Trasa tramwajowa na Kasprzaka

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 05 sty 2023, 21:51

beni pisze:
05 sty 2023, 16:46
11 > Koło - Daszyńskiego ta trasa też nie mogła wrócić bo... ?
Bo od Radiowej do Koła jeździłoby kompletnie puste.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 06 sty 2023, 12:30

Na trasie Narutowicza - Kercelak także tłumów nie ma, chyba że się akurat wstrzeli przed długie 1.

A z pewnością pasażerów byłoby więcej, gdyby jeździło Prosta - Centralny - Naruciak, przynajmniej do Nowowiejskiej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10639
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 06 sty 2023, 14:45

pawcio pisze:
05 sty 2023, 15:30
Nie wiem czy w przypadku desek nie ma nieco innej polityki, żeby można było wyróżniać zmiany tras doraźnych.
Jeśli ty się w tym nie orientujesz, ja tym bardziej. A szary pasażer to już w ogóle. Inną politykę należy zarżnąć brzytwą Ockhama.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Matt Cubis
Posty: 446
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 06 sty 2023, 14:46

Glonojad pisze:
06 sty 2023, 12:30
A z pewnością pasażerów byłoby więcej, gdyby jeździło Prosta - Centralny - Naruciak, przynajmniej do Nowowiejskiej.
Sygnalizacja na Nowowiejskiej wytrzymałaby kolejną relację skrętną?

edit: to chyba w sumie mogłoby skręcać jednocześnie z 4?

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4851
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 06 sty 2023, 15:11

Skręcać jednocześnie z 4 byłoby idealnie. Rozkładowo można byłoby coś takiego stworzyć. Ale żeby realnie spotkały się w tym samym czasie to już wyższa szkoła jazdy i patrząc na ruch - ciężkie do wykonania. A co za tym idzie - zwiększyłoby to zatory tramwajowe jakie się już teraz tam tworzą przy 3 relacjach skrętnych (4, 78, wyjazdy z R3 w stronę Pl.Narutowicza). Więc na razie lepiej 11 tam nie pchać. Co innego po otwarciu Puławskiej kiedy uspokoi się ruch na tym skrzyżowaniu.
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 06 sty 2023, 18:23

Przeniesie, skręty się odpalają 2x w cyklu i tak, jest możliwa kombinacja dwóch wsppółbieżnych relacji skrętnych.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 06 sty 2023, 20:58

KwZ pisze:
06 sty 2023, 14:45
pawcio pisze:
05 sty 2023, 15:30
Nie wiem czy w przypadku desek nie ma nieco innej polityki, żeby można było wyróżniać zmiany tras doraźnych.
Jeśli ty się w tym nie orientujesz, ja tym bardziej. A szary pasażer to już w ogóle. Inną politykę należy zarżnąć brzytwą Ockhama.
Akurat tu mam wiedzę przeciętnego pasażera. Służbowo w to nie muszę wnikać i jakoś nie czuję potrzeby się wychylać.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 08 sty 2023, 17:20

Czy przy budowie tej trasy ktoś pomyślał żeby zrobić rozjazdy tramwajowe pod wloty planowanej trasy w kierunku Zachodniego: przy Ordona i na wysokości Skierniewickiej, tak aby nie trzeba było wszystkiego rozrywać? Tak jak na Puławskiej róg Rakowieckiej.

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 08 sty 2023, 18:41

Ten zachodni to zbudują za 10 lat albo nigdy - skala utrudnień jednak o kilka rzędów mniejsza niż przy Rakowieckiej

Skierniewicka jest w obie strony.
ŁK

Awatar użytkownika
Piotrek_2274
Posty: 667
Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
Lokalizacja: Nowe Górce

Post autor: Piotrek_2274 » 09 sty 2023, 22:02

Przede wszystkim po raz kolejny przegapiono możliwość przywrócenia łuków na Daszyniaku.

primoż
Posty: 3699
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 09 sty 2023, 22:20

Piotrek_2274 pisze:
09 sty 2023, 22:02
Przede wszystkim po raz kolejny przegapiono możliwość przywrócenia łuków na Daszyniaku.
Łuki to chyba czekają na wiadukt nad Towarową, a ten czeka na remont linii średnicowej :kekeke:
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4760
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 09 sty 2023, 22:41

W sumie to głupie. Łuki na Daszyńskim (pewnie w innej konfiguracji, to prawda), byłyby potrzebne właśnie przy zamknięciu Towarowej do pl.Zawiszy.
Obrazek

eloelo520
Posty: 58
Rejestracja: 07 gru 2022, 11:07

Post autor: eloelo520 » 10 sty 2023, 13:15

Nie rozumiem tych głosów które gdzieś tam się przewijają że "ZTM znowu zapomniał o rozjazdach na Daszyńskiego".

Nie zapomniał, tylko nikt tam nie zamierza nic puszczać, a rozjazdy pogorszyłyby tylko przepustowość na tym wiecznie oblężonym rondzie.

Tak samo gdzieś dzisiaj czytałem komentarz że "można było zrobić tor odstawczy w peronach na Daszyniaku"
xD

primoż
Posty: 3699
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 10 sty 2023, 14:17

eloelo520 pisze:
10 sty 2023, 13:15
Tak samo gdzieś dzisiaj czytałem komentarz że "można było zrobić tor odstawczy w peronach na Daszyniaku"
xD
Wbrew pozorom nie byłoby to takie głupie. Taki tor pozwoliłby na postoje na Daszyńskim w odróżnieniu od przelotki po wschodniej stronie ronda, jak też nie trzeba byłoby targać 11 aż do Narutowicza co pozwoliłoby pewnie na odzysk 1-2 brygad.

Dobrze kojarzę, że taki ślepy tor na zmianę kabiny jest (był?) planowany na Towarowej przed placem Zawiszy do zbudowania podczas remontu umęczonego wiaduktu nad średnicą, czy mnie się coś pomieszało?
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 10 sty 2023, 15:00

Planowany to chyba zbyt duże słowo, ale tak.

ODPOWIEDZ