Modernizacja trasy tramwajowej w ciągu Al. Jerozolimskich

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 13 lis 2009, 20:48

po pierwsze - skąd wiesz, że nie podjąłem bądź nie planowałem podjąć jakichś innych działań?
po drugie - nie widzę związku (pomijając już to, że póki co papierkowe rozkłady nie zostały wyposażone w zegary słoneczne), chociaż może akurat w tym przypadku papierkowy rozkład miałby większą wiarygodność...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26822
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 13 lis 2009, 21:48

@po pierwsze: a podjąłeś?
@po drugie: po co Ci rozkład minutowy, skoro wystarcza ramowa częstotliwość?

A poza tym, nie ma Bastiana, a ktoś musi być złośliwy :p
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

kajo
Posty: 2793
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 13 lis 2009, 22:27

Nie wiedząc gdzie to umieścić pozwolę sobie zrobić to tutaj.
http://www.zm.org.pl/?a=tramwaje_starynkiewicza-09b
Jak wygląda priorytet tramwajowy w Warszawie.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26822
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 13 lis 2009, 22:37

A ja mam szatański pomysł - niech TW dokupią brakujące sterowniki Siemens (ZDM "zapomniał" dokupić 60 sztuk) a ZTM niech skróci rozkłady jazdy na tym odcinku - o takie niewinne 2 minutki (od Waszyngtona do Zawiszy). Zobaczymy, czy tam naprawdę, jak twierdzi ZDM i "dr" M. Buda z BDiK/IR, jest priorytet ("warunkowy", tj. tylko dla opóźnionych tramwajów).

[ Dodano: |13 Lis 2009|, 2009 22:38 ]
A miejsce dobre znalazłeś.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 13 lis 2009, 22:42

A ZDM po złości jeszcze pogorszy, bo i takie jaja się zdarzały :dance:

A co z tym gównem przy Srebrnej? Jakiś przepis nie pozwala, żeby podczas wyjazdu ze Srebrnej w prawo nie paliło się pionowe dla tramów, chociaż równolegle dla puszek się pali?
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"

"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 13 lis 2009, 22:47

Glonojad pisze:@po pierwsze: a podjąłeś?
@po drugie: po co Ci rozkład minutowy, skoro wystarcza ramowa częstotliwość?

A poza tym, nie ma Bastiana, a ktoś musi być złośliwy :p
po pierwsze - Twoje doświadczenia, patrząc po obecnym funkcjonowaniu systemu, nie są motywujące ;P
po drugie - ja wcale nie chcę rozkładu minutowego, wystarczy, że tablice będą służyły temu, do czego są przewidziane i będą bardziej wiarygodne ;p
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26822
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 13 lis 2009, 22:50

Ha. Widzisz, nie wiesz jak zły by był, gdyby nie moje interwencje! Na przykład, do dziś tablica Centrum 10 by myślała, że znajduje się przy Smyku, a wagon 1108 (bodajże) by meldował, że niskopodłogowy jest (gdyby to chociaż 10xx było).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 15 lis 2009, 22:00

a na poważnie to kto powinien otrzymywać uwagi?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

slav
Posty: 233
Rejestracja: 04 lip 2007, 14:20

Post autor: slav » 03 gru 2009, 13:50

Ostatnio bardzo często się zdaża, że na rondzie przy Centralnym na jedenj fazie zielonego w kierunku Pragi przejeżdża tylko jeden skład tramwajowy. I to dzieje się to w sytuacji, kiedy na światłach stoją dwa składy, ten drugi często zostaje do następnej fazy. Czy jest to nieudolność motorniczych? Czy faza rzeczywiście trwa tak krótko? Może ktoś to wyjaśni..

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 03 gru 2009, 14:04

stan ze stoperem i policz czas fazy ... wg. glonojada powinno byc to minimum 7 sekund na skład.

slav
Posty: 233
Rejestracja: 04 lip 2007, 14:20

Post autor: slav » 03 gru 2009, 14:24

to nie dziwne, że jeden przejeżdża. na szczęście część motorniczych potrafi jadąc drugim składem zmieścić się na jednej fazie. ale tylko część..

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36626
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 03 gru 2009, 16:59

Teokryt pisze:wg. glonojada powinno byc to minimum sekund na skład
:>
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 03 gru 2009, 18:56

slav pisze:Ostatnio bardzo często się zdaża, że na rondzie przy Centralnym na jedenj fazie zielonego w kierunku Pragi przejeżdża tylko jeden skład tramwajowy. I to dzieje się to w sytuacji, kiedy na światłach stoją dwa składy, ten drugi często zostaje do następnej fazy. Czy jest to nieudolność motorniczych? Czy faza rzeczywiście trwa tak krótko? Może ktoś to wyjaśni..
Czasem nieudolność, ale najczęściej głupi przepis, który nakazuje jechać przez krzyżaki 15 km/h. Wtedy motorowi ruszają powoli i drugi nie zdąży na krótkim sygnale. A nadzór lubi sobie tam stać...
Druga sprawa, ze sygnał jest faktycznie za krótki, za to puszkarzom dano dużo czasu na skręt w lewo.
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"

"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 01 lip 2012, 1:33

Powiedzcie mi - przy wyjeździe z przystanku BW1920 w kierunku Centrum jest taki ostry zakręt (choć nie wygląda) - tory najpierw skręcają w lewo, potem w prawo. Gdy tramwaj nabiera prędkości, strasznie rzucza na boki. Ostatnio, mam wrażenie, zjawisko się nasiliło i jest gorzej. Naprawdę, jeśli się nie trzyma rurek, to czasem można się wywrócić albo chociaż wpaść na kogoś innego.
Z czego to może wynikać? I czemu tego nie wyprofilowano lepiej przy modernizacji trasy z Banacha na Gocławek? I czy jest szansa, że ktoś to poprawi, czy też muszą się wreszcie dwa tramwaje w krótkim odstępie czasowym w tym miejscu wykoleić, żeby ktoś się tym zajął?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
tomstak
Posty: 1286
Rejestracja: 31 sty 2012, 2:00

Post autor: tomstak » 01 lip 2012, 3:23

Z tego samego powodu, z którego się robią wyboczenia w infrastrukturze torowej PKP-PLK (Temperatura).

Jak się zaczną tam tramwaje wykolejać, to w szybkim tempie wyrośnie tam ograniczenie do 10km/h, ot taka tramwajowa rzeczywistość. Musi co najmniej 10 wagonów wyskoczyć przy prędkości poniżej 10km/h, aby ktoś był wstanie się domyślić co jest przyczyną, albo musi się skurczyć lista "przyczyn" spoza ZETiT na które jeszcze da się zwalić winę.

Nawiasem mówiąc, to wczoraj wyjątkowo TW miało na na całą warszawę tylko jedno Pogotowie Torowe. Drugie PT się przy Feminie zderzyło z osobówką.

ODPOWIEDZ