Tabor SKM w Warszawie

Moderator: JacekM

alojz
Posty: 2656
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 05 sty 2016, 21:38

kulikowski pisze: Po grzyba było skracać perony podczas remontów?
No jak to po co? Żeby je wydłużyć podczas kolejnej modernizacji :D

Łukasz
Posty: 10539
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 06 sty 2016, 19:39

To teraz na Rakowcu 3xEN57 się mieszczą? We wtorek takie coś z Radomia przyjechało.
ŁK

Awatar użytkownika
Michał W.
Posty: 818
Rejestracja: 26 mar 2008, 18:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Michał W. » 07 sty 2016, 0:40

Moim zdaniem(na oko) bez szans
after da równik

www.fotokolej.waw.pl

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 07 sty 2016, 0:46

Wszystkie przystanki na WWK mieściły 3xEN57 (195m). Zgodnie z aktualnym wykazem tylko Wawer (ale to jest jakieś sztuczne skrócenie czort wie po co i dlaczego) oraz Lotnisko mają poniżej 200m.

Awatar użytkownika
Michał W.
Posty: 818
Rejestracja: 26 mar 2008, 18:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Michał W. » 20 lut 2016, 10:42

Hmm... ja śledzę ten topik i nie widziałem, czy naprawdę nikt nie napisał, że w eskaemkach pojawiły się wejścia USB dla podróżnych? :)
after da równik

www.fotokolej.waw.pl

alojz
Posty: 2656
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 20 lut 2016, 11:15

Michał W. pisze:czy naprawdę nikt nie napisał, że w eskaemkach pojawiły się wejścia USB dla podróżnych? :)
Jeżdżę prawie codziennie i zawsze wchodzę przez zwykłe drzwi, innych wejść nie zauważyłem.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2226
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 01 kwie 2016, 17:19

SKM potwierdza to, że 35WE przejdą małą modernizację. -Chcemy zmodyfikować pojazdy z rodziny Impuls skracając składy do 5 członów. 6 człon planujemy wykorzystać do budowy nowych sztuk elektrycznych zespołów trakcyjnych. -Stwierdził rzecznik Szybkiej Kolei Miejskiej. - Ma to na celu poprawę komfortu podróży i zwiększenie pojemności, gdyż nie można uruchomić dodatkowych kursów z powodu przepełnienia linii Średnicowej. Możliwe będzie uzyskanie składów 10 członowych. -Rzecznik zapowiedział plan działania. -Obecnie przygotowywany jest przetarg na modyfikację 35WE-001, 35WE-004 oraz 35WE-005. Składy te w najbliższym czasie będą wymagały naprawy rewizyjnej - jest to dobra okazja do przetestowania naszego pomysłu.
SKM planuje również modyfikację tras pociągów. W związku z dużą popularnością kolei na trasie Sochaczewskiej utworzona zostanie nowa linia. Będzie to S4 z Warszawy Rembertów do Błonia. -Potwierdza. Zmiany czekają również linię S1.-Prowadzimy rozmowy z powiatem Otwockim nad uruchomieniem połączeń do Celestynowa. Decyzje mają wejść w życie wraz z nowym rozkładem jazdy 2016/2017. -Kończy. -Mamy nadzieję, że nasze decyzje spowodują wzrost popularności SKM w Aglomeracji Warszawskiej.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

tpawel
Posty: 40
Rejestracja: 09 lip 2015, 7:48

Post autor: tpawel » 01 kwie 2016, 17:53

zxcvbnm pisze:SKM potwierdza to, że 35WE przejdą małą modernizację. -Chcemy zmodyfikować pojazdy z rodziny Impuls skracając składy do 5 członów. 6 człon planujemy wykorzystać do budowy nowych sztuk elektrycznych zespołów trakcyjnych. -Stwierdził rzecznik Szybkiej Kolei Miejskiej. - Ma to na celu poprawę komfortu podróży i zwiększenie pojemności, gdyż nie można uruchomić dodatkowych kursów z powodu przepełnienia linii Średnicowej. Możliwe będzie uzyskanie składów 10 członowych. -Rzecznik zapowiedział plan działania. -Obecnie przygotowywany jest przetarg na modyfikację 35WE-001, 35WE-004 oraz 35WE-005. Składy te w najbliższym czasie będą wymagały naprawy rewizyjnej - jest to dobra okazja do przetestowania naszego pomysłu.
SKM planuje również modyfikację tras pociągów. W związku z dużą popularnością kolei na trasie Sochaczewskiej utworzona zostanie nowa linia. Będzie to S4 z Warszawy Rembertów do Błonia. -Potwierdza. Zmiany czekają również linię S1.-Prowadzimy rozmowy z powiatem Otwockim nad uruchomieniem połączeń do Celestynowa. Decyzje mają wejść w życie wraz z nowym rozkładem jazdy 2016/2017. -Kończy. -Mamy nadzieję, że nasze decyzje spowodują wzrost popularności SKM w Aglomeracji Warszawskiej.
Wow dobrze że dziś 1 kwietnia :D

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3073
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 01 kwie 2016, 17:54

Źródło?
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2226
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 02 kwie 2016, 19:37

SPROSTOWANIE:
Był to żart Prima Aprilis. SKM nie planuje modyfikacji 35WE, o S4 do Błonia nic nie wiadomo, a do Celestynowa SKM nie dojedzie, ponieważ leży poza strefą biletową. Ja wiem, że nikt raczej nie uwierzył, ale sprostowanie musi być :D
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7374
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 02 kwie 2016, 19:59

Za to WKD do Tworek nadal jeździ.

Walas
Posty: 17079
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 02 kwie 2016, 20:01

Domas pisze:Za to WKD do Tworek nadal jeździ.
Nie do Tworek tylko przez Tworki jak już...i jeździć będzie nadal.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2226
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 21 kwie 2016, 22:09

Muszę pochwalić PR Idzikowice - tak pordzewiały skład odrestaurować - drzwi równe, bez dziur. W środku najnormalniej w świecie czysto. Oczywiście mowa o 107 i 108.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Walas
Posty: 17079
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 21 kwie 2016, 22:12

zxcvbnm pisze:Muszę pochwalić PR Idzikowice - tak pordzewiały skład odrestaurować - drzwi równe, bez dziur. W środku najnormalniej w świecie czysto. Oczywiście mowa o 107 i 108.
No ja też muszę pochwalić. Jechałem przedwczoraj i byłem troche w szoku :).
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2226
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 22 kwie 2016, 7:14

Drzwi są albo nowe, albo po kuracji diaksem i odrdzewiaczem :) Jeszcze tylko zmodernizować napęd do standardu asynchronicznego i było by idealnie. Szkoda, że SKM nie rozważa takiej możliwości. Bo są informacje, że SKM chce kupić czteroczłonowce przy okazji uruchomienia planowanej linii do Piaseczna i byłoby ich żal, gdyby skończyły jeździć.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

ODPOWIEDZ