Modernizacja WWK

Moderator: JacekM

Która linia powinna być zmodernizowana w pierwszej kolejności? (3 zaznaczenia)

Czas głosowania minął 22 kwie 2006, 10:16

Kutno - Płock
1
1%
Warszawa Wileńska - Zielonka
5
6%
Warszawa Zachodnia - Grodzisk Mazowiecki
7
9%
Warszawa Zachodnia - Rembertów
8
10%
Tłuszcz - Ostrołęka
0
Brak głosów
Warszawa Zachodnia - Włochy
3
4%
Warszawa Wschodnia - Otwock
11
14%
Warszawa Gdańska - Warszawa Praga
2
2%
Legionowo - Wieliszew - Tłuszcz/Zegrze
4
5%
Warszawa - Łódź
13
16%
Warszawa - Radom
3
4%
Warszawa - Gdynia
16
20%
Warszawa Rembertów - Zielonka - Tłuszcz
4
5%
Warszawa - Stojadła - Lublin
4
5%
 
Liczba głosów: 81

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 23 lis 2020, 14:16

Czeeeaj, ale do czego teraz się odnosisz, bo nie złapałem?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 23 lis 2020, 19:35

Do braku krawędzi na bypassie w Legionowie. Krawędź ta jest potrzebna pośpiechom (względnie RExom), bo - zakładam - regio zostaną na starej trasie, a ekspresy i w nocy towary polecą bypassem.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 23 lis 2020, 19:44

To nie rozumiem wypowiedzi zupełnie, jak mają się mieścić pośpiechy w Modlinie, skoro pojadą z jego pominięciem, jaki czterotor i gdzie?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36584
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 24 lis 2020, 11:22

Chyba "pośpiechy" /= "kwalifiki".
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 24 lis 2020, 11:24

Założeniem jest kierowanie wszystkich pociągów dalekobieżnych przez nową linię. Tym bardziej, że w przypadku realizacji CMK Płn. pociągów znanych dawniej jako kwalifikowane będzie tu bardzo niewiele w porywach do zera.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 24 lis 2020, 19:19

No to przy takim założeniu oczywiście wariant z tunelem w Legionowie wymaga podziemnych peronów. Kwestia braku Modlina w tym kontekście też przestaje być problemem, bo przy CPK Modlin ma być administracyjnie zamkniety.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 26 lis 2020, 14:02

https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 66713.html
(...)
Społecznicy dotarli do pism w sprawie współpracy przy realizacji inwestycji, które PKP PLK przesłała do stołecznego ratusza. Chodzi m. in. o budowę tunelu pod torami stacji Warszawa Wschodnia w ciągu planowanej Trasy Tysiąclecia między Pragą-Północ i Pragą Południe. Zdaniem społeczników, pisma PKP PLK wysłane do Biura Mobilności i Transportu oraz do wiceprezydenta Roberta Soszyńskiego przez ponad rok pozostawały bez odpowiedzi, wobec czego kolejarze deklarują położenie torów bez budowy połączenia międzydzielnicowego.
(...)
Big, if true.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

KM
Posty: 118
Rejestracja: 05 lis 2018, 19:33

Post autor: KM » 26 lis 2020, 15:14

https://twitter.com/K_Galecka/status/13 ... 2895851520
@warszawa podpisze porozumienie z @PKP_PLK_SA ws. projektowania Trasy Tysiąclecia. Na sesji składamy wniosek o zabezpieczenie środków finansowych w WPF, wtedy możemy dopiero podpisać dokument. Trudno o komentarz, dlaczego niektórzy twierdzą, że miasto nie podjęło tematu.
Słowo przeciwko słowu. Skoro z jednej strony są społecznicy, którzy "dotarli do pism", a z drugiej rzeczniczka ratusza, która nie może sobie tak rzucić słów na wiatr - wierzę tej drugiej opcji.

Gdynianin
Posty: 630
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 26 lis 2020, 15:50

Podczas dzisiejszego spotkania z dziennikarzami prezes PKP PLK Ireneusz Merchel, w odpowiedzi na pytanie Jarosława Osowskiego z „Gazety Stołecznej”, potwierdził zarzuty społeczników wobec miasta. Jak poinformował, spółka już w 2019 roku przesłała do Urzędu Miasta szereg propozycji współpracy przy przebudowie stacji Warszawa Wschodnia, przebudowie linii średnicowej pod al. Jerozolimskimi oraz przebudowie ul Towarowej. Według niego, miasto nie zajęło ostatecznego stanowiska w żadnej z nich.
Jeszcze jest to. PKP PLK też potwierdza brak terminowej odpowiedzi.

Gałecka tak sformułowała komentarz, że nie skłamała (wszak nie mogła napisać "odpisaliśmy kolejarzom w terminie lub po ponagleniach") ale z premedytacją omija fakty.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36584
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 26 lis 2020, 22:09

Po prostu ktoś się obudził z wodą w kaloszach. Cóż, bardzo mnie to nie dziwi. Ale oby dali radę ją jeszcze wylać ;)
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4760
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 17 gru 2020, 20:47

Wracając do obejścia Nowego Dworu, przypadkiem wariant 3 to nie jest pomyślany na jakieś etapowanie i wtedy się okazuje że część przez Jabłonnę jest do realizacji nigdy, a reszta jest formalnie stosunkowo prosta? Przy czym mnie ten wariant średnio przekonuje.
Obrazek

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 19 gru 2020, 15:33

Ja się dokładnie tego obawiam, że faktycznie Janówek-Pomiechówek to będzie wszystko, co powstanie.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 20 gru 2020, 11:12

A swoją drogą liczyłeś, ile by takie pendo zyskało, gdyby nowa trasa powstała w pełnym zakresie (i nie w wariancie bo nadwiślańskiej Naturze 2000) na 230 na godzinę? Faktycznie 5 minut, jak sceptycy twierdzą?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 20 gru 2020, 11:24

Miałem kiedyś taką szklaną kulę, która pokazywała 10 dla najbardziej korzystnego wariantu.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 20 gru 2020, 15:09

https://tvn24.pl/tvnwarszawa/ulice/warszawa-aleje-jerozolimskie-beda-zamkniete-w-czasie-remontu-linii-srednicowej-4780981 pisze:Aleje Jerozolimskie będą zamknięte na czas modernizacji linii średnicowej - wynika z odpowiedzi na poselską interpelację. Rozpoczęcie inwestycji planowane jest w pierwszym kwartale 2023 roku.
W czasie prowadzenia prac budowlanych wyłączona z ruchu kolejowego zostanie najpierw linia dalekobieżna, a następnie po zakończeniu przebudowy – linia podmiejska. Wyłączone z ruchu drogowego zostaną Aleje Jerozolimskie (odcinkami) z utrzymaniem komunikacji autobusowej w największym możliwym zakresie.

ODPOWIEDZ