Propozycje usprawnienia procesu transportu miejskiego

Moderator: Wiliam

lis93
Posty: 198
Rejestracja: 14 kwie 2014, 16:35
Kontakt:

Propozycje usprawnienia procesu transportu miejskiego

Post autor: lis93 » 16 kwie 2014, 22:36

Witam wszystkich : )
Jestem studentem logistyki na Wojskowej Akademii Technicznej. Razem z moim zespołem mam przygotować projekt i zaprezentować go na seminarium. Jako że jestem pasjonatem komunikacji, stwierdziłem że o niej zrobimy ten projekt (bo przynajmniej jedna osoba coś o tym wie).
Miałem pewien pomysł, ale Bastian już mi go wybił z głowy, więc tu prośba i pytanie do Was:
1. W jakim miejscu w Warszawie myślicie że dałoby się wprowadzić Pas Autobusowo Tramwajowy?
2. Gdzie byłby najbardziej potrzebny nowy buspas (może być i kilka miejsc)?
3. Jakie mielibyście inne propozycje usprawnienia komunikacji miejskiej?
Stwierdziłem że się do Was zwrócę z tym o pomoc, bo znacie się na temacie, i jak głosi przysłowie, co dwie głowy to nie jedna. Chciałbym w najlepszym z wytypowanych przez Was miejsc przeprowadzić pomiary (czasu przejazdu), przeprowadzić jakąś analizę i zaliczyć przedmiot : )
Z góry dziękuję wszystkim za odpowiedzi i rady,
Pozdrawiam,
Lis93

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 16 kwie 2014, 23:39

Generalnie w celu uzyskania odpowiedzi na pytania gdzie robić taki pas najlepiej sprawdzić czy ktoś już nad tym nie rozmyślał.