Modernizacja WWK

Moderator: JacekM

Która linia powinna być zmodernizowana w pierwszej kolejności? (3 zaznaczenia)

Czas głosowania minął 22 kwie 2006, 10:16

Kutno - Płock
1
1%
Warszawa Wileńska - Zielonka
5
6%
Warszawa Zachodnia - Grodzisk Mazowiecki
7
9%
Warszawa Zachodnia - Rembertów
8
10%
Tłuszcz - Ostrołęka
0
Brak głosów
Warszawa Zachodnia - Włochy
3
4%
Warszawa Wschodnia - Otwock
11
14%
Warszawa Gdańska - Warszawa Praga
2
2%
Legionowo - Wieliszew - Tłuszcz/Zegrze
4
5%
Warszawa - Łódź
13
16%
Warszawa - Radom
3
4%
Warszawa - Gdynia
16
20%
Warszawa Rembertów - Zielonka - Tłuszcz
4
5%
Warszawa - Stojadła - Lublin
4
5%
 
Liczba głosów: 81

Krzysztof_J
Posty: 446
Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
Kontakt:

Post autor: Krzysztof_J » 24 gru 2020, 12:54

michael112 pisze:
20 gru 2020, 15:09
https://tvn24.pl/tvnwarszawa/ulice/warszawa-aleje-jerozolimskie-beda-zamkniete-w-czasie-remontu-linii-srednicowej-4780981 pisze:Aleje Jerozolimskie będą zamknięte na czas modernizacji linii średnicowej - wynika z odpowiedzi na poselską interpelację. Rozpoczęcie inwestycji planowane jest w pierwszym kwartale 2023 roku.
W czasie prowadzenia prac budowlanych wyłączona z ruchu kolejowego zostanie najpierw linia dalekobieżna, a następnie po zakończeniu przebudowy – linia podmiejska. Wyłączone z ruchu drogowego zostaną Aleje Jerozolimskie (odcinkami) z utrzymaniem komunikacji autobusowej w największym możliwym zakresie.
Wiadomo, czy podczas remontu będą jeździć tramwaje Alejami Jerozolimskimi? I czy nie trzeba będzie zamykać ciągów poprzecznych (al .JP2, Marszałkowska, metro)?

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 24 gru 2020, 19:26

Nie, nie będzie jeździć tramwaj. Dlatego też jest pomysł by wybudować trasę od pl. Zbawiciela do pl. Na rozdrożu i dalej do palmy przez pl. Trzech krzyży.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 24 gru 2020, 20:01

Flash8222 pisze:
24 gru 2020, 19:26
Nie, nie będzie jeździć tramwaj. Dlatego też jest pomysł by wybudować trasę od pl. Zbawiciela do pl. Na rozdrożu i dalej do palmy przez pl. Trzech krzyży.
A skończy się montażem przejazdu międzytorowego przy dw. Centralnym dla dwukierunkowej "9"...

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 25 gru 2020, 10:53

Myślę, że można spokojnie do Centrum dociągnąć nawet z tymczasowym przystankiem.

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 25 gru 2020, 14:26

Flash8222 pisze:
25 gru 2020, 10:53
Myślę, że można spokojnie do Centrum dociągnąć nawet z tymczasowym przystankiem.
Jeśli do Centrum, to może da się dobudować skręt w Marszałkowską?

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 25 gru 2020, 14:33

michael112 pisze:
25 gru 2020, 14:26
Flash8222 pisze:
25 gru 2020, 10:53
Myślę, że można spokojnie do Centrum dociągnąć nawet z tymczasowym przystankiem.
Jeśli do Centrum, to może da się dobudować skręt w Marszałkowską?
Teoretycznie nie jest to niemożliwe, ale chyba tylko na południe, bo na północ tory byłyby idealnie nad tunelem średnicy. Ale to w sumie i tak dużo nie zmienia, bo nadal nie będzie się dało zapewnić relacji tranzytowej z Centrum na Pragę.

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 25 gru 2020, 14:40

Jeśli Marszałkowska na wysokości PKiN będzie musiała zostać zamknięta ze względu na remont tunelu, to idealnie się składa bo zapewnimy objazd jednocześnie dla Jerozolimskich i samej Marszałkowskiej i będzie mogła powstać jakaś linia w stylu: Wyścigi -> Puławska -> Marszałkowska -> Jerozolimskie -> Towarowa ... gdzieśtam (z Ochoty przez Nowowiejską też się da, ale kto będzie chciał jechać z Naruciaka na Kercelak przez Rotundę).

