Obiegi i obsługa połączeń KM

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 16 paź 2009, 19:07

mariow pisze:nie wiedziałem że Koleje Mazowieckie mają nadmiar taboru żeby go wypożyczac. Jak ZTM i UD Ursus wysłały pisma żeby dać 3jednostki na linię grodziska to ponoć nie można z braku taboru!
Braki taboru? A co się stało z EZT, które zwolniły się w zamian za zakupione pull minus pushy i flirty? Poszły na dodatkowe kursy?

[ Komentarz dodany przez: MeWa: Sob 17 Paź, 2009 21:03 ]
Zmiana koloru tematu. MeWa
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"

"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 16 paź 2009, 19:09

na wzmocnienia do 3 ezt, oddanie części jednostek PR, obsługi Dęblin - Radom - Skarżysko...
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

fidzio
Posty: 514
Rejestracja: 31 maja 2008, 15:29
Lokalizacja: KWRRB

Post autor: fidzio » 16 paź 2009, 20:13

Obiegi w 3 EZT obsluguje MNG a Dęblin-Skarżysko robią głównie składy MNO :) co i tak w praktyce nie zmienia tego ze na MNG nie rzadko brakuje EZT dla obiegów potrójnych

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 16 paź 2009, 20:21

Wiem. MNT też ma swój udział w potrójniakach podobnie jak MNO. A Radom - Skarżysko robi ZTCP MNG oprócz jednej pary.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

fidzio
Posty: 514
Rejestracja: 31 maja 2008, 15:29
Lokalizacja: KWRRB

Post autor: fidzio » 17 paź 2009, 9:01

bohun pisze:Wiem.
Jakoś mnie to nie dziwi :)
A Radom - Skarżysko robi ZTCP MNG oprócz jednej pary.
Na pewno 527 jest MNO a reszta to nie pamiętam musialbym zerknac

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 17 paź 2009, 9:10

Radom - Dęblin ma MNO w całości ztcp.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 20 paź 2009, 17:30

Dlaczego pociąg do Pilawy ze Śródmieścia przed 16 obsługiwany jest tylko jedną jednostką? W KM nie mogą znieść widoku ludzi podróżujących w normalnych warunkach (tj. mniej więcej komplet miejsc siedzących, ew. troszkę osób stoi)? Jak widać - musi być tłok.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 20 paź 2009, 18:46

Andrzej pisze:Dlaczego pociąg do Pilawy ze Śródmieścia przed 16 obsługiwany jest tylko jedną jednostką? W KM nie mogą znieść widoku ludzi podróżujących w normalnych warunkach (tj. mniej więcej komplet miejsc siedzących, ew. troszkę osób stoi)? Jak widać - musi być tłok.
a skąd byś przesunął drugą jednostkę?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14778
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 20 paź 2009, 19:01

MeWa pisze:a skąd byś przesunął drugą jednostkę?
Biorąc pod uwagę wypożyczenie dla SKMki jednostek, to KMy mają nadpodaż...
8-(
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 20 paź 2009, 19:30

MeWa pisze:
Andrzej pisze:Dlaczego pociąg do Pilawy ze Śródmieścia przed 16 obsługiwany jest tylko jedną jednostką? W KM nie mogą znieść widoku ludzi podróżujących w normalnych warunkach (tj. mniej więcej komplet miejsc siedzących, ew. troszkę osób stoi)? Jak widać - musi być tłok.
a skąd byś przesunął drugą jednostkę?
a czy tak dokładnie znasz zasoby taborowe KMów że wiesz, że nie ma taboru na tą drugą jednostkę?
PURA VIDA!

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 20 paź 2009, 19:32

A co to pytanie ma do rzeczy? Gdybym nie miał żadnych informacji, to bym nie pisał.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 20 paź 2009, 19:38

zapytałem skąd wiedza że wszystkie co do joty jednostki są wykorzystane i trzebaby skądś przesuwać. ot co.
PURA VIDA!

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 20 paź 2009, 19:48

od KM-owców.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 21 paź 2009, 11:24

MeWa pisze:
Andrzej pisze:Dlaczego pociąg do Pilawy ze Śródmieścia przed 16 obsługiwany jest tylko jedną jednostką? W KM nie mogą znieść widoku ludzi podróżujących w normalnych warunkach (tj. mniej więcej komplet miejsc siedzących, ew. troszkę osób stoi)? Jak widać - musi być tłok.
a skąd byś przesunął drugą jednostkę?
Czyli kolej podmiejska nie potrafi udźwignąć swojej roli. A nie zależy mi, aby zabierać komuś innemu. Choć z pewnością te sporadyczne pociągi średnicowe do Tłuszcza są dość luźne (zwłaszcza za Rembertowem). Te z Zachodniego co są na Śródmieściu o 14 i 16.05.

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 21 paź 2009, 12:13

Zwrot składów do Tłuszcza, które przez 2 dni pracowały na bardziej obciążonych liniach jak Dęblin czy Skierniewice.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

ODPOWIEDZ