Trasa tramwajowa Dw.Zachodni - Wilanów

Moderator: Wiliam

ashir
Posty: 26960
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Re: Trasa tramwajowa Dw.Zachodni - Wilanów

Post autor: ashir » 29 mar 2022, 17:20

Łukasz pisze:
29 mar 2022, 17:16
Bardziej na Wilanów widzę 4 niż 23. 20 jest niesterowalna częstotliwością ze względu na Boernerowo, czyli jako jedyne na Obozowej raczej odpada. Szkoda, że z Obozowej/Młynarskiej nie da się skręcać w kierunku Skierniewickiej i Kasprzaka, bo to byłaby idealna relacja dla zakręconej dwudziestki.
Jak nie da rady, jak da radę i tak są wykonywane zjazdy na R-1.

Łukasz
Posty: 9179
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 29 mar 2022, 17:52

ashir pisze:
Łukasz pisze:
29 mar 2022, 17:16
Bardziej na Wilanów widzę 4 niż 23. 20 jest niesterowalna częstotliwością ze względu na Boernerowo, czyli jako jedyne na Obozowej raczej odpada. Szkoda, że z Obozowej/Młynarskiej nie da się skręcać w kierunku Skierniewickiej i Kasprzaka, bo to byłaby idealna relacja dla zakręconej dwudziestki.
Jak nie da rady, jak da radę i tak są wykonywane zjazdy na R-1.
Przystanków nie ma ani przy Pedecie Wola, ani przed skrętem w Skierniewicką, w żadną stronę zresztą.
ŁK

Yelonker
Posty: 732
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 29 mar 2022, 18:13

No i jest umowa na tramwaj na Wilanów. Jakim cudem nie starczyło na Stegny, kiedy po dokapitalizowaniu przez miasto miało starczyć na wszystkie opcje?

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4561
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 29 mar 2022, 18:20

Brakuje 45 mln na Stegny, jednocześnie 45 mln zostało zakwalifikowane w budżecie jako kapitał rezerwowy na wypadek uzasadnionego roszczenia wykonawcy w przypadku wzrostu cen.
Obrazek

Yelonker
Posty: 732
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 29 mar 2022, 19:23

Bywalec pisze:
29 mar 2022, 18:20
Brakuje 45 mln na Stegny, jednocześnie 45 mln zostało zakwalifikowane w budżecie jako kapitał rezerwowy na wypadek uzasadnionego roszczenia wykonawcy w przypadku wzrostu cen.
Hmmm. 10 miesięcy to połowa budowy, może w tym czasie okaże się jeszcze, czy uda się znaleźć jeszcze trochę grosza na wszelki wypadek i będzie można uruchomić opcję Stegien.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26358
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 29 mar 2022, 20:32

Jakie 23 na Wilanów, jakie 32, matko...

Wilanów to trasa typowo N-S, jedynie odnoga na Gagarina ma jakiś większy sens na połączeniu ukosnym. Nie licząc oczywistości czyli 14.
Wychodzi wtedy:
14 i 35 do Wilanowa (to drugie co 4, zapewne z jakimis kursami skróconymi do Piasków skoro Muranów pętli się nie doczekał), 11 na Gagarina, pół 33 pod numerem 16 na Stegny (jak powstaną). I tyle.

I nie kojarzę żadnych obietnic dotyczących Stegien, RT pisał o stanięciu na głowie "żeby tramwaj pojechał do Wilanowa".
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5016
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 29 mar 2022, 20:54

Dla mnie 14 jest oczywista jako pierwsza. Nic bardziej pustego nie widuję :P (a widuję na Puławskiej, nie wiem jak na Ochocie). Więc nikt za tym płakać nie będzie. Dwa, że podobno obiecują oddawać trasę etapami. Więc dając jakiś kikut od Dolnej do ścisłego centrum i tak się nie sprawi, że poleci coś z 501, 519 czy 522.

Flash8222
Posty: 7023
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 29 mar 2022, 22:06

Glonojad pisze:
29 mar 2022, 20:32
Jakie 23 na Wilanów, jakie 32, matko...

Wilanów to trasa typowo N-S, jedynie odnoga na Gagarina ma jakiś większy sens na połączeniu ukosnym. Nie licząc oczywistości czyli 14.
Wychodzi wtedy:
14 i 35 do Wilanowa (to drugie co 4, zapewne z jakimis kursami skróconymi do Piasków skoro Muranów pętli się nie doczekał), 11 na Gagarina, pół 33 pod numerem 16 na Stegny (jak powstaną). I tyle.

I nie kojarzę żadnych obietnic dotyczących Stegien, RT pisał o stanięciu na głowie "żeby tramwaj pojechał do Wilanowa".
Właśnie, co z pętlą na Muranowie?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26358
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 30 mar 2022, 20:00

Nie jest w budowie, a Wilanów umowę podpisaną ma.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Flash8222
Posty: 7023
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 30 mar 2022, 20:06

Ależ dziękuję kapitanie oczywisty.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26358
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 31 mar 2022, 6:38

Mniej więcej tyle wiadomo w tej chwili.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

gfedorynski
Posty: 650
Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45

Post autor: gfedorynski » 31 mar 2022, 8:10

Glonojad pisze:
29 mar 2022, 20:32
Wilanów to trasa typowo N-S
A co to właściwie znaczy? Co za różnica, poza ładnymi schematami, w którą stronę pojedzie linia po dojechaniu do centrum?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26358
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 31 mar 2022, 19:52

Po pierwsze większy udział bezpośrednich pasażerów "na drugą stronę" - przy czasie przejazdu na poziomie ok. 25 minut do Centrum, spokojnie pasażerowie dalej się znajdą.

Po drugie - możliwość układanie sensownej koordynacji. Wbrew pozorom to ma znaczenie i należy to przy budowie układu pod uwagę brać.

A kwestia schematów wcale nie jest taka "phi" - czytelność oferty też ma znaczenie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36032
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 31 mar 2022, 20:18

Ponadto nie po to 25 ma wylecieć, by kolejne linie kierować w relacji obsługiwanej przez M2. Praga na Marszałkowską ma 4 i wystarczy.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6536
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 31 mar 2022, 21:07

Zamiast 25 zawsze można przywrócić 517 na Targówek, wtedy i 160 łatwiej będzie udupić :term:

ODPOWIEDZ