Uspokojenie ruchu na ulicach Warszawy

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 15 sie 2016, 6:50

W imię ograniczania globalnych kosztów transportu. Czyli hałasu, zanieczyszczenia środowiska, zajetości terenu, wypadków - to wszystko dziedziny, w których samochodów doluje, a koszty ponosi kto inny (a w każdym razie nue bezpośrednio użytkownik).

Dlatego w miastach ruch samochodowy jest i będzie ograniczany, by dało się w nich żyć (a nie tylko jeździć).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Sebastian
Posty: 907
Rejestracja: 28 mar 2015, 21:56

Post autor: Sebastian » 15 sie 2016, 22:06

Tylko, że skutkiem tego jest rozlewanie się miast bo ci co muszą na codzień korzystać z samochodu wyprowadzają się na taką Białołękę czy inne "miasteczko" gdzie ograniczeń w parkowaniu i jazdy samochodem nie ma.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4760
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 15 sie 2016, 23:50

Warszawa się rozlała bez żadnych ograniczeń w ruchu samochodów w Śródmieściu.
Obrazek

Sebastian
Posty: 907
Rejestracja: 28 mar 2015, 21:56

Post autor: Sebastian » 16 sie 2016, 0:29

Żadnych? Płatne parkowanie i ograniczenie do 50 w ścisłym centrum funkcjonuje naście lat.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 16 sie 2016, 0:43

Ograniczenie do 50 spowodowało powstanie zabudowy wielorodzinnej na Białołęce? Za to naprawdę powinny być ostrzeżenia.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4760
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 16 sie 2016, 0:53

Oj tam. Każdy ma prawo do autokompromitacji. ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 16 sie 2016, 17:54

Sebastian pisze:Tylko, że skutkiem tego jest rozlewanie się miast bo ci co muszą na codzień korzystać z samochodu wyprowadzają się na taką Białołękę czy inne "miasteczko" gdzie ograniczeń w parkowaniu i jazdy samochodem nie ma.
Póki sobie po tych "miasteczkach" jezdxa,niech jeżdżą, od prawdziwego miasta wara.

Dodano po 1 minucie 46 sekundach:
Sebastian pisze:Żadnych? Płatne parkowanie i ograniczenie do 50 w ścisłym centrum funkcjonuje naście lat.
Płatne parkowanie, które nie dotyczy mieszkańców (abonenament po kosztach dystrybucji) wystraszylo mieszkańców?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Sebastian
Posty: 907
Rejestracja: 28 mar 2015, 21:56

Post autor: Sebastian » 16 sie 2016, 21:16

Emyl pisze:Ograniczenie do 50 spowodowało powstanie zabudowy wielorodzinnej na Białołęce? Za to naprawdę powinny być ostrzeżenia.
A gdzie ja to napisałem? Wiliam pisał o żadnych ograniczeniach podczas rozlewania się miasta. Więc przytoczyłem przykład że jest w błędzie, a to czy miało to wpływ na rozlewanie nie było przedmiotem.

Awatar użytkownika
Daniel_FCB
(kaczofob)
Posty: 1596
Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Daniel_FCB » 24 paź 2016, 8:57

Nie wiem, czy to zasługa miasta, czy dzielnicy, ale zwężenie Dereniowej i Cynamonowej zostało wzorowo wykonane. Wreszcie szybcy i wściekli jeżdżą z normalnymi prędkościami w okolicy przejścia pod KFC (naturalny środek osiedla). :)
Pasy rowerowe może są przesadą (parking równoległy?) ale spełniają swoją funkcję ograniczenia pasa ruchu wyśmienicie.
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2702
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 24 paź 2016, 21:39

To zasługa budżetu partycypacyjnego realizowanego przez dzielnicę. Sądząc po komentarzach w internecie, odbiór społeczny jest jednak raczej negatywny.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 24 paź 2016, 21:50

Nic dziwnego skoro Stryjeńskich utrwalili. Na szczęście tu będzie trudniej bo wszystkie krawężniki przestawione.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 24 paź 2016, 22:49

Co zrobili?

Awatar użytkownika
Daniel_FCB
(kaczofob)
Posty: 1596
Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Daniel_FCB » 24 paź 2016, 23:41

Solaris U10 pisze:To zasługa budżetu partycypacyjnego realizowanego przez dzielnicę. Sądząc po komentarzach w internecie, odbiór społeczny jest jednak raczej negatywny.
Negatywny odbiór przez którą część społeczeństwa? Korków nigdzie nie widać, a jest spokojniej.
Faktycznie, Stryjeńskich uwalili, ale tam ruch był zawsze większy (Stryjeńskich-Płaskowickiej-Pileckiego).
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2702
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 25 paź 2016, 18:15

Daniel_FCB pisze:
Solaris U10 pisze:To zasługa budżetu partycypacyjnego realizowanego przez dzielnicę. Sądząc po komentarzach w internecie, odbiór społeczny jest jednak raczej negatywny.
Negatywny odbiór przez którą część społeczeństwa? Korków nigdzie nie widać, a jest spokojniej.
Zapewne tę, która woli ulice jasne, długie, proste, a przede wszystkim bez żadnych zmian. Sporo się naczytałem opinii tego typu: "Już zepsuto Cynamonową, a teraz zepsują Stryjeńskich/Dereniową itd.".

gfedorynski
Posty: 715
Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45

Post autor: gfedorynski » 26 paź 2016, 9:29

bo ci co muszą na codzień korzystać z samochodu wyprowadzają się na taką Białołękę
Mieszasz przyczyny ze skutkami.

ODPOWIEDZ