Trójkątowanie na skrzyżowaniu Sobieskiego - Św. Bonifacego z asystą NR... a nie, czekaj...
Trasa tramwajowa Dw.Zachodni - Wilanów
Moderator: Wiliam
- Piotrek_2274
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
- Lokalizacja: Nowe Górce
Pewnie na Wyścigi albo Służewiec, albo zatrzymanie, albo liczenie, że na jednokierunkach pojawił się dwukierunek.tatra pisze:Rozumiem że na Stegny będą wozy jednokierunkowe. Co będzie w przypadku awarii na skręcie w Bonifacego.
Btw to czy podobny problem nie jest na Białołęce?
ŁK
-
- Posty: 446
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
Przecież na Winnicy jest klasyczna pętla + kawałek wcześniej jest jeszcze Tarchomin Kościelny, więc jest gdzie zawrócić. Tylko, że tam jest trochę inna sytuacja, bo nie ma żadnych odnóg.Łukasz pisze: ↑31 sty 2023, 18:07Pewnie na Wyścigi albo Służewiec, albo zatrzymanie, albo liczenie, że na jednokierunkach pojawił się dwukierunek.tatra pisze:Rozumiem że na Stegny będą wozy jednokierunkowe. Co będzie w przypadku awarii na skręcie w Bonifacego.
Btw to czy podobny problem nie jest na Białołęce?
Ale na skrzyżowaniu z Bonifacego mają być skręty w każdej relacji tramwajowej.Piotrek_2274 pisze: ↑31 sty 2023, 17:57Trójkątowanie na skrzyżowaniu Sobieskiego - Św. Bonifacego z asystą NR... a nie, czekaj...
Co umożliwi trójkątowanie.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Ja mam lepsze pytanie. Czy od razu będą robić rozjazdy w Bonifacego czy robimy na raty i 2 razy rozkopią to samo skrzyżowanie w przeciągu 2 lat?
Od razu. Gdyby nie było uruchomionej opcji na Stegny, to węzeł rozjazdowy byłby zrobiony do wschodniej krawędzi jezdni zachodniej. Coś jak przy Rakowieckiej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Piotrek_2274
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
- Lokalizacja: Nowe Górce
To, że fizyczna możliwość będzie to wiem. Bardziej mi chodzi o brak wykorzystywania takiej możliwości w naturze przez szeroko pojęte "niedasię".Flash8222 pisze: ↑31 sty 2023, 20:35Ale na skrzyżowaniu z Bonifacego mają być skręty w każdej relacji tramwajowej.Piotrek_2274 pisze: ↑31 sty 2023, 17:57
Trójkątowanie na skrzyżowaniu Sobieskiego - Św. Bonifacego z asystą NR... a nie, czekaj...
Myślę, że będzie musiało "daćsię", by nie położyć całej linii od Goworka.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Gdyby na trasie było więcej przeplotek niż ta jedna na Belwederskiej...
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ale po co? Jest węzeł na Belwederskiej, dalej jest TTA, potem za kilometr jest węzeł na Bonifacego w zasadzie w połowie odcinka. Przeplotka będzie (chyba) za Wilanowską a dalej to już Branickiego zaraz. Nie znam systemu, który miałby przejścia międzytorowe co 1-2 przystanki, nawet w abstrakcyjnie (dla nas) bogato wybudowanych systemach francuskich. To nie tylko koszty zakupu, także eksploatacji.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
W którymś Niemieckim mieście widziałem przelotkę co dwa przystanki, ale nie pamiętam w którym.
W Stuttgarcie są co chwila ZTCP, no ale taki typowy tramwaj tam to nie jest.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Stuttgart? Co 2 - 8 stacji.
https://gleisplanweb.eu/Maps/Stuttgart.svg
przy czym na najnowszej U15, która jest tramwajem, jest właśnie co 8 - zapewne ze względu na jezdnię.
Natomiast system sterowania zwrotnicami jest tam kolejowy, nie tramwajowy jednak.
W tramwajowym Poczdamie przejścia są co 2 do 4 przystanków.
Ale we Frankfurcie (na części tramwajowej) są już rzadziej niż w obu ww. miastach.
https://gleisplanweb.eu/Maps/Stuttgart.svg
przy czym na najnowszej U15, która jest tramwajem, jest właśnie co 8 - zapewne ze względu na jezdnię.
Natomiast system sterowania zwrotnicami jest tam kolejowy, nie tramwajowy jednak.
W tramwajowym Poczdamie przejścia są co 2 do 4 przystanków.
Ale we Frankfurcie (na części tramwajowej) są już rzadziej niż w obu ww. miastach.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
O Panie, ale dobra strona!Glonojad pisze: ↑03 lut 2023, 18:50Stuttgart? Co 2 - 8 stacji.
https://gleisplanweb.eu/Maps/Stuttgart.svg
przy czym na najnowszej U15, która jest tramwajem, jest właśnie co 8 - zapewne ze względu na jezdnię.
Natomiast system sterowania zwrotnicami jest tam kolejowy, nie tramwajowy jednak.
W tramwajowym Poczdamie przejścia są co 2 do 4 przystanków.
Ale we Frankfurcie (na części tramwajowej) są już rzadziej niż w obu ww. miastach.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17