Modernizacja WWK

Moderator: JacekM

Która linia powinna być zmodernizowana w pierwszej kolejności? (3 zaznaczenia)

Czas głosowania minął 22 kwie 2006, 10:16

Kutno - Płock
1
1%
Warszawa Wileńska - Zielonka
5
6%
Warszawa Zachodnia - Grodzisk Mazowiecki
7
9%
Warszawa Zachodnia - Rembertów
8
10%
Tłuszcz - Ostrołęka
0
Brak głosów
Warszawa Zachodnia - Włochy
3
4%
Warszawa Wschodnia - Otwock
11
14%
Warszawa Gdańska - Warszawa Praga
2
2%
Legionowo - Wieliszew - Tłuszcz/Zegrze
4
5%
Warszawa - Łódź
13
16%
Warszawa - Radom
3
4%
Warszawa - Gdynia
16
20%
Warszawa Rembertów - Zielonka - Tłuszcz
4
5%
Warszawa - Stojadła - Lublin
4
5%
 
Liczba głosów: 81

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 27 gru 2020, 11:44

Grochowska wyszła akurat świetnie. Tramwaje jadą szybciej, perony zapewniają nieporównanie lepszy standard obsługi, ciche torowisko cieszy oko. Uregulowano część patologii parkingowej (słupki 10 m przed pasami czy skrzyżowaniami), wszystkie azyle dla pieszych mają co najmniej minimalne przepisowe wymiary. Malowane wysepki zamieniły się w brukowane (w zakresie projektu w każdym razie). Nieosygnalizowane przejścia zyskały sygnalizację (bezstratną dla tramwajów) i jednocześnie zapewniły dodatkowe dojście do przystanku.
Brakuje ewentualnie dodatkowej zieleni, choć k'woli ścisłości - żadnego drzewa nie wycięto, a doszło zielone torowisko o powierzchni kilku hektarów (na oko).

Na Stawkach był pomysł doraźnej naprawy do czasu kompleksowego remnontu, ale KTOŚ nie zgodził sie na zamknięcie. Zgadnij, kto.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1644
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 28 gru 2020, 12:09

Za oznakowanie poziome jezdni jedna ocena niedostateczna.
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 28 gru 2020, 13:46

W którym miejscu? Bo zakres generalnie nie obejmował odcinków między skrzyżowaniami, a ZDM nie wykazał inicjatywy, aby równolegle wykonać frezowankę - trudno, żeby placił za to ZTM w wozokilometrze.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 28 gru 2020, 14:25

Nie no, część samochodowo-chodnikowa na Grochowskiej to porażka - rozjeżdżone i pozastawiane ciągi piesze, jezdnie z dwoma pasami ale o szerokości kilometra i dziura na dziurze. Unikam, jak tylko mogę.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 28 gru 2020, 14:46

Dwa pasy o szerokości [0,005] kilometra występują na jednej jezdni na długości 300 metrów o ile pamiętam. Ale tak, część samochodowo-chodnikowa jest słaba, tyle, że nie była ruszana - oryginalne narzekanie było na inwestycję TW, a ta dotyczyła remontu trasy tramwajowej, z minimalnym zakresem przebudowy infrastruktury drogowej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 28 gru 2020, 16:53

Są też jezdnie z trzema pasami, gdzie skrajny prawy służy jako rozbieg parkingowy, niczym na autostradzie XD

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 28 gru 2020, 17:58

Jezdnie trzypasowe trudno uznać za dwupasowe jednakowoż :]

Niech się tym ZDM zgodnie z właściwością martwi. Szkoda na to grosza z wozokilometrów, czyli w 40% z biletów, w sytuacji, gdy kierowcy za korzystanie z miejskiej infrastruktury płacą 0%.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4760
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 28 gru 2020, 20:21

Z której kieszeni idą pieniądze to bez znaczenia, jak kurtka ta sama.
Ja Grochowską od strony drogowej jestem rozczarowany i nie chodzi mi nawet o gładkość asfaltu, a właśnie o parkowanie, zieleń i kretyńskie trzecie pasy do niczego. W swej naiwności myślałem że z tym także będzie robiony jakiś porządek.
Obrazek

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 28 gru 2020, 20:34

W ramach remontu trasy tramwajowej? Nie wiem, dlaczego miałeś takie oczekiwania, komunikacja medialna TW raczej nie twierdziła, że chodzi o rewitalizację od ściany do ściany. Choć oczywiście mój ogląd tej sprawy jest skażony, zakres inwestycji prawie nie był dla mnie zaskoczeniem przecież.

Zatem jeszcze raz - proszę o uwagi dotyczące modernizacji trasy tramwajowej. Bo taka była teza - że to remont trasy nie był udany.
Wiliam pisze:
28 gru 2020, 20:21
Z której kieszeni idą pieniądze to bez znaczenia, jak kurtka ta sama.
Nie do końca, bo jak zabraknie na inwestycję ściśle tramwajową, to ZDM pieniędzy do tego nie dorzuci, bo nawet nie miałby jak. Więc ja wolę, żeby dzięki temu, że nie zrobiono na Grochowskiej jezdni, torowisko jest zielone, a nie tłuczniowe.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 30 gru 2020, 11:53

Glonojad pisze:
27 gru 2020, 11:44
Grochowska wyszła akurat świetnie.
Czy plac budowy został już uprzątnięty, wszystko co miało być zrobione, zostało zrobione, niczego TW nie zostawiły na mieście?
Glonojad pisze:
27 gru 2020, 11:44
Na Stawkach był pomysł doraźnej naprawy do czasu kompleksowego remnontu, ale KTOŚ nie zgodził sie na zamknięcie. Zgadnij, kto.
No tak, jak zwykle porażek winny jest ZTM.
Zapomniałeś dodać, że TW w ramach doraźnej naprawy zaproponowały odcięcie skrętu S-E. Jak taka "doraźność" skończyła się na rondzie Daszyńskiego, doskonale chyba zdajemy sobie sprawę (ile to już lat? czy ktoś pamięta?)

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 30 gru 2020, 12:24

Akurat sprawa z rondem Daszyńskiego jest inna.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 30 gru 2020, 15:24

Tak, wiem, mnóstwo innych okoliczności, na których nikt niczego nie mógł poradzić. No nie dało się.

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1846
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 30 gru 2020, 15:43

Panowie, ja rozumiem ciekawą dyskusję, ale co ona ma do WWK?

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 04 sty 2021, 12:13

Nie wiem. Może walący się wiadukt na Towarowej? ;)

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 05 sty 2021, 22:21

person pisze:
04 sty 2021, 12:13
Nie wiem. Może walący się wiadukt na Towarowej? ;)
O to to. Nie zamkną Daszyńskiego (Towarowej), dopóki się nie zawali wiadukt.
ŁK

ODPOWIEDZ