Obiegi i obsługa połączeń KM

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2200
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 06 cze 2021, 22:06

https://www.facebook.com/story.php?stor ... 0485576331
Chyba konflikt z mieszkańcami wisi w powietrzu... Powiem tyle, zachowanie UM do spółki z rządem jest żenujące. Najlepiej po linii po modernizacji w nieskończoność eksploatować EN57.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27358
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 06 cze 2021, 22:49

Ale co jest żenujące? Że KM uzyskało dofinansowanie do zakupu nowych składów pod konkretnymi warunkami i teraz ktoś od nich wymaga spełnienia tych warunków?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2200
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 06 cze 2021, 22:59

W takim razie niech również nie jeżdżą do Łowicza, Grodziska, Rembertowa, a w obrębie Sochaczew - Celestynów tylko i wyłącznie... Żenującame są właśnie podwójne standardy.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 07 cze 2021, 6:40

fik pisze:
06 cze 2021, 22:49
Ale co jest żenujące? Że KM uzyskało dofinansowanie do zakupu nowych składów pod konkretnymi warunkami i teraz ktoś od nich wymaga spełnienia tych warunków?
Bardziej absurdalny jest zarzut u granice aglomeracji, że są wyznaczone nie cyrklem tylko z sensem.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 07 cze 2021, 7:20

Absurdalne jest także twierdzenie, że Dęblin i Pilawa są częścią aglomeracji - otóż niezależnie od tego, czy to się komuś podoba, czy nie aglomeracja jest na zachód dużo mocniej rozciągnięta, niż na południowy wschód.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2200
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 07 cze 2021, 7:27

Tu nie chodzi o aglomerację, a WOF którego granice są...
Na przykład Skierniewice leżą w WOF mimo, że to już inne województwo. Może rozszerzmy WOF do Ustki, to wtedy Słoneczny będzie pociągiem regionalnym :)
A ten WOF niestety przekłada się na tabor.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 07 cze 2021, 8:17

No nie, WOF nie sięga do Skierniewic, tylko do Puszczy Mariańskiej. I owszem, wydaje mi się to urbanistycznie uzasadnione. Jak pisałem powyżej - na zachód aglomeracja jest dużo bardziej rozbudowana, niż na (południowy) wschód.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2200
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 07 cze 2021, 8:28

No tak jak czytam charakterystykę kryterium przynależności do WOF to przyznaję wam rację.
Jednak, Pilawa jest pierwszą stacją za Zabieżkami, z tego względu ER160 powinny dojeżdżać tam. O ile Dęblin jest sporo dalej, tak Pilawa - kilka km od WOF. Pewnie się zastanawiacie co ja bredzę i co by to dało - sporo większą liczbę kursów z ER160 na tej linii i lepsze wykorzystanie nowego taboru. Mogły by wogóle jeździć też w weekendy.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 07 cze 2021, 10:21

No ale poprosili o Dęblin, zamiast o Pilawę.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27358
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 07 cze 2021, 10:55

A gdzie by dało mniej kursów na ER160? Bo to jednak rzadko jest tak, że można dać Pilawie nie zabierając nikomu.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2200
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 07 cze 2021, 11:49

Nikomu nic by to nie zabrało - 12 ER160 nie ma nawet połowy takiego wykorzystania jak ER75 na linii Warszawa-Siedlce.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27358
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 07 cze 2021, 12:15

Można prosić o źródło?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 07 cze 2021, 12:25

fik pisze:
07 cze 2021, 10:55
A gdzie by dało mniej kursów na ER160? Bo to jednak rzadko jest tak, że można dać Pilawie nie zabierając nikomu.
No zakładam że z obiegów kończących w Celestynowie na obiegu kończące w Pilawie. Choć wiem, że przy polityce KM "zewsząd wszędzie a w szczycie jak najwięcej slotów na średnicy zmarnować" nie jest to takie proste, ale może czas tę politykę zacząć zmieniać, skoro wreszcie się ma pojazdy, które nie muszą NG po każdym kursie przechodzić...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 07 cze 2021, 12:52

Celestynów to i tak już dość daleko od aglomeracji. A to muszą być w ogóle TE nowe pociągi?
ŁK

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2200
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 07 cze 2021, 12:57

Na wieczór przygotuję dane, chodzi o liczbę kursów na obu liniach.
Nie nie muszą, tak samo jak na liniach też nie muszą... Ale jednak są to i wypadało by trochę zmienić oblicze tej linii. Od lat musimy ustępywać taboru innym (podobnie jak linia Radomska). Dobra, nie ma co, że tak powiem spamować tego wątku, KM powinno teraz postarać się o Pilawę i tyle.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

ODPOWIEDZ