Jaja sobie robisz teraz. 30 tramwajow na godzinę to jes "slabe funkcjonowanie"? Na zgnilym Zachodzie uruchamia sie nowe linie tramwajowe przy 10 (a i mniej tez) kursach w szczycie! Za duzo Brzezińskiego się nasluchalesPoc Vocem pisze:Jeżdżą pełne, bo jest mało kursów. Podbij częstotliwość do takiej zapewniającej sensowność utrzymania torowiska tramwajowego w centrum (powiedzmy 50 kursów na godzinę), a będą puste. Dlatego nie napisałem "jeżdżą puste", a "funkcjonuje słabo".
Trasa tramwajowa Dw.Zachodni - Wilanów
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Szkoda, że nic nie wyjdzie z koncepcją pętli wokół Arsenału - przez Długą i dawne Nalewki z powrotem do Andersa.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ano szkoda.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Jeśli przez 5 lat nie było tam jakiejś rewolucji kampus i szpital generują po 20-30 pasażerów na kurs w sytuacji z silnym 17 i zwykłym 41, a Galmok jeździ do WierzbnaDaniel_FCB pisze:Khe? Kampus południowy PW, szpital MSW*, GalMok to są duże punkty docelowe. Do tego jest jeszcze węzeł z Rakowiecką, niedobitki potoku służewieckiego. Obłożenie w sam raz na solidne 17/33 (obojętnie które) w wersji co 3/5/7,5. Do tego 33/17 co tyleż do Kieleckiej i jakieś 41 dokądkolwiek co by się liczba kursów w szczycie zgadzała i mamy sensowną ofertę na całym ciągu JP2.
Inne wartości należy przykładać do strefy centralnej, inne w oddaleniu od centrum. Natomiast śmiem twierdzić, że wraz z rozwojem drugiej linii metra znaczenie tramwajowej Marszałkowskiej jako ciągu będzie spadać, bo ludzie będą wybierać M2+M1 zamiast choćby 4, dla niej pętla na Anielewicza będzie ok.person pisze:Na tej zasadzie w tym mieście dobrze funkcjonuje tylko jeden, może półtora, ciągu...
Bo to jet zgniły zachód Niemniej będę stał na stanowisku, że warto dociążać Marszałkowską kosztem JPII, bo jednak posiada większe rezerwy przepustowości w razie czego.Glonojad pisze:Jaja sobie robisz teraz. 30 tramwajow na godzinę to jes "slabe funkcjonowanie"? Na zgnilym Zachodzie uruchamia sie nowe linie tramwajowe przy 10 (a i mniej tez) kursach w szczycie! Za duzo Brzezińskiego się nasluchales
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Mozna dociazac, ale pod marszałkowska jest metro, a pod JPII nie - chyba ze ludzie sie odzwyczaja w czasie remontu.
Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
ŁK
TW nie zgłosiła do dofinansowania ze środków unijnych odcinka przez Pole Mokotowskie: http://www.transport-publiczny.pl/wiado ... 51537.html
Z jednej strony można zrozumieć argumentację o strachu przed zablokowaniem budowy całej trasy, a z drugiej strony przecież po coś podzielono to na odcinki. Finansowanie jednego, wpływa na drugi? No i trochę wzbudza się demony, że z tego odcinka rzeczywiście nic nie wyjdzie...
Z jednej strony można zrozumieć argumentację o strachu przed zablokowaniem budowy całej trasy, a z drugiej strony przecież po coś podzielono to na odcinki. Finansowanie jednego, wpływa na drugi? No i trochę wzbudza się demony, że z tego odcinka rzeczywiście nic nie wyjdzie...
To jest akurat najmniej istoty odcinek, bo znakomicie substytuowany Nowowiejską. Powiedziałbym wręcz, że z punktu widzenia układu zdrowiej jest go nie budować.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Tu się nie zgodzę. Wydaje się, że to jest właśnie kluczowy odcinek, bo zapewniający połączenie sąsiednich dzielnic które na nadmiar połączeń, zwłaszcza w swojej centralnej części nie cierpią. No i po za tym brak tego odcinka sprawia że tramwajowo cała Ochota w zasadzie wisi na pl.Zawiszy i Grójeckiej, czyli zacieśniamy jeszcze bardziej wąskie gardło.
