Kładki, przejścia podziemne i windy

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36586
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 12 paź 2017, 23:13

Myślę, że możesz liczyć tym razem na wyjątkowe potraktowanie :/
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 23 paź 2017, 13:30

Jedyna kładka w mieście, której broni ZM. Nie ma tam wind ani pochylni, ale łączy dwa sąsiednie osiedla.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 24 paź 2017, 9:21

Naturalną sprawą powinna być budowa pochylni/podjazdu przy okazji remontu tej kładki.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 24 paź 2017, 10:46

Tam jest jeden problem-miasto nie zbuduje na terenie PKP, a PKP ta kładka po nic. Kiedyś od Żwirki do Jerozolimskich było conajmniej 6 przejść nad torami, teraz zostaną Jerozolimskie, Grójecka i Żwirki.
Nie tylko w centrum kolej dzieli duże obszary miasta.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 24 paź 2017, 10:58

Jak się chce, to się zbuduje. Przystanek Zacisze-Wilno też jakoś "PKP" nie zbudowało.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 24 paź 2017, 11:14

Prywatny deweloper to nie miasto. Dobrze ująłeś- jak się chce. W tym wypadku chyba się niechce.
miłośnik 13N

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 24 paź 2017, 12:05

Stary Pingwin pisze:
24 paź 2017, 10:46
Tam jest jeden problem-miasto nie zbuduje na terenie PKP, a PKP ta kładka po nic. Kiedyś od Żwirki do Jerozolimskich było conajmniej 6 przejść nad torami, teraz zostaną Jerozolimskie, Grójecka i Żwirki.
Nie tylko w centrum kolej dzieli duże obszary miasta.
Jest jeszcze kładka na wysokości Mołdawskiej. Również wywalczona protestami, gdy miejski jeszcze SPEC z dnia na dzień zdemontował ludziom schody, które prowadziły do przejścia nad rurą z ciepłą wodą.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 24 paź 2017, 12:16

Myślałem, że tej kładki już nie ma. Tak jak dawnej kładki WKD przy Drawskiej, która po przełożeniu torowiska służyła jeszcze mieszkańcom.
miłośnik 13N

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 24 paź 2017, 23:42

Ta przy Mołdawskiej wróciła ponoć w 2011 r., gdy odbyła się ropierducha w jej sprawie z udziałem użytkowników, proboszcza, 2 burmistrzów i kogo tam jeszcze...

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 25 paź 2017, 8:52

Ciekawym wątkiem jest to, jak granica dzielnic może stać się granicą księstw. Ochota nie jest zainteresowana, Włochy wręcz przeciwnie. A wszystko to w ramach jednego miasta, które powinno być zwartym organizmem...

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 25 paź 2017, 13:40

Swego czasu chciałem przedostać się z ul. Instalatorów na Maszynową (odchodzi od Włodarzewskiej). Nie bardzo mogłem uwierzyć, że nie ma nigdzie legalnego przejścia przez tory na odc. Grójecka-Al. Jerozolimskie. Ale widzę, że to norma.

Tej kładki szkoda. Jak czasem pomieszkiwałem na 1 Sierpnia to lubiłem sobie na nią pójść na papierosa i popatrzeć na pociągi.

Sebastian
Posty: 907
Rejestracja: 28 mar 2015, 21:56

Post autor: Sebastian » 25 paź 2017, 23:21

Może zrobią przejście naziemne będzie i nowocześnie, i ludzie nie będą mieć utrudnionego dojścia.

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 26 paź 2017, 6:14

Sebastian pisze:
25 paź 2017, 23:21
Może zrobią przejście naziemne będzie i nowocześnie, i ludzie nie będą mieć utrudnionego dojścia.
Hehe.

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2702
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 26 paź 2017, 6:44

person pisze:
25 paź 2017, 8:52
Ciekawym wątkiem jest to, jak granica dzielnic może stać się granicą księstw. Ochota nie jest zainteresowana, Włochy wręcz przeciwnie. A wszystko to w ramach jednego miasta, które powinno być zwartym organizmem...
Moim zdaniem Włochy są za tylko dlatego, że Ochota jest przeciw. Taka zagrywka pijarowa. Z kolei na Ochocie opozycji udało się stworzyć wrażenie, że to tylko sprawa Ochoty. A tak naprawdę to inwestycja dobra dla ZMID-u.

mb112
Posty: 927
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 26 paź 2017, 10:23

BJ pisze:
25 paź 2017, 13:40
Swego czasu chciałem przedostać się z ul. Instalatorów na Maszynową (odchodzi od Włodarzewskiej). Nie bardzo mogłem uwierzyć, że nie ma nigdzie legalnego przejścia przez tory na odc. Grójecka-Al. Jerozolimskie. Ale widzę, że to norma.
Warto zauważyć, że w ostatnim budżecie partycypacyjnym był zgłoszony pomysł budowy kładki w tym miejscu:

https://app.twojbudzet.um.warszawa.pl/p ... 2016?user=

Oczywiście to nie przeszło, bo to zdecydowanie bardziej skomplikowana i kosztowna impreza, żeby dało się zrealizować w ten sposób, ale liczba pozytywnych komentarzy (chyba przy żadnym innym projekcie tyle nie widziałem) najlepiej chyba świadczy o tym, jak bardzo jest to potrzebne.

ODPOWIEDZ