
Pętle autobusowe i tramwajowe
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 3993
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Pętla Witolin stanie się krańcem technicznym. No w tej sytuacji to chyba Warszawiacy wyjdą protestować na ulice
Szczególnie za te miejsca parkingowe

Piekło zamarzło - wreszcie skończy się palenie pieniędzy a'la Niedźwiadek, czy Gwiaździsta.
Bdb zmiana, chociaż na pewno będą protesty.
Bdb zmiana, chociaż na pewno będą protesty.
- AdamKlocusky
- Posty: 526
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Zmiana bez sensu. Wystarczyło odwrócić kierunek jazdy na pętli (z korektą geometrii na obecnym wyjeździe), jako techniczny - pętla, a jako przystanek dla wsiadających użyć nr 04 (obecnie zawieszony w ul. BohuszewiczównyAutobus Czerwon pisze: ↑21 lis 2023, 10:15Pętla Witolin stanie się krańcem technicznym. No w tej sytuacji to chyba Warszawiacy wyjdą protestować na uliceSzczególnie za te miejsca parkingowe

Vademecum przystanków w Warszawie - https://przystanki-warszawa.fandom.com/ ... zystankowe
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12
-
- Posty: 2756
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Jestem przeciwko. Pętla z dostępnością dla pasażerów zawsze jest wygodniejsza dla tychże, a to dla nich jest zbiorkom.
Przystanek zbiorczy nawet nie jest głupim pomysłem, ale oprócz a nie zamiast wsiadania na postoju.
Przystanek zbiorczy nawet nie jest głupim pomysłem, ale oprócz a nie zamiast wsiadania na postoju.

Przystanek 04 znajduje się w ul. Rodziewiczówny.AdamKlocusky pisze: ↑21 lis 2023, 12:41Zmiana bez sensu. Wystarczyło odwrócić kierunek jazdy na pętli (z korektą geometrii na obecnym wyjeździe), jako techniczny - pętla, a jako przystanek dla wsiadających użyć nr 04 (obecnie zawieszony w ul. Bohuszewiczówny).Autobus Czerwon pisze: ↑21 lis 2023, 10:15Pętla Witolin stanie się krańcem technicznym. No w tej sytuacji to chyba Warszawiacy wyjdą protestować na uliceSzczególnie za te miejsca parkingowe

Czy wiadomo co z obsługą pętli przez 168?
Na takiej pętli losowej można zrobić dłuższe postoje, bo nie muszą stać po kolei. Zwłaszcza na 168 jest to ważne.michael112 pisze: ↑21 lis 2023, 13:13Jestem przeciwko. Pętla z dostępnością dla pasażerów zawsze jest wygodniejsza dla tychże, a to dla nich jest zbiorkom.
Przystanek zbiorczy nawet nie jest głupim pomysłem, ale oprócz a nie zamiast wsiadania na postoju.![]()
ŁK
Zwłaszcza, że dla 168 chyba obsługa pętli pozostanie bez zmian. 

Wszystko się powinno zmienić, powinny stać jak na Bokserskiej czy lotnisku.
ŁK
Krok w dobrą stronę, światełko w tunelu.
Dla pasażerów raczej nie jest w dobrą stronę.
Pasażerowie i tak mają za dobrze.
Skoro w tej chwili tam nie ma zbiorczego przystanku po wyjeździe z pętli, to dla pasażerów też na plus, nie będą musieli sprawdzać/zgadywać do której linii wsiąść. Jak jest kilka częstych linii to raczej nie powinno być problemem poczekać parę minut, jak na zwykłym przystanku. Co innego, gdyby to była pętla gdzieś na odludziu, to wtedy faktycznie bez sensu robić postój bez pasażerów. I faktycznie na takie techniczne pętle potrzeba trochę mniej miejsca, nie trzeba peronów tylko zwykły plac. Na Górczewskiej tak to teraz funkcjonuje i chyba nie ma problemu (i tak jest nieoficjalnie przypisane miejsce dla poszczególnych linii). A ludzie wiedzą, żeby iść na zbiorczy przystanek na Lazurową. Trochę gorzej w przypadku linii jadących na Górczewską, bo jak ktoś chce np. podjechać do metra to musi zgadywać czy pierwsze ruszy 177/743 z przystanku krańcowego czy coś przyjedzie na ten przelotowy za rondem, chociaż tam w sumie i tak wszystko jest często, więc może to też nie jest duży problem.
Tylko każda linia z Witolina jedzie w inne miejsce. Wspólny odcinek jest bardzo krótki. 