A w tym układzie gdzie podzieją się tramwaje z Zachodniego, następnie z Woli? Po co pasażerów z linii grodziskiej pchać na Mokotów przez metro, skoro można to zrobić tramwajem? Nie rozumiem, dlaczego miałoby się przepychać ludzi przez ścisłe centrum, skoro można ich skierować obwodem. A połączenie Ochoty z Dolnym Mokotowem? Ma wisieć na niewy-Dolnej, na 167?Poc Vocem pisze:Powiedziałbym wręcz, że z punktu widzenia układu zdrowiej jest go nie budować.
I jak te przecież nie hipotetyczne, wymyślone, skonstruowane w pijanym widzie relacje mają być obsłużone Nowowiejską?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No teraz to palnąłeś... Spodziewany potok jest 2-3 razy większy niż na Nowowiejskiej, na Bitwy masz skrzyżowanie zamiast dopychania wąskiego gardła Banacha-Narutowicza...że o sensownosci połączenia obwodowego nie wspomnę.Poc Vocem pisze:To jest akurat najmniej istoty odcinek, bo znakomicie substytuowany Nowowiejską. Powiedziałbym wręcz, że z punktu widzenia układu zdrowiej jest go nie budować.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Ja też się nie zgodzę. Wg mnie etap przez Rostafińskich ściągnie ludzi chcących szybciej dostać się do M1, na Mokotów oraz do Wilanowa. I jako taki broni się sam z siebie. Natomiast wyłączenie go z obecnego planowania i skierowanie do "konsultacji" (które już chyba były?) rzeczywiście wygląda jak próba ubicia go.
To jest bez sensu. Tabor jednokierunkowy jest znacznie wygodniejszy. Pod Zachodnim jest hektar miejsca na pętlę, a i w Wilanowie się znajdzie. No musi, przecież zabudowa nie sięgnie płotu z S2, powiedzcie, że musi?Transport Publiczny pisze:Będą to pojazdy dwukierunkowe – w Wilanowie i na Dworcu Zachodnim nie będzie bowiem w tym etapie pętli.
To tramwaj ma iść w końcu pod dworcem (i przez Czyste), czy aleją Prymasa Tysiąclecia?!Michał Powałka, rzecznik TW pisze:W podstawowy skład projektu, zgodnie zresztą ze wcześniejszymi deklaracjami, nie wchodzi odcinek z Ochoty na Wolę. – Jego realizacja jest silnie uzależniona od prac modernizacyjnych na sieci PKP oraz od uporządkowania „pokolejowych” terenów Odolan i Czystego
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Konsultacje próbą ubicia? Znaczy uważasz, że w dzisiejszych czasach można inwestycję bez konsultacji puścić czy jak?
Miejsca na pętlę na północ od S2 nie ma, a przy Zachodnim musiałaby być w poziomie -2.
Miejsca na pętlę na północ od S2 nie ma, a przy Zachodnim musiałaby być w poziomie -2.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
To pozostałe odcinki idą do konsultacji czy nie?Konsultacje próbą ubicia? Znaczy uważasz, że w dzisiejszych czasach można inwestycję bez konsultacji puścić czy jak?
Dobra, to co jest punktem odniesienia? Dla mnie do teraz coś takiego, co w artykule Wyborczej jest opisane jako "dotychczasowe". Dla mnie pętla może być na -2 pod dzisiejszym parkingiem albo na -1 pod Tunelową.przy Zachodnim musiałaby być w poziomie -2.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Oczywiscie, ze idą. Różnica taka, że Pole ma własne, fodatkowe ko sultacje, w których jest m.in. tramwaj.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
W konsultacjach tramwaju na Rostafińskich jest MIĘDZY INNYMI tramwaj?