Strona 143 z 151

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 26 wrz 2020, 19:28
autor: fik
Podjazd pod PKP Płudy też bym ocenił mianem krzaczorowania trochę, ale to już naprawdę dzielenie włosa na sześdziesiątczworo ;)

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 26 wrz 2020, 19:33
autor: pawcio
SławekM pisze:
26 wrz 2020, 17:25
Najprościej podzielić ten pociąg na dwie części na od Wschodniego do PKP Praga autobus zastępczy. Ale to przeczy logice...
W świecie idealnym (patrz Monachium) jeden ezt pojechałby na Wschodni, drugi przez linie obwodową do Modlina.

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 26 wrz 2020, 20:04
autor: Glonojad
Dziękuję, Pawciu, że nie musiałem.

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 26 wrz 2020, 20:31
autor: fik
pawcio pisze:
26 wrz 2020, 19:33
SławekM pisze:
26 wrz 2020, 17:25
Najprościej podzielić ten pociąg na dwie części na od Wschodniego do PKP Praga autobus zastępczy. Ale to przeczy logice...
W świecie idealnym (patrz Monachium) jeden ezt pojechałby na Wschodni, drugi przez linie obwodową do Modlina.
A który przewiózłby pasażerów z Centralnego do Legionowa? :>

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 26 wrz 2020, 20:47
autor: Łukasz
pawcio pisze:
SławekM pisze:
26 wrz 2020, 17:25
Najprościej podzielić ten pociąg na dwie części na od Wschodniego do PKP Praga autobus zastępczy. Ale to przeczy logice...
W świecie idealnym (patrz Monachium) jeden ezt pojechałby na Wschodni, drugi przez linie obwodową do Modlina.
Tylko kazanie jeździć na 2 składy o 23 jest podobnie dobre jak autobus.

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 03 kwie 2021, 19:27
autor: Glonojad
Koło szóstej rano jest kurs KM do Żyrardowa, który pomija Warszawę Włochy - po czym staje w Ursusie. Jak to jest w ogóle możliwe?!

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 04 kwie 2021, 5:43
autor: rufio198
Jazda po torach układu podmiejskiego z pominięciem stacji Warszawa Włochy. Tylko to przychodzi mi do głowy

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 04 kwie 2021, 8:06
autor: Glonojad
No tak wychodzi, tylko w takim razie - po co?

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 04 kwie 2021, 8:26
autor: Łukasz
Glonojad pisze:No tak wychodzi, tylko w takim razie - po co?
Zachodni plus ograniczony wyjazd z niego?

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 04 kwie 2021, 9:13
autor: ashir
I jaki ma to związek?

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 04 kwie 2021, 22:26
autor: kveld
Glonojad pisze:
03 kwie 2021, 19:27
Koło szóstej rano jest kurs KM do Żyrardowa, który pomija Warszawę Włochy - po czym staje w Ursusie. Jak to jest w ogóle możliwe?!
Po prostu jedzie bez zatrzymania. Czemu? Nie wiem.

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 06 kwie 2021, 13:41
autor: Glonojad
Może zaraz po nim, z innego toru na Zachodnim coś jedzie i musiałoby czekać na wjazdowym we Włochach?

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 06 kwie 2021, 15:21
autor: kveld
Glonojad pisze:
06 kwie 2021, 13:41
Może zaraz po nim, z innego toru na Zachodnim coś jedzie i musiałoby czekać na wjazdowym we Włochach?
Nie bardzo... "Wisła" do Berlina jedzie owszem zaraz po nim, ale po lewym torze linii nr 1, do 447 nic nie ma (a nawet gdyby, to żeby dalej jechać lk 1 w stronę Skierniewic, to musi na Włochach zjechać przed peronem z 447). Może coś w przeciwną stronę...

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 06 kwie 2021, 18:58
autor: Glonojad
A to teraz jeździ się w ten sposób, że do Włoch lewym torem 1, a powrot tylko jedynym torem LK3? bo skoro doszły przeplatania w poziomie z podmiejską to możę to jest jakieś wyjaśnienie...

Obiegi i obsługa połączeń KM

: 07 kwie 2021, 9:06
autor: kveld
Glonojad pisze:
06 kwie 2021, 18:58
A to teraz jeździ się w ten sposób, że do Włoch lewym torem 1, a powrot tylko jedynym torem LK3? bo skoro doszły przeplatania w poziomie z podmiejską to możę to jest jakieś wyjaśnienie...
Nie wiem dokładnie, jak się jeździ teraz, bo nie śledzę zamknięć, a czas nie sprzyja rekonesansom w terenie - ale tak czy owak perony we Włochach są (z punktu widzenia jazdy od Zachodniej) za posterunkiem odgałęźnym, więc nie powinno to kolidować...