No jak to po co? Żeby je wydłużyć podczas kolejnej modernizacjikulikowski pisze: Po grzyba było skracać perony podczas remontów?
Tabor SKM w Warszawie
Moderator: JacekM
To teraz na Rakowcu 3xEN57 się mieszczą? We wtorek takie coś z Radomia przyjechało.
ŁK
Wszystkie przystanki na WWK mieściły 3xEN57 (195m). Zgodnie z aktualnym wykazem tylko Wawer (ale to jest jakieś sztuczne skrócenie czort wie po co i dlaczego) oraz Lotnisko mają poniżej 200m.
Hmm... ja śledzę ten topik i nie widziałem, czy naprawdę nikt nie napisał, że w eskaemkach pojawiły się wejścia USB dla podróżnych?
Jeżdżę prawie codziennie i zawsze wchodzę przez zwykłe drzwi, innych wejść nie zauważyłem.Michał W. pisze:czy naprawdę nikt nie napisał, że w eskaemkach pojawiły się wejścia USB dla podróżnych?
SKM potwierdza to, że 35WE przejdą małą modernizację. -Chcemy zmodyfikować pojazdy z rodziny Impuls skracając składy do 5 członów. 6 człon planujemy wykorzystać do budowy nowych sztuk elektrycznych zespołów trakcyjnych. -Stwierdził rzecznik Szybkiej Kolei Miejskiej. - Ma to na celu poprawę komfortu podróży i zwiększenie pojemności, gdyż nie można uruchomić dodatkowych kursów z powodu przepełnienia linii Średnicowej. Możliwe będzie uzyskanie składów 10 członowych. -Rzecznik zapowiedział plan działania. -Obecnie przygotowywany jest przetarg na modyfikację 35WE-001, 35WE-004 oraz 35WE-005. Składy te w najbliższym czasie będą wymagały naprawy rewizyjnej - jest to dobra okazja do przetestowania naszego pomysłu.
SKM planuje również modyfikację tras pociągów. W związku z dużą popularnością kolei na trasie Sochaczewskiej utworzona zostanie nowa linia. Będzie to S4 z Warszawy Rembertów do Błonia. -Potwierdza. Zmiany czekają również linię S1.-Prowadzimy rozmowy z powiatem Otwockim nad uruchomieniem połączeń do Celestynowa. Decyzje mają wejść w życie wraz z nowym rozkładem jazdy 2016/2017. -Kończy. -Mamy nadzieję, że nasze decyzje spowodują wzrost popularności SKM w Aglomeracji Warszawskiej.
SKM planuje również modyfikację tras pociągów. W związku z dużą popularnością kolei na trasie Sochaczewskiej utworzona zostanie nowa linia. Będzie to S4 z Warszawy Rembertów do Błonia. -Potwierdza. Zmiany czekają również linię S1.-Prowadzimy rozmowy z powiatem Otwockim nad uruchomieniem połączeń do Celestynowa. Decyzje mają wejść w życie wraz z nowym rozkładem jazdy 2016/2017. -Kończy. -Mamy nadzieję, że nasze decyzje spowodują wzrost popularności SKM w Aglomeracji Warszawskiej.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Wow dobrze że dziś 1 kwietniazxcvbnm pisze:SKM potwierdza to, że 35WE przejdą małą modernizację. -Chcemy zmodyfikować pojazdy z rodziny Impuls skracając składy do 5 członów. 6 człon planujemy wykorzystać do budowy nowych sztuk elektrycznych zespołów trakcyjnych. -Stwierdził rzecznik Szybkiej Kolei Miejskiej. - Ma to na celu poprawę komfortu podróży i zwiększenie pojemności, gdyż nie można uruchomić dodatkowych kursów z powodu przepełnienia linii Średnicowej. Możliwe będzie uzyskanie składów 10 członowych. -Rzecznik zapowiedział plan działania. -Obecnie przygotowywany jest przetarg na modyfikację 35WE-001, 35WE-004 oraz 35WE-005. Składy te w najbliższym czasie będą wymagały naprawy rewizyjnej - jest to dobra okazja do przetestowania naszego pomysłu.
SKM planuje również modyfikację tras pociągów. W związku z dużą popularnością kolei na trasie Sochaczewskiej utworzona zostanie nowa linia. Będzie to S4 z Warszawy Rembertów do Błonia. -Potwierdza. Zmiany czekają również linię S1.-Prowadzimy rozmowy z powiatem Otwockim nad uruchomieniem połączeń do Celestynowa. Decyzje mają wejść w życie wraz z nowym rozkładem jazdy 2016/2017. -Kończy. -Mamy nadzieję, że nasze decyzje spowodują wzrost popularności SKM w Aglomeracji Warszawskiej.
- vernalisadonis
- Posty: 3073
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Źródło?
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
SPROSTOWANIE:
Był to żart Prima Aprilis. SKM nie planuje modyfikacji 35WE, o S4 do Błonia nic nie wiadomo, a do Celestynowa SKM nie dojedzie, ponieważ leży poza strefą biletową. Ja wiem, że nikt raczej nie uwierzył, ale sprostowanie musi być
Był to żart Prima Aprilis. SKM nie planuje modyfikacji 35WE, o S4 do Błonia nic nie wiadomo, a do Celestynowa SKM nie dojedzie, ponieważ leży poza strefą biletową. Ja wiem, że nikt raczej nie uwierzył, ale sprostowanie musi być
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Za to WKD do Tworek nadal jeździ.
Nie do Tworek tylko przez Tworki jak już...i jeździć będzie nadal.Domas pisze:Za to WKD do Tworek nadal jeździ.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Muszę pochwalić PR Idzikowice - tak pordzewiały skład odrestaurować - drzwi równe, bez dziur. W środku najnormalniej w świecie czysto. Oczywiście mowa o 107 i 108.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
No ja też muszę pochwalić. Jechałem przedwczoraj i byłem troche w szoku .zxcvbnm pisze:Muszę pochwalić PR Idzikowice - tak pordzewiały skład odrestaurować - drzwi równe, bez dziur. W środku najnormalniej w świecie czysto. Oczywiście mowa o 107 i 108.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Drzwi są albo nowe, albo po kuracji diaksem i odrdzewiaczem Jeszcze tylko zmodernizować napęd do standardu asynchronicznego i było by idealnie. Szkoda, że SKM nie rozważa takiej możliwości. Bo są informacje, że SKM chce kupić czteroczłonowce przy okazji uruchomienia planowanej linii do Piaseczna i byłoby ich żal, gdyby skończyły jeździć.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2