Tak, tak powinno być. W zaokrągleniu jeżdżą 22 obiegi SKM na 33 dostępne jednostki.MichalJ pisze:Ile SKM ma pojazdów i ile z tego powinno być w szczycie w ruchu? Bo widziałem wczoraj 'mnóstwo' (tak z 8-10 na oko) pociągów SKM o 15:30 stojących sobie 'na zajezdni' i tak się zastanawiam, czy tak powinno być...
Tabor SKM w Warszawie
Moderator: JacekM
No to ja nie wiem, czy "tak powinno być". Uruchomienie zaledwie 2/3 taboru to chyba coś przymało jest. Ale może to wynik ograniczeń na liniach pruszkowskiej i otwockiej?
Ale, ale, przecież w składzie mogą jechać dwie jednostki chyba?
Ale, ale, przecież w składzie mogą jechać dwie jednostki chyba?
Tylko w przypadku 14WE lub 19WE.
MichalJ pisze:Ale, ale, przecież w składzie mogą jechać dwie jednostki chyba?
Jak ktoś pomieści 2x27WE albo 2x35WE na warszawskich peronach to załatwię mu Noblaashir pisze:Tylko w przypadku 14WE lub 19WE.
Długość 35WE: 114 m.
2x35WE: 228 m.
Długość peronu: 200 m. I tu jest problem. Dlatego jestem zwolennikiem 4 lub 5-członowych składów.
----
Kiedyś SKM zapowiadało modernizację 14WE i według tamtych założeń miały być 3 czy 4 członowe po modernizacji ? Aczkolwiek to historia.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Myślałem ze 14we juz nie jeździ, a tu do Wawra właśnie jedzie...
Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
ŁK
Skacząc po kanałach w piątkowy wieczór przypadkiem natrafiłem na odcinek polskiego serialu "Prokurator" - o tyle ciekawy, że występowały w nim hala SKM na Szczęśliwicach, sceny nawiązujące do zainteresowań komunikacją i działalności Klubu Miłośników Komunikacji Miejskiej oraz 14WE-002, który m.in. omal nie potrącił dwójki głównych bohaterów szukających dowodu w sprawie na torach na Śródmieściu
Człowiek, który umarł był miłośnikiem komunikacji miejskiej i należał do KMKMu. Nawet 289 wystąpił.Jacek Z. pisze:Skacząc po kanałach w piątkowy wieczór przypadkiem natrafiłem na odcinek polskiego serialu "Prokurator" - o tyle ciekawy, że występowały w nim hala SKM na Szczęśliwicach, sceny nawiązujące do zainteresowań komunikacją i działalności Klubu Miłośników Komunikacji Miejskiej oraz 14WE-002, który m.in. omal nie potrącił dwójki głównych bohaterów szukających dowodu w sprawie na torach na Śródmieściu
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Małe zdziwko: Nie dalej jak w ub. piątek 412 jeździł na S2 ze stłuczoną i usunięta zewnętrzną częścią pakietu szybowego w członie oznaczonym nr 2 160 070 lub 071, po lewej stronie pudła patrząc w kierunku członu A. Nie wiedziałem, że tak można...
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 16 sty 2011, 10:06
On tak jeździ od jakichś dwóch miesięcy.Małe zdziwko: Nie dalej jak w ub. piątek 412 jeździł na S2 ze stłuczoną i usunięta zewnętrzną częścią pakietu szybowego w członie oznaczonym nr 2 160 070 lub 071, po lewej stronie pudła patrząc w kierunku członu A. Nie wiedziałem, że tak można...
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
O, to teraz zobaczymy, czy UTK czyta Wawkom
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE ... HTML&src=0
Wynika z tego, że PR Idzikowice dostały z wolnej ręki zamówienie na P4 14WE-08 i 09 (co ciekawe to właśnie PR wygrały ostatni przetarg na P4 owych EZT jednak przetarg został unieważniony).
Wynika z tego, że PR Idzikowice dostały z wolnej ręki zamówienie na P4 14WE-08 i 09 (co ciekawe to właśnie PR wygrały ostatni przetarg na P4 owych EZT jednak przetarg został unieważniony).
SKM ogłosiła przetarg na wykonanie P3 i P4 27WE.
"wykonawca musi zapewnic przedstawicielom skm minimum hotel 3 *" slabo powinni 5 * zażądać
Hmm... W każdym przetargu jest taki wymóg, każdego zamawiającego. Do tego zapisy o dojazdach odpowiednich (kolej, klasa, możliwość przelotu etc).
- kulikowski
- Posty: 891
- Rejestracja: 29 sie 2007, 9:39
- Lokalizacja: Rakowiec
na własne oczy widziałem, jak podczas remontu linii nr 8 peron na Warszawie Rakowcu ... skrócono (sic!) o ok. 30 m Jaki "geniusz" z PLK-i to wymyślił Takich "kwiatków" może być więcej ... Po grzyba było skracać perony podczas remontów?zxcvbnm pisze:MichalJ pisze:Ale, ale, przecież w składzie mogą jechać dwie jednostki chyba?Jak ktoś pomieści 2x27WE albo 2x35WE na warszawskich peronach to załatwię mu Noblaashir pisze:Tylko w przypadku 14WE lub 19WE.
Długość 35WE: 114 m.
2x35WE: 228 m.
Długość peronu: 200 m. I tu jest problem. Dlatego jestem zwolennikiem 4 lub 5-członowych składów.
----
Kiedyś SKM zapowiadało modernizację 14WE i według tamtych założeń miały być 3 czy 4 członowe po modernizacji ? Aczkolwiek to historia.
7 9 15 128 136 154 172 175 188 208 504 S-2 S-3 RL R8 N32 N38 N88