Update: Chociaż ja podejrzewam że ciągi poprzeczne jeśli w ogóle będą zamykane, to tylko przejściowo i będą się starali robić jakieś przejazdy może nawet tymczasowymi jezdniami i torowiskami. Jak pod taką al. Niepodległości budowano metro to też ciągi poprzeczne jakoś działały.

Krzysztof_J
Posty: 446
Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
Kontakt:

Post autor: Krzysztof_J » 26 gru 2020, 1:35

Autobus Czerwon pisze:
25 gru 2020, 14:33
michael112 pisze:
25 gru 2020, 14:26


Jeśli do Centrum, to może da się dobudować skręt w Marszałkowską?
Teoretycznie nie jest to niemożliwe, ale chyba tylko na południe, bo na północ tory byłyby idealnie nad tunelem średnicy. Ale to w sumie i tak dużo nie zmienia, bo nadal nie będzie się dało zapewnić relacji tranzytowej z Centrum na Pragę.
Myślę, że byłoby to możliwe, zawsze można w obrębie r. Dmowskiego przesunąć torowisko nieco na południe. Zastanawiam się też, czy nie dałoby się jednak na odcinku Marszałkowska - Nowy świat ułożyć tymczasowego torowiska możliwie najbliżej budynków po stronie południowej, ale pytanie, w jakim stopniu trzeba będzie rozkopać Aleje na tamtym odcinku.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 26 gru 2020, 9:51

Flash8222 pisze:
24 gru 2020, 19:26
Nie, nie będzie jeździć tramwaj. Dlatego też jest pomysł by wybudować trasę od pl. Zbawiciela do pl. Na rozdrożu i dalej do palmy przez pl. Trzech krzyży.
Biuro Polityki Mobilności twierdzi, że tramwaj będzie jeździł i trasa objazdowa jest niepotrzebna. Roma locuta i tak dalej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 26 gru 2020, 13:41

Czy serio ktokolwiek wierzy(ł) w możliwość budowy torów i powieszenia drutów na Ujazdowskich? Podziwiam wielką wiarę, skoro nawet remontu Stawek nie udaje się w tym mieście zrobić, o budowie nowych tras nie wspominając...

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 26 gru 2020, 14:06

person pisze:
26 gru 2020, 13:41
Podziwiam wielką wiarę, skoro nawet remontu Stawek nie udaje się w tym mieście zrobić
Dlaczego Stawki wymagają remontu tak właściwie? Torowisko jest chyba w całkiem niezłym stanie. Chyba że chodzi o skrzyżowanie z Jana Pawła II.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 26 gru 2020, 16:34

person pisze:
26 gru 2020, 13:41
Czy serio ktokolwiek wierzy(ł) w możliwość budowy torów i powieszenia drutów na Ujazdowskich? Podziwiam wielką wiarę, skoro nawet remontu Stawek nie udaje się w tym mieście zrobić, o budowie nowych tras nie wspominając...
Moje doświadcznie uczy, że w tym mieście największe szanse na załatwienie czegokolwiek są "przy okazji" i "na aferę".
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 26 gru 2020, 22:02

Autobus Czerwon pisze:
26 gru 2020, 14:06
person pisze:
26 gru 2020, 13:41
Podziwiam wielką wiarę, skoro nawet remontu Stawek nie udaje się w tym mieście zrobić
Chyba że chodzi o skrzyżowanie z Jana Pawła II.
Tak.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 26 gru 2020, 22:14

Tam jest potrzebne więcej, niż remont.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 27 gru 2020, 11:24

Glonojad pisze:
26 gru 2020, 16:34
person pisze:
26 gru 2020, 13:41
Czy serio ktokolwiek wierzy(ł) w możliwość budowy torów i powieszenia drutów na Ujazdowskich? Podziwiam wielką wiarę, skoro nawet remontu Stawek nie udaje się w tym mieście zrobić, o budowie nowych tras nie wspominając...
Moje doświadcznie uczy, że w tym mieście największe szanse na załatwienie czegokolwiek są "przy okazji" i "na aferę".
Polnische Wirtschaft über alles.
Glonojad pisze:
26 gru 2020, 22:14
Tam jest potrzebne więcej, niż remont.
Dlatego TW(...autosenzura) czekają aż wszystko się rozpadnie. Może i dobrze, bo remont Grochowskiej też średnio wyszedł...

ODPOWIEDZ