Przystanki (lokalizacja)

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 24 maja 2020, 11:02

Odległość między Marszałkowską a św. Obrońcy Pedofilii jest wszędzie zbliżona, czemu mielibyśmy zapewnić odrębną obsługę placu Grzybowskiego, skoro nie wpychamy autobusów na Elektoralną?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4760
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 24 maja 2020, 13:03

Bo tam nie ma możliwości? No i przystanki tramowe na JP są w tej okolicy w sporej odległości od siebie.
Obrazek

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 24 maja 2020, 13:45

Konied Makevski pisze:
Autobus Czerwon pisze: Nie powinna być bo?
Nie ma lewoskrętu ze Świętokrzyskiej w Emilii Plater w kierunku placu Grzybowskiego. Zresztą, w czym jest lepszy plac Grzybowski od Emilii Plater?
Podejrzewam, że chodzi o kryterium uliczne: JP2 - Królewska - Plac Grzybowski - Emilii Plater - Świętokrzyska - JP2, ewentualnie JP2 - Twarda - Plac - Królewska - JP2.
Takie kryteria dają też możliwość eleganckiej przesiadki na M2. :)
Tak, dokładnie tak. Bardziej chodziło o metro. Poza tym przy Grzybowskiej nie ma też przystanków tramwajowych.

Tam ogólnie wszędzie jest blisko, ale jednocześnie też dość daleko.

Emilii Plater dlatego nie, że pętla uliczna jest zwyczajnie brzydka.
ŁK

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8266
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 24 maja 2020, 13:54

Obecny "kraniec" przy 174 w żadnym razie nie może być uznany za dobry dojazd do M2. Każde przedłużenie byłoby lepsze, niż obecna dysfunkcja...

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 24 maja 2020, 13:58

Łukasz pisze:
24 maja 2020, 13:45
Konied Makevski pisze:Podejrzewam, że chodzi o kryterium uliczne: JP2 - Królewska - Plac Grzybowski - Emilii Plater - Świętokrzyska - JP2, ewentualnie JP2 - Twarda - Plac - Królewska - JP2.
Takie kryteria dają też możliwość eleganckiej przesiadki na M2. :)
Tak, dokładnie tak. Bardziej chodziło o metro. Poza tym przy Grzybowskiej nie ma też przystanków tramwajowych.

Tam ogólnie wszędzie jest blisko, ale jednocześnie też dość daleko.

Emilii Plater dlatego nie, że pętla uliczna jest zwyczajnie brzydka.
Ale czym się różni autobus stojący na ulicy Emilii Plater, od autobusu stojącego na ulicy plac Grzybowski? :D Poza tym, zdaje się że odległość pomiędzy przystankiem pl.Grzybowski 02 rozważanym tutaj jako krańcowy dla 174, a zabudową mieszkalną, jest jednak dużo mniejsza niż w przypadku Emilii Plater, więc autobus odbywający postój może powodować dyskomfort mieszkańców kamienicy plac Grzybowski 10.

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 24 maja 2020, 14:10

Jeden autobus pasuje wszędzie, dwudziesty piąty autobus nie pasuje.
ŁK

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 24 maja 2020, 14:24

Ale akurat na Emilii Plater 01 nie kończy żadna linia.

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 24 maja 2020, 15:43

Autobus Czerwon pisze:Ale akurat na Emilii Plater 01 nie kończy żadna linia.
No i? Ale za to w pozostałych punktach całkiem dużo.
ŁK

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 24 maja 2020, 16:12

Całe dwie: 117 i 507. I to nie na ulicy, a w czymś w rodzaju wydzielonej pętli.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36584
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 24 maja 2020, 18:58

person pisze:
24 maja 2020, 13:54
Obecny "kraniec" przy 174 w żadnym razie nie może być uznany za dobry dojazd do M2. Każde przedłużenie byłoby lepsze, niż obecna dysfunkcja...
Ale ktoś w ogóle jeździ tym 174 do M2? Lepszego połączenia (metro lub tramwaj) nie ma parę przystanków na al. Niepodległości (Madalińskiego, Polskie Radio), a dalej to dopiero za Ksawerowem, czyli z rejonów, gdzie każdy rozsądny człowiek wybierze raczej najpierw dojazd do M1.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Konied Makevski
Posty: 158
Rejestracja: 24 mar 2013, 15:06

Post autor: Konied Makevski » 24 maja 2020, 19:13

Bastian pisze:
person pisze:
24 maja 2020, 13:54
Obecny "kraniec" przy 174 w żadnym razie nie może być uznany za dobry dojazd do M2. Każde przedłużenie byłoby lepsze, niż obecna dysfunkcja...
Ale ktoś w ogóle jeździ tym 174 do M2? Lepszego połączenia (metro lub tramwaj) nie ma parę przystanków na al. Niepodległości (Madalińskiego, Polskie Radio), a dalej to dopiero za Ksawerowem, czyli z rejonów, gdzie każdy rozsądny człowiek wybierze raczej najpierw dojazd do M1.
Teraz pewnie niewiele, skoro zanim zaistnieje możliwość przesiadki do M2 trzeba odczekać kilka (w szczycie kilkanaście minut), zanim 174 obróci dookoła ONZ. ;)

Imho skoro 174 i tak jeździ do ONZ to warto to wykorzystać i zapewnić dogodną przesiadkę do M2, właśnie za pomocą takiego kryterium ulicznego, jak pisałem wyżej. :)

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8266
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 25 maja 2020, 11:54

Bastian pisze:
24 maja 2020, 18:58
Ale ktoś w ogóle jeździ tym 174 do M2?
Podejrzewam, że wyłącznie desperaci. Obecna trasa (możliwość wysiadki dopiero po objechaniu ronda) zabija taką przesiadkę.
Poza tym przypominam, że rondo ONZ to nie tylko przesiadka do M2.
Bastian pisze:
24 maja 2020, 18:58
Lepszego połączenia (metro lub tramwaj) nie ma parę przystanków na al. Niepodległości (Madalińskiego, Polskie Radio), a dalej to dopiero za Ksawerowem, czyli z rejonów, gdzie każdy rozsądny człowiek wybierze raczej najpierw dojazd do M1.
Idąc tym tropem, to i do DWC można dojechać lepiej i szybciej niż 174, a mimo to ktoś tym jeździ. Dlaczego?

mb112
Posty: 927
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 25 maja 2020, 12:27

Myślę że spokojnie można przenieść 174 na Emilii Plater 01 lub 03. Czasowo to może być porównywalnie z objeżdżaniem ronda, a przesiadki do M2 będą zdecydowanie wygodniejsze. Oczywiście potem zawrotka i z powrotem do Świętokrzyskiej i ronda, bez ładowania się w korek na dalszym odcinku Emilki (no ostatnio ich nie było, ale to wyjątkowa sytuacja).

SU89
Posty: 416
Rejestracja: 14 wrz 2016, 14:48
Lokalizacja: 400 metrów od R-5

Post autor: SU89 » 25 maja 2020, 14:54

Jak jeździłem 174, to większość wysiadała na DWC, a pojedyncze osoby jechały do ONZ, część tylko po to by przedostać się na drugą stronę Al.JP2. Ja za to przesiadałem się do autobusów w kierunku Woli.

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 25 maja 2020, 15:48

Ile osób by nie jeździło do Ronda ONZ, moim zdaniem to strasznie głupie żeby nie zapewnić dogodnej przesiadki przy minimalnym wysiłku organizatora.

ODPOWIEDZ