Pętle autobusowe i tramwajowe

Moderator: Wiliam

Autobus Czerwon
Posty: 3993
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 21 lis 2023, 10:15

Pętla Witolin stanie się krańcem technicznym. No w tej sytuacji to chyba Warszawiacy wyjdą protestować na ulice :D Szczególnie za te miejsca parkingowe

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8096
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 21 lis 2023, 11:59

Piekło zamarzło - wreszcie skończy się palenie pieniędzy a'la Niedźwiadek, czy Gwiaździsta.
Bdb zmiana, chociaż na pewno będą protesty.

Awatar użytkownika
AdamKlocusky
Posty: 526
Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
Lokalizacja: Targówek
Kontakt:

Post autor: AdamKlocusky » 21 lis 2023, 12:41

Autobus Czerwon pisze:
21 lis 2023, 10:15
Pętla Witolin stanie się krańcem technicznym. No w tej sytuacji to chyba Warszawiacy wyjdą protestować na ulice :D Szczególnie za te miejsca parkingowe
Zmiana bez sensu. Wystarczyło odwrócić kierunek jazdy na pętli (z korektą geometrii na obecnym wyjeździe), jako techniczny - pętla, a jako przystanek dla wsiadających użyć nr 04 (obecnie zawieszony w ul. Bohuszewiczówny :D Rodziewiczówny).
Vademecum przystanków w Warszawie - https://przystanki-warszawa.fandom.com/ ... zystankowe
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12

michael112
Posty: 2756
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 21 lis 2023, 13:13

Jestem przeciwko. Pętla z dostępnością dla pasażerów zawsze jest wygodniejsza dla tychże, a to dla nich jest zbiorkom.
Przystanek zbiorczy nawet nie jest głupim pomysłem, ale oprócz a nie zamiast wsiadania na postoju. ;)

KacpM
Posty: 5
Rejestracja: 09 sie 2023, 19:26

Post autor: KacpM » 21 lis 2023, 13:29

AdamKlocusky pisze:
21 lis 2023, 12:41
Autobus Czerwon pisze:
21 lis 2023, 10:15
Pętla Witolin stanie się krańcem technicznym. No w tej sytuacji to chyba Warszawiacy wyjdą protestować na ulice :D Szczególnie za te miejsca parkingowe
Zmiana bez sensu. Wystarczyło odwrócić kierunek jazdy na pętli (z korektą geometrii na obecnym wyjeździe), jako techniczny - pętla, a jako przystanek dla wsiadających użyć nr 04 (obecnie zawieszony w ul. Bohuszewiczówny).
Przystanek 04 znajduje się w ul. Rodziewiczówny. :wink:
Czy wiadomo co z obsługą pętli przez 168?

Łukasz
Posty: 10244
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 21 lis 2023, 14:05

michael112 pisze:
21 lis 2023, 13:13
Jestem przeciwko. Pętla z dostępnością dla pasażerów zawsze jest wygodniejsza dla tychże, a to dla nich jest zbiorkom.
Przystanek zbiorczy nawet nie jest głupim pomysłem, ale oprócz a nie zamiast wsiadania na postoju. ;)
Na takiej pętli losowej można zrobić dłuższe postoje, bo nie muszą stać po kolei. Zwłaszcza na 168 jest to ważne.
ŁK

ashir
Posty: 27614
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 21 lis 2023, 14:20

Zwłaszcza, że dla 168 chyba obsługa pętli pozostanie bez zmian. ;-)

Łukasz
Posty: 10244
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 21 lis 2023, 14:44

ashir pisze:
21 lis 2023, 14:20
Zwłaszcza, że dla 168 chyba obsługa pętli pozostanie bez zmian. ;-)
Wszystko się powinno zmienić, powinny stać jak na Bokserskiej czy lotnisku.
ŁK

reserved
Posty: 14495
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 21 lis 2023, 18:34

Krok w dobrą stronę, światełko w tunelu.

ashir
Posty: 27614
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 21 lis 2023, 19:13

Dla pasażerów raczej nie jest w dobrą stronę.

reserved
Posty: 14495
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 21 lis 2023, 19:51

Pasażerowie i tak mają za dobrze.

mb112
Posty: 824
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 21 lis 2023, 19:55

Skoro w tej chwili tam nie ma zbiorczego przystanku po wyjeździe z pętli, to dla pasażerów też na plus, nie będą musieli sprawdzać/zgadywać do której linii wsiąść. Jak jest kilka częstych linii to raczej nie powinno być problemem poczekać parę minut, jak na zwykłym przystanku. Co innego, gdyby to była pętla gdzieś na odludziu, to wtedy faktycznie bez sensu robić postój bez pasażerów. I faktycznie na takie techniczne pętle potrzeba trochę mniej miejsca, nie trzeba peronów tylko zwykły plac. Na Górczewskiej tak to teraz funkcjonuje i chyba nie ma problemu (i tak jest nieoficjalnie przypisane miejsce dla poszczególnych linii). A ludzie wiedzą, żeby iść na zbiorczy przystanek na Lazurową. Trochę gorzej w przypadku linii jadących na Górczewską, bo jak ktoś chce np. podjechać do metra to musi zgadywać czy pierwsze ruszy 177/743 z przystanku krańcowego czy coś przyjedzie na ten przelotowy za rondem, chociaż tam w sumie i tak wszystko jest często, więc może to też nie jest duży problem.

ashir
Posty: 27614
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 21 lis 2023, 20:27

Tylko każda linia z Witolina jedzie w inne miejsce. Wspólny odcinek jest bardzo krótki. ;-)

ashir
Posty: 27614
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 21 lis 2023, 20:35

reserved pisze:
21 lis 2023, 19:51
Pasażerowie i tak mają za dobrze.
Dlatego trzeba ich zgnoić? Dadzą chociaż wiatę na przystanku dla wsiadających?

reserved
Posty: 14495
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 21 lis 2023, 21:11

ashir pisze:
21 lis 2023, 20:35
reserved pisze:
21 lis 2023, 19:51
Pasażerowie i tak mają za dobrze.
Dlatego trzeba ich zgnoić?
No tak, pasażerowie teraz się tak wygodniccy zrobili że jak muszą chwilę na przystanku poczekać to znaczy że są gnojeni. :lol:

ODPOWIEDZ