/1, 21710/1, 93550/1, 91556/7, 99242/3, 21718/9, 12718/9, 21726/7
Wszystkie oczywiście do Otwocka. Zaczyna się tu dziać coraz lepiej, ale szkoda, że to tylko weekendy.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Paweł D.
Posty: 5245
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 30 cze 2020, 13:18

Od 6.07 KM 91442/3 rozkładowo kończy bieg na Centralnej. Dalej na Wschodnią jaki służbowy? Trochę dziwne miejsce na kończenie trasy....

ODPOWIEDZ