Priorytety dla tramwajów

Moderator: Wiliam

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 25 sty 2022, 13:53

Może to jak te ładowarki, jak jest +/-2, to nic nie działa.
ŁK

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 27 sty 2022, 13:34

Piotrek_2274 pisze:
25 sty 2022, 12:00

Z innej beczki, funkiel nówka sygnalizacja na Rakowieckiej Sanktuarium też prezentuje warszawski poziom działania priorytetów
Warszawski poziom działania priorytetów to ponad 150 sygnalizacji działających bez zarzutu, więc nie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Piotrek_2274
Posty: 667
Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
Lokalizacja: Nowe Górce

Post autor: Piotrek_2274 » 27 sty 2022, 15:29

Oczywiście poprawa względem kilku lat wstecz jest kolosalna, ale bardziej chodziło mi o wszelkie fakapy przy wprowadzeniach ;)

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 27 sty 2022, 18:12

Znaczy jakie dokładnie "wszystkie fakapy przy wprowadzeniach"? Z ciekawości - jakie priorytety w zeszłym roku wprowadzono i jakie były przy nich fakapy? Bo twierdzę, że o połowie tematów nawet już nie pamiętasz. Czasem coś gdzieś nie zadziała, naprawi się, i działa. Można nic nie robić, nie będzie wpadek. Nie ma trzeciej drogi, nie istnieje żadna 100% metoda na sprawdzenie wszystkiego.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Piotrek_2274
Posty: 667
Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
Lokalizacja: Nowe Górce

Post autor: Piotrek_2274 » 31 sty 2022, 18:57

Owszem, nie pamiętam, bo nie prowadzę dziennika, ale mogę wskazać najnowszy zauważony: "coś" się dzieje na pl. Konstytucji i przejeżdżał tylko jeden skład w cyklu. Z innych z okolicy, przez pewien czas tramwaje na wąskiej Marszałkowskiej śmigały, teraz działa tam coś na zasadzie all-redu (po co?), ale żeby tramwaj sobie wzbudził zielone, musi się niemal zatrzymać. Dodatkowa ilość rozruchów (większe zużycie prądu) chyba powinna zainteresować władze miasta, które tak utyskują na rosnące ceny energii.

Robert 514
Posty: 2114
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 03 lut 2022, 15:17

Priorytet dla tramwajow przypadku pl Konstytucji trwa około 10 sekund po czym tramwaj stoi A autka jadą . Nie przejedzie drugi tramwaj

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 03 lut 2022, 15:19

Lepsze to niż momentalne zastawienie torowiska przez samochody.
miłośnik 13N

Robert 514
Posty: 2114
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 03 lut 2022, 17:20

Stary Pingwin pisze:
03 lut 2022, 15:19
Lepsze to niż momentalne zastawienie torowiska przez samochody.
Co kazde światła w szczycie B

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 03 lut 2022, 17:35

Jak się rozpatrzyłem w nowej sygnalizacji na szerokiej Marszałkowskiej, to dosyć sprawne się jedzie. Jak dobrze ruszysz z Placu Konstytucji, to obsługujesz Hożą i na raz dojeżdżasz do Centrum.
miłośnik 13N

Paweł D.
Posty: 5243
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 03 lut 2022, 17:45

Tam problemem była Żurawia, wymagała dobrego rozpędu. W drugą stronę, w zależności od pory, albo się stało przy Żurawiej albo wpadało na przystanek aby tam postać. To już cykle pod nowe przejścia? Patelnia dalej na przejazd 1 składu?
Pl.Unii też ma nowy program? Ostatnio udało się nie hamować przed Rakowiecką, ale to był szybki wjazd na kropkach.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 03 lut 2022, 17:59

Wieczorem zdążasz na Rakowiecką. Gorzej jest przy Madalińskiego, krasnoludki naszczały do sterowników. Madalińskiego ma do 75 sekund zielonego, co ze skróconym zezwalającym dla trama , tworzy 120 sekund odpoczynku dla motorniczego. Jak już tramwaj dostanie światełko, to na ścisk przejeżdżają dwa składy. Potem jeszcze długie zielone dla samochodów, jeszcze dłuższe dla Madalińskiego i po 120 sekundach znowu dwa składy.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 04 lut 2022, 15:49

Zasadniczo zmiany od Alei po Goworka są związane z Agrykolą, przy czym temat jest pod obserwacją.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 12 mar 2022, 20:01

Wszedłem na chwilę z nudów, chyba po raz ostatni ever.

Paweł D.
Posty: 5243
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 12 mar 2022, 20:17

Ale chodzi o za dużo narzekań?

Awatar użytkownika
Piotrek_2274
Posty: 667
Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
Lokalizacja: Nowe Górce

Post autor: Piotrek_2274 » 15 mar 2022, 17:45

Od jakiegoś czasu Marszałkowską jeździ się jakby luksusowo. Królewska i Świętokrzyska światło dla tramwaju na dwa razy i całkiem dobrze się wzbudza. Pomiędzy Centrum a pl. Konstytucji chyba też coś zrobiono, bo mam wrażenie że w obie strony jedzie się płynniej. Placu Konstytucji nie komentuję bo nie wiem co autor miał na myśli. Dalej, dużo częstsze światło dla tramwaju na wyjeździe z wąskiej Marszałkowskiej na pl. Konstytucji. Jeszcze tylko ujarzmić te trzy sztuki przejść dla pieszych do Unii Lubelskiej i będzie gitara. Poza tym mam wrażenie, że na GUSie też jest światło dla tramwaju na dwa razy?

ODPOWIEDZ