A Znana nie jest znana. Yezu, już to kiedyś przerabialiśmy...
Trasa tramwajowa na Tarchomin i Nowodwory
Moderator: Wiliam
Znana to wyłącznie pętla autobusowa, a jej znaczenie zostało okrojone do stopnia całkowicie lokalnego. Jeśli na Winnicę ma jeździć 17 przez całe miasto, to wypadałoby jednak, żeby nazwa była bardziej pomocna.
Poza tym powtórzę, przystanek na Modlińskiej nie jest problemem. Ulica Żiżki może nie kończy się przy Modlińskiej, ale jest w zasięgu dojścia pieszego i przejście tam jest możliwe, nie byłby to jedyny przypadek w mieście z nazwą przystanku wziętą od ulicy, która nie krzyżuje się bezpośrednio z ulicą, na której przystanek się znajduje.
Ale z punktu widzenia Mokotowa wszystko jedno, czy to będzie nazywało się Winnica, Dąbrówka Grzybowska czy Dionizosa. Niech już zostanie Winnica, przynajmniej jest krótka.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
W artykule - dlaczego trzeba poczekać jeszcze miesiąc na otwarcie nowej trasy oraz co z przedłużeniem trasy do Modlińskiej.
https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7 ... go-na.html
https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7 ... go-na.html
-
- Posty: 5791
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Przy takim tempie budowy miesiąc nie czyni różnicy.
miłośnik 13N
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
O przedlużeniu trasy tramwajowej do Modlinskiej nic w artykule nie widzę.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Chodzi o przedłużenie jezdni do Modlińskiej. Wtedy ten nowy dwujezdniowy odcinek miałby chociaż jakiś minimalny sens.
A przy okazji, czy wiadomo coś czy/które linie autobusowe miałyby trafić na nową pętlę ?
A przy okazji, czy wiadomo coś czy/które linie autobusowe miałyby trafić na nową pętlę ?
Może trochę to trochę nadinterpretacja z mojej strony. W artykule mowa o gotowej ostatecznej dokumentacji projektowej dla brakującego odcinka z czego ZTM ma już zezwolenie na budowę jezdni która ma się zacząć jeszcze w tym roku. I skoro to ostateczny projekt to aż dziwne aby nie zawierał w sobie przedłużenia linii tramwajowej z węzłem przesiadkowym skoro we wcześniejszych projektach było to uwzględnione. A ruszenie choćby z budową samej jezdni daje nadzieje, ze na pozostałą część ZTM również w niedługim czasie uzyska zezwolenie.
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6920
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Obawiam się, że na tym się skończy. Kasy ubywa a rozwiązania prowizoryczne lubią się przemieniać w docelowe A potem wszyscy zdziwieni, że pasażer na słowo „przesiadka” reaguje jak kot na ogórka.
Wciąż nie miałby sensu. Po co pompować ruch w środek osiedla?
Wszystkie dublowałyby tramwaje, ale zapewne coś pojedzie. W końcu pętla nie może się zmarnować.
Postawili na niej nawet dwupoziomowy kontener - nowa ekspedycja?
A jakieś 723/511/211/731/900? To miała być pętla dla linii z Jabłonnej i Legionowa.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
- Posty: 4070
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Musiałyby chyba podjeżdżać przez Aluzyjną, Sprawną i Dzierzgońską, więc przy aktualnym stanie infrastruktury krańcowanie na Winnicy linii z północy nie ma żadnego sensu.
No nie, mówię, jak będzie dociągnięte do Modlińskiej - to jest plan.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27362
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
723+731 to podstawa komunikacji w ciągu Modlińskiej, skrócisz je do Winnicy, to będziesz musiał przywracać 144 i uzwyklać 511 jednocześnie. Nie to, żebym wróżył 511 świetlaną przyszłość, ale:)
Rozcinanie 211 nie ma większego sensu, od Świdrów do Nowodworów musi zostać bez zmian, w ostateczności południowy odcinek może przejąć 152, ale to zmiana dla zmiany.
Na dobrą sprawę na Winnicy widzę miejsce dla L49, 900 i 516. Jeszcze jakieś 333 wahadłowo z Dąbrówki Wiślanej.
(można jeszcze wrócić do koncepcji dowozówki do PKP Płudy, popyt jest)
Rozcinanie 211 nie ma większego sensu, od Świdrów do Nowodworów musi zostać bez zmian, w ostateczności południowy odcinek może przejąć 152, ale to zmiana dla zmiany.
Na dobrą sprawę na Winnicy widzę miejsce dla L49, 900 i 516. Jeszcze jakieś 333 wahadłowo z Dąbrówki Wiślanej.
(można jeszcze wrócić do koncepcji dowozówki do PKP Płudy, popyt jest)
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?