W przypadku 1252+1251 to do końca świata i o jeden dzień dłużej, bo został uznany za historyczny.
Przystanki (lokalizacja)
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 2821
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Jedyna sygnalizacja jest w wagonach niskich na ekranie.
-
- Posty: 4091
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Dokładnie tak jak myślałem, czyli nie ma żadnej możliwości wprowadzenia tramwajowych przystanków na żądanie przez kolejne kilkanaście lat.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Przystanek jest zbędny, bo w szczycie korzysta z niego jakikolwiek pasażer w ledwie co czwartym kursie, a niebezpieczny, bo ludzie przechodza nielegalnie przez tory w miejscu do tego nieprzeznaczonym i nielegalizowalnym - brak trójkątów widoczności. Do tego nie ma mozliwości przedłużenia go do przystanku podwójnego - będzie na zawsze wąskim gardłem na całym ciągu tramwajowym, może uniemożliwić przejście 1 na trakcję podwójną (choć byłoby to dobre rozwiązanie, że metrotram 1 po prostu na nim nie stawał). Bliźniaczy przystanek Most Gdański nie tylko może byc wydłużony do podwójnego, ale także dość prosto można go dostosować do potrzeb obsługi wózków - winda bezpośrednio na bulwary.
Pomiary są zrobione w szczycie - owszem, pandemicznym, bo innych pomiarów obecnie zrobić się nie da - ale proporcja wymian między poszczególnymi przystankami raczej została zachowana. Podobnie jak kluczowa w dyskusji cecha, że w 75% kursów nie jest wykorzystany.
Z pewnością latem korzysta z tego przystanku więcej osób, ale w układzie komunikacyjnym najważniejsze sa podróże w DP, w relacji dom-praca-dom względnie służbowe, a te na obecności tego przystanku cierpią. Projektowanie systemu pod podróże rekreacyjne to nonsens. Dodajmy, że ZOO zyskało ostatnio dodatkowe dojście bezpośrednio z przystanków tramwajowych Ratuszowa - ZOO (sic!).
Pomiary są zrobione w szczycie - owszem, pandemicznym, bo innych pomiarów obecnie zrobić się nie da - ale proporcja wymian między poszczególnymi przystankami raczej została zachowana. Podobnie jak kluczowa w dyskusji cecha, że w 75% kursów nie jest wykorzystany.
Z pewnością latem korzysta z tego przystanku więcej osób, ale w układzie komunikacyjnym najważniejsze sa podróże w DP, w relacji dom-praca-dom względnie służbowe, a te na obecności tego przystanku cierpią. Projektowanie systemu pod podróże rekreacyjne to nonsens. Dodajmy, że ZOO zyskało ostatnio dodatkowe dojście bezpośrednio z przystanków tramwajowych Ratuszowa - ZOO (sic!).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Oczywiście, bardzo dobre posunięcie.
A kiedy przebudowa torowiska na moście?
A kiedy przebudowa torowiska na moście?
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
-
- Posty: 2821
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Tak jak pisałem, to wejście jest otwierane bądź zamykane w zależności od widzimisię dyrekcji ZOO.
Od kilku lat żadna linia nie podjeżdża już pod główne wejście do ZOO (dawniej linie turystyczne 100 / 400 oraz linia dowozowa 444).
Właściwie trudno mówić tu o projektowaniu systemu, kiedy to wyłącznie przystanek przelotowy, w dodatku funkcjonujący od kilkudziesięciu lat.
-
- Posty: 450
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
A co zyskają te podróże skoro czas przejazdu raczej się nie zmieni? Chyba, że tramwaj ze Starzyniaka na Most Gdański będzie jechał w minutę, to zwracam honor.
-
- Posty: 5799
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
-
- Posty: 450
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Rzeczywiście, pasażera bardzo obchodzi zużycie energii.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27386
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
No ja myślę, że w wyniku likwidacji tego przystanku rozkładowy czas przejazdu może się zmienić zupełnie gdzie indziej.Matt Cubis pisze: ↑28 kwie 2021, 16:11A co zyskają te podróże skoro czas przejazdu raczej się nie zmieni? Chyba, że tramwaj ze Starzyniaka na Most Gdański będzie jechał w minutę, to zwracam honor.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
-
- Posty: 5799
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Pasażera obchodzi szybkie dotarcie z punktu A do punktu B.
miłośnik 13N
-
- Posty: 4091
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Czy przypadkiem Tramwaje Warszawskie i tak nie płacą za prąd ryczałtem?
Bo mam wrażenie że gdyby płaciły według bieżącego zużycia, to już od dobrych kilku(nastu) lat wszystkie stopiątki miałyby silniki prądu przemiennego, albo chociaż rozruch tyrystorowy.
-
- Posty: 5799
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Nie wiem, jak za energię płacą TW, rozmawiamy o przystankach. Każde zbędne zatrzymanie tramwaju wydłuża podróż osób będących w tymże tramwaju oraz zwiększa zużycie energii. Uzyskiwanej z węgla, globalne ocieplenie itd. Mimo to uważam przystanek Wybrzeże Helskie za potrzebny. Może tylko latem, kwestia do dyskusji. Kilka przystanków w tym mieście zlikwidowano, żadna mała panda z tego powodu nie straciła życia.
miłośnik 13N
Oidp TW robi co roku przetarg na konkretną ilość MWh.
Na szybko tutaj artykuł, że zebrane to zostało w przetarg dla różnych odbiorców miejskich w 2018: link.
Niewątpliwie zużyty prąd to koszt i trzeba za niego zapłacić w ten czy inny sposób.
Przy czym czas pasażerów i tak pewnie liczy się bardziej.
Na szybko tutaj artykuł, że zebrane to zostało w przetarg dla różnych odbiorców miejskich w 2018: link.
Niewątpliwie zużyty prąd to koszt i trzeba za niego zapłacić w ten czy inny sposób.
Przy czym czas pasażerów i tak pewnie liczy się bardziej.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
- Posty: 12140
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Przystanek będzie zabudowany tak żeby się nie dało przechodzić czy i tak będzie trzeba zwalniać do 10 w obawie przed pieszym?
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.