Obiegi i obsługa połączeń SKM

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2200
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 08 sty 2023, 13:10

Obsługa jest postawiona trochę do góry nogami.
Dziś na S2/20 mamy przynajmniej 3 45WEa w pojedynkę, a reszta elfy, w tym samym czasie na 14/S1 2x45WEa, 15 i 16 S10 2x31WEba, a reszta z S1 to 35WE. Jutro już powróci "normalna" obsługa i w weekendy powinny pojawiać się składy w pojedynkę. Konieczność? Do końca nie wiem, ale zapewne to ma związek z dostępnością bazy SKM. To i tak nic, swego czasu w weekendy na S1 wyjeżdżały 4 pary 2x45WEa i 1 para 2x19WE. Stać SKM :)
A zarówno S1 jak i S10 to w tym momencie muchowozy.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

alojz
Posty: 2652
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 08 sty 2023, 13:27

zxcvbnm pisze:
08 sty 2023, 13:10
Stać SKM :)
Stać, w końcu i tak za wszystko płaci podatnik...

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8266
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 08 sty 2023, 13:51

zxcvbnm pisze:
08 sty 2023, 13:10
Stać SKM :)
Za wszystko (ślepo) płaci ZTM...

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2200
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 08 sty 2023, 14:20

ZTM płaci za 5 człon w C, a także 10 człon w D.
Prawdopodobnie przez to, że nie wszystkie połączenia które są w planie na 2x45WEa przez różne powody nie mogły być realizowane przez 2x45WEa tylko 35WE to w ramach wyrównania zleconej pracy jako brakujących członów w C jest to zestawienie zwiększane...
Dostępne jest 11 składów na 12 z certyfikatem, ale wcześniej było to nawet 9. Plan zakładal że w dp wszystkie S1 i S10 będą długie, ale nie mogło to być zrealizowane przez brak wystarczającej ilości składów i oddelegowanie jednej pary na S3, więc wyjeżdżał 35WE.
713-715 nie mają jeszcze papierów. Ale to kwestia tygodni/dni.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 27 sty 2023, 12:45

Ostatnie radzymińskie S3 tam nocuje? Jeśli tak, to co robi ze sobą w piątki, zjeżdża esem na Czyste?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 27 sty 2023, 13:32

Tak

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 27 sty 2023, 16:36

I odwrotnie wyjazd w poniedziałek w nocy na pierwszy kurs po 4 jak rozumiem?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 26 lip 2023, 13:51

W zasadzie jak S40 zawracana Rakowcu? W zwrot w peronach nie wierzę raczej, więc co - zjeżdża na Główną Towarową?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 26 lip 2023, 13:54

Glonojad pisze:W zasadzie jak S40 zawracana Rakowcu? W zwrot w peronach nie wierzę raczej, więc co - zjeżdża na Główną Towarową?
A nie wystarczy na Jerozolimskie zjechać na łącznicę?

Choć patrząc na to, że ma jakieś pół godziny na powrót, to raczej jedzie na WGT :(
ŁK

Szymon
(Mr_Kolesław)
Posty: 7074
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
Lokalizacja: Szamoty
Kontakt:

Post autor: Szymon » 26 lip 2023, 17:38

Łukasz pisze:
26 lip 2023, 13:54
Glonojad pisze:W zasadzie jak S40 zawracana Rakowcu? W zwrot w peronach nie wierzę raczej, więc co - zjeżdża na Główną Towarową?
A nie wystarczy na Jerozolimskie zjechać na łącznicę?

Choć patrząc na to, że ma jakieś pół godziny na powrót, to raczej jedzie na WGT :(
Tak, do WGT dojeżdża i tam się obraca.

kajo
Posty: 2787
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 27 lip 2023, 0:05

Swoją drogą tu znów widać krótkowzroczność PKP. Gdyby dałoby się wysadzać ludzi na Jerozolimskich to znacząco ułatwiłoby przesiadki a i samo pociąg by tak długo nie blokował szlaku.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 27 lip 2023, 6:37

kajo pisze:Swoją drogą tu znów widać krótkowzroczność PKP. Gdyby dałoby się wysadzać ludzi na Jerozolimskich to znacząco ułatwiłoby przesiadki a i samo pociąg by tak długo nie blokował szlaku.
Jak blokował?

Z jednej strony powinno dobudować się peron przy łącznicy, a z drugiej sytuacja, kiedy trzeba będzie kończyć na Jerozolimskich z którejkolwiek strony, pewnie już nigdy nie wystąpi.
ŁK

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1846
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 27 lip 2023, 13:56

Łukasz pisze:
27 lip 2023, 6:37
kajo pisze:Swoją drogą tu znów widać krótkowzroczność PKP. Gdyby dałoby się wysadzać ludzi na Jerozolimskich to znacząco ułatwiłoby przesiadki a i samo pociąg by tak długo nie blokował szlaku.
Jak blokował?

Z jednej strony powinno dobudować się peron przy łącznicy, a z drugiej sytuacja, kiedy trzeba będzie kończyć na Jerozolimskich z którejkolwiek strony, pewnie już nigdy nie wystąpi.
Z blokowaniem, to rozumiem, że chodzi o to, że na Rakowcu kierpoć musi sprawdzić czy wszyscy wysiedli, więc to znacząco wydłuża postój. Faktycznie lepiej byłoby to robić na łącznicy. W sumie to tam dałoby się dość prosto zrobić nawet peron tymczasowy z wejściem z chodnika przy którym jest przystanek 228 w stronę Ursusa...

ODPOWIEDZ