Trasa tramwajowa na Tarchomin i Nowodwory

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 06 lip 2021, 9:38

Dantte pisze:
04 lip 2021, 17:11
Nie no, jeździć znowu przez pół miasta z jakąś nazwą ulicy to nie wypada.
A Znana nie jest znana. Yezu, już to kiedyś przerabialiśmy...

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 06 lip 2021, 10:14

person pisze:
06 lip 2021, 9:38
Dantte pisze:
04 lip 2021, 17:11
Nie no, jeździć znowu przez pół miasta z jakąś nazwą ulicy to nie wypada.
A Znana nie jest znana. Yezu, już to kiedyś przerabialiśmy...
Znana to wyłącznie pętla autobusowa, a jej znaczenie zostało okrojone do stopnia całkowicie lokalnego. Jeśli na Winnicę ma jeździć 17 przez całe miasto, to wypadałoby jednak, żeby nazwa była bardziej pomocna.

Poza tym powtórzę, przystanek na Modlińskiej nie jest problemem. Ulica Żiżki może nie kończy się przy Modlińskiej, ale jest w zasięgu dojścia pieszego i przejście tam jest możliwe, nie byłby to jedyny przypadek w mieście z nazwą przystanku wziętą od ulicy, która nie krzyżuje się bezpośrednio z ulicą, na której przystanek się znajduje.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10640
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 06 lip 2021, 10:37

Ale z punktu widzenia Mokotowa wszystko jedno, czy to będzie nazywało się Winnica, Dąbrówka Grzybowska czy Dionizosa. Niech już zostanie Winnica, przynajmniej jest krótka.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4851
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 30 lip 2021, 10:42

W artykule - dlaczego trzeba poczekać jeszcze miesiąc na otwarcie nowej trasy oraz co z przedłużeniem trasy do Modlińskiej.
https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7 ... go-na.html
ObrazekObrazek

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 30 lip 2021, 11:10

Przy takim tempie budowy miesiąc nie czyni różnicy.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 30 lip 2021, 12:27

O przedlużeniu trasy tramwajowej do Modlinskiej nic w artykule nie widzę.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

mb112
Posty: 927
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 30 lip 2021, 12:35

Chodzi o przedłużenie jezdni do Modlińskiej. Wtedy ten nowy dwujezdniowy odcinek miałby chociaż jakiś minimalny sens.

A przy okazji, czy wiadomo coś czy/które linie autobusowe miałyby trafić na nową pętlę ?

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4851
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 30 lip 2021, 12:45

Glonojad pisze:
30 lip 2021, 12:27
O przedlużeniu trasy tramwajowej do Modlinskiej nic w artykule nie widzę.
Może trochę to trochę nadinterpretacja z mojej strony. W artykule mowa o gotowej ostatecznej dokumentacji projektowej dla brakującego odcinka z czego ZTM ma już zezwolenie na budowę jezdni która ma się zacząć jeszcze w tym roku. I skoro to ostateczny projekt to aż dziwne aby nie zawierał w sobie przedłużenia linii tramwajowej z węzłem przesiadkowym skoro we wcześniejszych projektach było to uwzględnione. A ruszenie choćby z budową samej jezdni daje nadzieje, ze na pozostałą część ZTM również w niedługim czasie uzyska zezwolenie.
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 30 lip 2021, 12:58

Obawiam się, że na tym się skończy. Kasy ubywa a rozwiązania prowizoryczne lubią się przemieniać w docelowe ;) A potem wszyscy zdziwieni, że pasażer na słowo „przesiadka” reaguje jak kot na ogórka.

Obrazek

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 30 lip 2021, 16:09

mb112 pisze:
30 lip 2021, 12:35
Wtedy ten nowy dwujezdniowy odcinek miałby chociaż jakiś minimalny sens.
Wciąż nie miałby sensu. Po co pompować ruch w środek osiedla?
mb112 pisze:
30 lip 2021, 12:35
A przy okazji, czy wiadomo coś czy/które linie autobusowe miałyby trafić na nową pętlę ?
Wszystkie dublowałyby tramwaje, ale zapewne coś pojedzie. W końcu pętla nie może się zmarnować.
Postawili na niej nawet dwupoziomowy kontener - nowa ekspedycja?

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10640
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 30 lip 2021, 18:38

A jakieś 723/511/211/731/900? To miała być pętla dla linii z Jabłonnej i Legionowa.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Autobus Czerwon
Posty: 4070
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 30 lip 2021, 19:06

Musiałyby chyba podjeżdżać przez Aluzyjną, Sprawną i Dzierzgońską, więc przy aktualnym stanie infrastruktury krańcowanie na Winnicy linii z północy nie ma żadnego sensu.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10640
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 30 lip 2021, 19:40

No nie, mówię, jak będzie dociągnięte do Modlińskiej - to jest plan.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

KR88
Posty: 168
Rejestracja: 28 mar 2020, 10:21

Post autor: KR88 » 30 lip 2021, 20:48

KwZ pisze:
30 lip 2021, 18:38
A jakieś 723/511/211/731/900? To miała być pętla dla linii z Jabłonnej i Legionowa.
Można dorzucić jeszcze do tego 516.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27362
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 30 lip 2021, 21:48

723+731 to podstawa komunikacji w ciągu Modlińskiej, skrócisz je do Winnicy, to będziesz musiał przywracać 144 i uzwyklać 511 jednocześnie. Nie to, żebym wróżył 511 świetlaną przyszłość, ale:)
Rozcinanie 211 nie ma większego sensu, od Świdrów do Nowodworów musi zostać bez zmian, w ostateczności południowy odcinek może przejąć 152, ale to zmiana dla zmiany.
Na dobrą sprawę na Winnicy widzę miejsce dla L49, 900 i 516. Jeszcze jakieś 333 wahadłowo z Dąbrówki Wiślanej.

(można jeszcze wrócić do koncepcji dowozówki do PKP Płudy, popyt jest)
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

ODPOWIEDZ