Priorytety dla tramwajów

Moderator: Wiliam

Paweł D.
Posty: 4281
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Re: Priorytety dla tramwajów

Post autor: Paweł D. » 21 lis 2021, 9:52

Pewnie że nie osiągniesz 0 zatrzymań.

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4484
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 21 lis 2021, 12:02

Ja zapytam o przejazd przez Plac Unii Lubelskiej - dla tramwajów jadących od Mokotowa do Centrum światło świeci się 24 sekundy. W przeciwnym kierunku świeci się tylko.... 8 sekund. Sprawdziłem to zarówno w weekend jak w dzień powszedni w godzinach szczytu. Przyznam, że trochę za krótko. Rozumiałbym to jeżeli te 8 sekund sprawiłyby, że nie muszę się zatrzymywać na przecince Waryńskiego, ale tak to nie działa przez większość dnia, gdzie tylko w wybranych godzinach nie trzeba się zatrzymywać.
Obrazek

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26091
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 21 lis 2021, 15:50

Cały układ koordynacyjny Plac Unii - Rakowiecka zostanie zaraz zaorany ze względu na czasówki na Agrykolę.
Paweł D. pisze:
21 lis 2021, 9:52
Pewnie że nie osiągniesz 0 zatrzymań.
A na pasach bez świateł osiągnę? :shock: Bo moje dotychczasowe doświadczenie jest takie, że jednak motorniczowie wolniej przez pasy bez świateł przejeżdżają, niż przez pasy osłonięte sygnalizacją...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Paweł D.
Posty: 4281
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 21 lis 2021, 16:53

Teraz ładnie się przeskakuje koło południa w stronę Wyścig i popołudniem w stronę Centrum. Przez resztę dnia się stoi co najmniej dwa razy. A co dokładniej namiesza ta Agrykola?
A co do kwestii, że osygnalizowane przejścia bywają niebezpieczniejsze niż te bez świateł, to pełna zgoda.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26091
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 21 lis 2021, 18:12

Agrykola spowoduje gigantyczną ilość projektów czasowej organizacji ruchu w praktycznie całym Śródmieściu.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Krzysztof_J
Posty: 186
Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
Kontakt:

Post autor: Krzysztof_J » 21 lis 2021, 18:41

Glonojad pisze:
21 lis 2021, 15:50
Cały układ koordynacyjny Plac Unii - Rakowiecka zostanie zaraz zaorany ze względu na czasówki na Agrykolę.
Paweł D. pisze:
21 lis 2021, 9:52
Pewnie że nie osiągniesz 0 zatrzymań.
A na pasach bez świateł osiągnę? :shock: Bo moje dotychczasowe doświadczenie jest takie, że jednak motorniczowie wolniej przez pasy bez świateł przejeżdżają, niż przez pasy osłonięte sygnalizacją...
Tylko, że na pasach bez świateł raczej dość rzadko są sytuacje, że trzeba się zatrzymać, a na pewno nie trzeba stawać jak nikt nie przechodzi. Zresztą już teraz są różne bezsensowne światła na przejściach np. na Andersa przy Metro Ratusz Arsenał, czy na Marymonckiej, gdzie pieszych zbyt wielu nie ma. A czy nie mogłoby być też np. tak, że przejścia przez tory nie są w jednej linii z tymi przez jezdnię, aby utrudnić wtargnięcie pieszych?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26091
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 21 lis 2021, 19:15

Na Marymonckiej akurat jest 100% priorytet i na pewno nie staje się tam częściej, niż na nieosygnalizowanym przejściu na Senatorskiej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Stary Pingwin
Posty: 5345
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 21 lis 2021, 20:46

Ostatniego pieszego na pdp przy Tapicerskiej widziałem z pięć lat temu. Naprawdę będzie tam sygnalizacja?
miłośnik 13N

gfedorynski
Posty: 633
Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45

Post autor: gfedorynski » 22 lis 2021, 9:35

Co się kryje pod hasłem "Agrykola"?

Autobus Czerwon
Posty: 2966
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 22 lis 2021, 9:43

Odbudowa wiaduktów Trasy Łazienkowskiej?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26091
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 22 lis 2021, 22:55

Tak.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Piotrek_2274
Posty: 562
Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
Lokalizacja: Nowe Górce

Post autor: Piotrek_2274 » 24 lis 2021, 15:41

Stary Pingwin pisze:
21 lis 2021, 20:46
Ostatniego pieszego na pdp przy Tapicerskiej widziałem z pięć lat temu. Naprawdę będzie tam sygnalizacja?
Już nawet rozpoczęto budowę. Pieszych widzianych tam od czasu, kiedy zacząłem bywać często w tej okolicy, czyli od około 2016 roku mogę policzyć na palcach obu rąk.

Stary Pingwin
Posty: 5345
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 25 lis 2021, 8:47

Też zauważyłem początek robót.
miłośnik 13N

ODPOWIEDZ