Obiegi i obsługa połączeń KM
Moderator: JacekM
A daj linka do tego zdjęcia.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
-
- Posty: 727
- Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
- Lokalizacja: Pionki/Warszawa
Foto wykonane z peronu 3. Na zegarze było ok. 12:45. Przedstawia duet Elfów na jednym z dwóch wahadeł Modlin - W.Centralna (w tym przypadku było to pociąg 93126) a nie żadne Błonie. Tak więc autor się pomylił.
A skoro przy tym jesteśmy, to do Błonia 19491 (wyj z Wschodniego 12:48) jest na 2xER160, który później przeszedł na 19536/7 do Celestynowa, potem jeszcze 91538/9 do Sochaczewa.
- TranslatorPS
- Posty: 623
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: 東武東上線志木駅
Oczywiście trzeba uwzględnić, że to jest rozpiska bardziej na (D) - 12722/3 w (C) jest na 45WE, ponadto w (7) przechodzi na przyspieszonego z 17.18, gdyż 22632/3 robi 1xAL (tak to przynajmniej wyglądało 3.07. jak byłem w Dęblinie).
(Cieszy jednak widok prób rozłożenia tego na dalsze elementy )
(Cieszy jednak widok prób rozłożenia tego na dalsze elementy )
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Na FB Siódemki są przejścia dla reszty dni. Mi brakło czasu na opracowanie tego w jakiejś przyswajalnej formie.
- TranslatorPS
- Posty: 623
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: 東武東上線志木駅
Właśnie niby podają na resztę dni, ale tej niedzielnej rozrywki wokół 21140 nie uwzględniają w ogóle
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Darowanemu koniowi... Choć kolega mógł wystąpić o pełne obiegi.
A co do KM, skoro potrafią zrobić podsył na Główną z obrotem na Zachodniej, to inne cuda też wymyślą.
A co do KM, skoro potrafią zrobić podsył na Główną z obrotem na Zachodniej, to inne cuda też wymyślą.
- TranslatorPS
- Posty: 623
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: 東武東上線志木駅
Sam się zastanawiam, czy nie wystąpić o wszystkie obiegi dotyczące Radomia (głównie dlatego, że chcę ogarnąć co się dzieje z 293xx, 294xx i 295xx), to parę szczegółów dęblińskich się i z tego ustosunkuje pewnie...
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Tylko wypisz im konkretne numery pociągów, bo ponoć podziału na linie nie mają.
Jakby kogoś interesowało to bardziej rozpisane obiegi z R3 (i reszty Mazowsza).
Wydawało mi się, że stojący w postojowych przy Zachodniej między 7:30 a 16 podwójny Flirt będzie hitem, ale wysłanie bladym świtem z Sochaczewa pojedynczego Flirta, aby wrócił o północy cały dzień stojąc w postojowych....
Wydawało mi się, że stojący w postojowych przy Zachodniej między 7:30 a 16 podwójny Flirt będzie hitem, ale wysłanie bladym świtem z Sochaczewa pojedynczego Flirta, aby wrócił o północy cały dzień stojąc w postojowych....
- Załączniki
-
- Obiegi_R3.pdf
- (34.76 KiB) Pobrany 144 razy
Jedno bardzo ważne pytanie - nie dało się dla tych pociągów napisać w warunkach dofinansowania możliwość jazdy po wszystkich trasach jakie zawierają się w WOF? Byłoby to bardziej elastyczne. Jakoś SKM mogło kupić 21 składów dla całego WWK
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Dziś klasyk EN57 na R7 WZ - Pilawa (odjazd o 10:42). Nie sądziłem że w weekend to możliwe...
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
https://www.mazowieckie.com.pl/pl/zmian ... ada-2022-r
7-10 grudnia ma być bardzo ograniczony ruch na średnicy podmiejskiej (tylko 3 odjazdy na godzinę, chyba wyłącznie dla KM). Tylko dlaczego część tych bardzo cennych slotów zostanie zużyta na pociągi zaczynające/kończące na Wschodniej/Zachodniej, zamiast wszystko dać na kursy przelotowe przez Warszawę? Nie można połączyć relacji w tej nadzwyczajnej sytuacji?
7-10 grudnia ma być bardzo ograniczony ruch na średnicy podmiejskiej (tylko 3 odjazdy na godzinę, chyba wyłącznie dla KM). Tylko dlaczego część tych bardzo cennych slotów zostanie zużyta na pociągi zaczynające/kończące na Wschodniej/Zachodniej, zamiast wszystko dać na kursy przelotowe przez Warszawę? Nie można połączyć relacji w tej nadzwyczajnej sytuacji?
- TranslatorPS
- Posty: 623
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: 東武東上線志木駅
KMKOL zaraz pewnie będą gotowe powiedzieć, że składy muszą jednak jakoś zjechać na Grochów czy Ochotę... choć przyznam, że jak co do czego przychodzi, to chyba o wiele częściej można spotkać obrót składu w peronach WWO niż WZ.cpk pisze: ↑25 paź 2022, 13:56https://www.mazowieckie.com.pl/pl/zmian ... ada-2022-r
7-10 grudnia ma być bardzo ograniczony ruch na średnicy podmiejskiej (tylko 3 odjazdy na godzinę, chyba wyłącznie dla KM). Tylko dlaczego część tych bardzo cennych slotów zostanie zużyta na pociągi zaczynające/kończące na Wschodniej/Zachodniej, zamiast wszystko dać na kursy przelotowe przez Warszawę? Nie można połączyć relacji w tej nadzwyczajnej sytuacji?
EDIT: ale trzeba przyznać, że niemała część pociągów na R2 i R7 jest spięta i tak czy siak z R8, więc tutaj przesadnie wielkich strat slotów nie ma. Puryzm jednostronny to jednak dominuje wciąż na R1 i R3.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023