Trasa tramwajowa na Kasprzaka

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 35520
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Jak zmienią się okolice ulic Prostej i Świętokrzyskiej

Post autor: Bastian » 02 paź 2014, 19:25

Przecież przy Redutowej JEST przejście podziemne, a nie ma naziemnego, więc o co chodzi? :>
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 25157
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: Niemandswasser
Kontakt:

Post autor: fik » 02 paź 2014, 20:18

O to, że zamiast dążyć do likwidacji przejścia podziemnego, sankcjonuje się jego istnienie poprzez kierowanie linii tramwajowej wykopem, co spowoduje, że skorzystać z okopu będą musieli skorzystać już absolutnie wszyscy pasażerowie korzystający z przystanku, podczas gdy obecnie znacząca część - przesiadkowicze na autobusy - nie tylko nie jest do tego zmuszona, ale wręcz ma na warunki warszawskie przesiadkę wyjątkowo komfortową.
so wait for me at niemandswasser
as i watch the flowers bloom
and trail the horseflies as they scream
the songs we'll never know

it shines we're all dust
and then it shines
WE'RE. ALL. DUST.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 35520
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 02 paź 2014, 21:12

Ok, to ty w swoim świecie dąż do zlikwidowania tego przejścia (powodzenia i cierpliwości! tylko zdrowo się odżywiaj!). Ja pozostanę w swoim, w którym - mam nadzieję - choć prędkość tramwajów się zwiększy.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 24669
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 02 paź 2014, 21:34

fik pisze: To argument wprost z portfolio miłośnika linii czerwonych - liczy się tylko czas przejazdu.
Bynajmniej, ale w tym przypadku różnica jest znacząca, bo to jedyne rozwiązanie tego węzła, które nie tylko zapewni brak strat na skrzyżowaniu, ale i proste połączenie ciągu Kasprzaka z Połczyńską (formalnie Wolską zachodnią) bez objazdu przez Ordona, stania na dwóch światłach po dwie minuty przy Prymasa lub tworzenia nowego skrzyżowania 150 m dalej przy Cm. Prawosławnym, z utrzymaniem ostrych i nieprostowalnych (zabytkowy kościół) a hałaśliwych łuków.

Z metra ludzie korzystają (choć tam, w przeciwieństwie do Reduty, nie da się wejść bezstopniowo bez korzystania z wind) a narzekań jest raczej niewiele. Wszystkich i tak nie pogodzimy, trzeba szukać kompromisów.

Tu kompromisem jest dobrze zrobione wykorzystanie istniejącej infrastruktury - wykopu, wiaduktów, przejścia. Co doceniło nawet walczące z każdym przejściem podziemnym Zielone Mazowsze.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 03 paź 2014, 0:14

Dodaj do tego likwidację cholernego przejazdu tramwajów przez jezdnię Wolskiej u zbiegu z Elekcyjną. Dodatkowe spowolnienie i niebezpieczne rozwiązanie (wypadki).
[usunięto...]
Wiliam

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 25157
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: Niemandswasser
Kontakt:

Post autor: fik » 03 paź 2014, 15:44

Glonojad pisze:Z metra ludzie korzystają (choć tam, w przeciwieństwie do Reduty, nie da się wejść bezstopniowo bez korzystania z wind) a narzekań jest raczej niewiele. Wszystkich i tak nie pogodzimy, trzeba szukać kompromisów.
Rozumiem że, podobnie jak w metrze, przejście będzie chronione 24 h/dobę przez funkcjonariuszy Straży Ochrony Tramajów, dzięki czemu zapewnione będzie bezpieczeństwo i komfort?

Być może jest to najlepsze z realnych rozwiązań, ale niezmiennie wypada akcentować, że nie jest to rozwiązanie obiektywnie dobre.
[usunięto...]
Wiliam
so wait for me at niemandswasser
as i watch the flowers bloom
and trail the horseflies as they scream
the songs we'll never know

it shines we're all dust
and then it shines
WE'RE. ALL. DUST.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 6486
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy
Kontakt:

Post autor: person » 02 gru 2019, 11:33

Tyle dni minęło, a na forum cisza o tym? Dziwne.

Dzielnica Wola (wcześniej głosami i kończynami radnych, a obecnie Burmistrza) jest na dobrej drodze do zablokowania kolejnej inwestycji tramwajowej na swoim terenie. Tym razem poszło pismo w sprawie przebudowy torowiska na Wolskiej po tramwaju na Kasprzaka. Powód? Za mało miejsc parkingowych, za mało.

Skan pisma na profilu Burmistrza:
https://www.facebook.com/krzysztof.strz ... &__tn__=-R

Flash8222
Posty: 6364
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 02 gru 2019, 11:56

Dlaczego prośba o zrobienie parkingu w pasie po torowisku miałaby zablokować budowę trasy? Wytłumacz mi to.

Yelonker
Posty: 553
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 02 gru 2019, 12:00

Nie wydaje mi się, żeby burmistrz w ten sposób ani chciał, ani mógł coś zablokować, bo to jest kwestia zagospodarowania miejsca zwolnionego po torowisku przełożonym na środek i w najgorszym wypadku jak się nie dogadają, to tory sobie jeszcze trochę poleżą.

Stary Pingwin
Posty: 4916
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 13 lut 2020, 11:37

A tymczasem na Kasprzaka....
Pracownicy zarządu zieleni splantowali nawiezioną ziemię w miejscu skrętu z Kasprzaka w Skierniewicką, dalej w kierunku zachodnim też widać świeżą ziemię. Jak nic, na wiosnę zasadzą kwiatki i krzewy . Przypominam-tramwaje jeżdżą po szynach, nie po kwiatkach.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 9562
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 13 lut 2020, 12:18

To się wytnie
Podpiszcie proszę petycję przeciw ustawie kagańcowej! To dalsza część pełzającego zamachu stanu:
https://dzialaj.akcjademokracja.pl/camp ... ropo--sign

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 6486
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy
Kontakt:

Post autor: person » 13 lut 2020, 12:19

Kwiatki są jednoroczne, a tak jakby terminu rozpoczęcia prac przy budowie wciąż nie ma...

Łukasz
Posty: 7777
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 13 lut 2020, 19:54

Stary Pingwin pisze:A tymczasem na Kasprzaka....
Pracownicy zarządu zieleni splantowali nawiezioną ziemię w miejscu skrętu z Kasprzaka w Skierniewicką, dalej w kierunku zachodnim też widać świeżą ziemię. Jak nic, na wiosnę zasadzą kwiatki i krzewy . Przypominam-tramwaje jeżdżą po szynach, nie po kwiatkach.
Na Dolince przy Rodowicza za to są drzewka. No i gdzie tam szansa na estakady?
ŁK

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 24669
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 14 lut 2020, 11:02

A estakady są w WPF? Bo tramwaj na Kasprzaka owszem, finansowanie zapewnione ma...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 6486
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy
Kontakt:

Post autor: person » 14 lut 2020, 12:17

Czego to nie ma w WPFie...

ODPOWIEDZ