Tramwajowa fantastyka i futurologia

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 25426
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Re: Tramwajowa fantastyka i futurologia

Post autor: Glonojad » 03 lut 2021, 18:57

Ale to jest kwestia poziomu kosztorysów przecież.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7420
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 03 lut 2021, 21:28

Flash8222 pisze:
02 lut 2021, 23:42
W miarę regularnie mam 186 ;)
Ale ja ciebie nie pytam o Nowodwory tylko o Winnicę. Przerwa na 186 jest za krótka, żeby obejrzeć co jest dalej za wydmą.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 25426
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 lut 2021, 22:11

dojscia.png
Mocno na oko zrobiłem około 500-metrowe strefy dojścia do dwóch przystanków "w polu". Jest w niej większość patodeweloperki Sprawna/Aluzyjna i okolice, a takze osiedle Winnica.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Delwin
Posty: 258
Rejestracja: 21 mar 2017, 16:37

Post autor: Delwin » 04 lut 2021, 12:03

Gagarina to nie powinna już startować z budową? Przecież tam dodatkowo jest kopanie wielkiej rury - są chociaż już pozwolenia na budowę itd?

kajo
Posty: 2455
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 04 lut 2021, 13:13

Glonojad pisze:
03 lut 2021, 22:11
dojscia.png

Mocno na oko zrobiłem około 500-metrowe strefy dojścia do dwóch przystanków "w polu". Jest w niej większość patodeweloperki Sprawna/Aluzyjna i okolice, a takze osiedle Winnica.
No i tam się budują wielkie osiedla: Tarasy Dionizosa, Comfort City, Osiedle Winnica, przystanek Tarchomin. I z tego co widzę nie jest to ostatnie słowo deweloperów, bo część już na napis etap I.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7420
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 04 lut 2021, 14:34

kajo pisze:
04 lut 2021, 13:13
I z tego co widzę nie jest to ostatnie słowo deweloperów, bo część już na napis etap I.
Tam developerka ma już pokupowane grunty od prywaciarzy. Dojdzie tramwaj, to pojadą z inwestycjami.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 9912
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 05 lut 2021, 9:19

Glonojad pisze:
03 lut 2021, 22:11
dojscia.png

Mocno na oko zrobiłem około 500-metrowe strefy dojścia do dwóch przystanków "w polu". Jest w niej większość patodeweloperki Sprawna/Aluzyjna i okolice, a takze osiedle Winnica.
A tam miał być jeszcze węzeł przesiadkowy z Legionowa, Jabłonnej etc. Co z nim? P+R to pewnie za duży koszt w stosunku do efektów, ale pętla czy choćby przystanek by się przydał.
Pełzający zamach stanu trwa.
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 6800
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 05 lut 2021, 10:36

KwZ pisze:
05 lut 2021, 9:19
A tam miał być jeszcze węzeł przesiadkowy z Legionowa, Jabłonnej etc. Co z nim? P+R to pewnie za duży koszt w stosunku do efektów, ale pętla czy choćby przystanek by się przydał.
Z tym to chyba ZTM nie daje rady...

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6157
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Kinostr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 05 lut 2021, 11:35

Nie wiem, czy dla Jabłonnej i Legionowa taka przesiadka byłaby jakoś super korzystna w sytuacji, gdy na Modlińskiej mają coś jakby buspas i w miarę szybki dojazd do Młocin. Nie liczyłbym na natychmiastowe wypełnienie dwójki po dach.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 25838
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: Niemandswasser

Post autor: fik » 05 lut 2021, 11:58

Dwójka kursuje zauważalnie częściej od 511 przez większość czasu, więc mogłoby to być jednak rozwiązanie lepsze od sprawdzania, czy przy kolejnej zmianie rozkładu nie wylosowało się 18 minut na przesiadkę w DS. No i nie wiadomo, jak długo 511 będzie dychać w obecnej formie, tramwaj z pewnością odbierze mu sporo klientów.
Lepszy dla ciebie byłby świt zimowy
I sznur i gałąź pod ciężarem zgięta.


#wypierdalać #jebaćkler

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1320
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 18 lut 2021, 17:03

https://www.transport-publiczny.pl/mobi ... 67673.html
Co Rosjanie robią za postęp i szybkość w produkcji tramwajów'!!!
Zamówienie listopad 2020, dostarczenie 15-tu tramów w 4 miesiące.
I tylko kilka pytań mam.
Słabe jakościowo są?
Polityka? Najpierw zbudują później sprzedają, odgórnie TY masz to kupić.
Ukradli technologię.
Mało papierologii tylko szybkie decyzje.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

ODPOWIEDZ