Trasa tramwajowa na Kasprzaka

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 35626
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Jak zmienią się okolice ulic Prostej i Świętokrzyskiej

Post autor: Bastian » 02 paź 2014, 19:25

Przecież przy Redutowej JEST przejście podziemne, a nie ma naziemnego, więc o co chodzi? :>
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 25282
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: Niemandswasser
Kontakt:

Post autor: fik » 02 paź 2014, 20:18

O to, że zamiast dążyć do likwidacji przejścia podziemnego, sankcjonuje się jego istnienie poprzez kierowanie linii tramwajowej wykopem, co spowoduje, że skorzystać z okopu będą musieli skorzystać już absolutnie wszyscy pasażerowie korzystający z przystanku, podczas gdy obecnie znacząca część - przesiadkowicze na autobusy - nie tylko nie jest do tego zmuszona, ale wręcz ma na warunki warszawskie przesiadkę wyjątkowo komfortową.
A poza tym uważam, że 184 musi jeździć przez ZP BW1920.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 35626
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 02 paź 2014, 21:12

Ok, to ty w swoim świecie dąż do zlikwidowania tego przejścia (powodzenia i cierpliwości! tylko zdrowo się odżywiaj!). Ja pozostanę w swoim, w którym - mam nadzieję - choć prędkość tramwajów się zwiększy.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 24821
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 02 paź 2014, 21:34

fik pisze: To argument wprost z portfolio miłośnika linii czerwonych - liczy się tylko czas przejazdu.
Bynajmniej, ale w tym przypadku różnica jest znacząca, bo to jedyne rozwiązanie tego węzła, które nie tylko zapewni brak strat na skrzyżowaniu, ale i proste połączenie ciągu Kasprzaka z Połczyńską (formalnie Wolską zachodnią) bez objazdu przez Ordona, stania na dwóch światłach po dwie minuty przy Prymasa lub tworzenia nowego skrzyżowania 150 m dalej przy Cm. Prawosławnym, z utrzymaniem ostrych i nieprostowalnych (zabytkowy kościół) a hałaśliwych łuków.

Z metra ludzie korzystają (choć tam, w przeciwieństwie do Reduty, nie da się wejść bezstopniowo bez korzystania z wind) a narzekań jest raczej niewiele. Wszystkich i tak nie pogodzimy, trzeba szukać kompromisów.

Tu kompromisem jest dobrze zrobione wykorzystanie istniejącej infrastruktury - wykopu, wiaduktów, przejścia. Co doceniło nawet walczące z każdym przejściem podziemnym Zielone Mazowsze.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 03 paź 2014, 0:14

Dodaj do tego likwidację cholernego przejazdu tramwajów przez jezdnię Wolskiej u zbiegu z Elekcyjną. Dodatkowe spowolnienie i niebezpieczne rozwiązanie (wypadki).
[usunięto...]
Wiliam

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 25282
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: Niemandswasser
Kontakt:

Post autor: fik » 03 paź 2014, 15:44

Glonojad pisze:Z metra ludzie korzystają (choć tam, w przeciwieństwie do Reduty, nie da się wejść bezstopniowo bez korzystania z wind) a narzekań jest raczej niewiele. Wszystkich i tak nie pogodzimy, trzeba szukać kompromisów.
Rozumiem że, podobnie jak w metrze, przejście będzie chronione 24 h/dobę przez funkcjonariuszy Straży Ochrony Tramajów, dzięki czemu zapewnione będzie bezpieczeństwo i komfort?

Być może jest to najlepsze z realnych rozwiązań, ale niezmiennie wypada akcentować, że nie jest to rozwiązanie obiektywnie dobre.
[usunięto...]
Wiliam
A poza tym uważam, że 184 musi jeździć przez ZP BW1920.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 6565
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy
Kontakt:

Post autor: person » 02 gru 2019, 11:33

Tyle dni minęło, a na forum cisza o tym? Dziwne.

Dzielnica Wola (wcześniej głosami i kończynami radnych, a obecnie Burmistrza) jest na dobrej drodze do zablokowania kolejnej inwestycji tramwajowej na swoim terenie. Tym razem poszło pismo w sprawie przebudowy torowiska na Wolskiej po tramwaju na Kasprzaka. Powód? Za mało miejsc parkingowych, za mało.

Skan pisma na profilu Burmistrza:
https://www.facebook.com/krzysztof.strz ... &__tn__=-R

Flash8222
Posty: 6460
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 02 gru 2019, 11:56

Dlaczego prośba o zrobienie parkingu w pasie po torowisku miałaby zablokować budowę trasy? Wytłumacz mi to.

Yelonker
Posty: 575
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 02 gru 2019, 12:00

Nie wydaje mi się, żeby burmistrz w ten sposób ani chciał, ani mógł coś zablokować, bo to jest kwestia zagospodarowania miejsca zwolnionego po torowisku przełożonym na środek i w najgorszym wypadku jak się nie dogadają, to tory sobie jeszcze trochę poleżą.

Stary Pingwin
Posty: 4999
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 13 lut 2020, 11:37

A tymczasem na Kasprzaka....
Pracownicy zarządu zieleni splantowali nawiezioną ziemię w miejscu skrętu z Kasprzaka w Skierniewicką, dalej w kierunku zachodnim też widać świeżą ziemię. Jak nic, na wiosnę zasadzą kwiatki i krzewy . Przypominam-tramwaje jeżdżą po szynach, nie po kwiatkach.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 9663
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 13 lut 2020, 12:18

To się wytnie
Podpiszcie proszę petycję przeciw ustawie kagańcowej! To dalsza część pełzającego zamachu stanu:
https://dzialaj.akcjademokracja.pl/camp ... ropo--sign

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 6565
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy
Kontakt:

Post autor: person » 13 lut 2020, 12:19

Kwiatki są jednoroczne, a tak jakby terminu rozpoczęcia prac przy budowie wciąż nie ma...

Łukasz
Posty: 7934
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 13 lut 2020, 19:54

Stary Pingwin pisze:A tymczasem na Kasprzaka....
Pracownicy zarządu zieleni splantowali nawiezioną ziemię w miejscu skrętu z Kasprzaka w Skierniewicką, dalej w kierunku zachodnim też widać świeżą ziemię. Jak nic, na wiosnę zasadzą kwiatki i krzewy . Przypominam-tramwaje jeżdżą po szynach, nie po kwiatkach.
Na Dolince przy Rodowicza za to są drzewka. No i gdzie tam szansa na estakady?
ŁK

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 24821
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 14 lut 2020, 11:02

A estakady są w WPF? Bo tramwaj na Kasprzaka owszem, finansowanie zapewnione ma...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 6565
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy
Kontakt:

Post autor: person » 14 lut 2020, 12:17

Czego to nie ma w WPFie...

ODPOWIEDZ