Modernizacja WWK
Moderator: JacekM
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26820
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Do braku krawędzi na bypassie w Legionowie. Krawędź ta jest potrzebna pośpiechom (względnie RExom), bo - zakładam - regio zostaną na starej trasie, a ekspresy i w nocy towary polecą bypassem.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27393
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
To nie rozumiem wypowiedzi zupełnie, jak mają się mieścić pośpiechy w Modlinie, skoro pojadą z jego pominięciem, jaki czterotor i gdzie?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36626
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Chyba "pośpiechy" /= "kwalifiki".
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27393
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Założeniem jest kierowanie wszystkich pociągów dalekobieżnych przez nową linię. Tym bardziej, że w przypadku realizacji CMK Płn. pociągów znanych dawniej jako kwalifikowane będzie tu bardzo niewiele w porywach do zera.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26820
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No to przy takim założeniu oczywiście wariant z tunelem w Legionowie wymaga podziemnych peronów. Kwestia braku Modlina w tym kontekście też przestaje być problemem, bo przy CPK Modlin ma być administracyjnie zamkniety.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27393
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 66713.html
Big, if true.(...)
Społecznicy dotarli do pism w sprawie współpracy przy realizacji inwestycji, które PKP PLK przesłała do stołecznego ratusza. Chodzi m. in. o budowę tunelu pod torami stacji Warszawa Wschodnia w ciągu planowanej Trasy Tysiąclecia między Pragą-Północ i Pragą Południe. Zdaniem społeczników, pisma PKP PLK wysłane do Biura Mobilności i Transportu oraz do wiceprezydenta Roberta Soszyńskiego przez ponad rok pozostawały bez odpowiedzi, wobec czego kolejarze deklarują położenie torów bez budowy połączenia międzydzielnicowego.
(...)
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
https://twitter.com/K_Galecka/status/13 ... 2895851520
Słowo przeciwko słowu. Skoro z jednej strony są społecznicy, którzy "dotarli do pism", a z drugiej rzeczniczka ratusza, która nie może sobie tak rzucić słów na wiatr - wierzę tej drugiej opcji.@warszawa podpisze porozumienie z @PKP_PLK_SA ws. projektowania Trasy Tysiąclecia. Na sesji składamy wniosek o zabezpieczenie środków finansowych w WPF, wtedy możemy dopiero podpisać dokument. Trudno o komentarz, dlaczego niektórzy twierdzą, że miasto nie podjęło tematu.
Jeszcze jest to. PKP PLK też potwierdza brak terminowej odpowiedzi.Podczas dzisiejszego spotkania z dziennikarzami prezes PKP PLK Ireneusz Merchel, w odpowiedzi na pytanie Jarosława Osowskiego z „Gazety Stołecznej”, potwierdził zarzuty społeczników wobec miasta. Jak poinformował, spółka już w 2019 roku przesłała do Urzędu Miasta szereg propozycji współpracy przy przebudowie stacji Warszawa Wschodnia, przebudowie linii średnicowej pod al. Jerozolimskimi oraz przebudowie ul Towarowej. Według niego, miasto nie zajęło ostatecznego stanowiska w żadnej z nich.
Gałecka tak sformułowała komentarz, że nie skłamała (wszak nie mogła napisać "odpisaliśmy kolejarzom w terminie lub po ponagleniach") ale z premedytacją omija fakty.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36626
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Po prostu ktoś się obudził z wodą w kaloszach. Cóż, bardzo mnie to nie dziwi. Ale oby dali radę ją jeszcze wylać
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Wracając do obejścia Nowego Dworu, przypadkiem wariant 3 to nie jest pomyślany na jakieś etapowanie i wtedy się okazuje że część przez Jabłonnę jest do realizacji nigdy, a reszta jest formalnie stosunkowo prosta? Przy czym mnie ten wariant średnio przekonuje.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26820
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
A swoją drogą liczyłeś, ile by takie pendo zyskało, gdyby nowa trasa powstała w pełnym zakresie (i nie w wariancie bo nadwiślańskiej Naturze 2000) na 230 na godzinę? Faktycznie 5 minut, jak sceptycy twierdzą?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 2826
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
https://tvn24.pl/tvnwarszawa/ulice/warszawa-aleje-jerozolimskie-beda-zamkniete-w-czasie-remontu-linii-srednicowej-4780981 pisze:Aleje Jerozolimskie będą zamknięte na czas modernizacji linii średnicowej - wynika z odpowiedzi na poselską interpelację. Rozpoczęcie inwestycji planowane jest w pierwszym kwartale 2023 roku.
W czasie prowadzenia prac budowlanych wyłączona z ruchu kolejowego zostanie najpierw linia dalekobieżna, a następnie po zakończeniu przebudowy – linia podmiejska. Wyłączone z ruchu drogowego zostaną Aleje Jerozolimskie (odcinkami) z utrzymaniem komunikacji autobusowej w największym możliwym zakresie.