Sygnalizacja świetlna (skrzyżowania bez tramwajów!)
Moderator: Wiliam
WawaLove pisze, że odchodzi: wawalove.pl/Janusz-Galas-odchodzi-z-ratusza-Absurdy-sie-skoncza-a25456?src01=6a4c8&src02=facebook_wawalove
Aczkolwiek na podstawie Wyborczej.
Ludzie na fb się cieszą.
Aczkolwiek na podstawie Wyborczej.
Ludzie na fb się cieszą.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Odchodzi, odchodzi. Napisałem też kiedy. A że nie odchodzi, to też prawda, bo go zostawią w ratuszu. Jak Mikosa - z opłakanymi skutkami.
Znaczy - będzie zastępcą swojego następcy? A dlaczego z opłakanymi?
Plany zagospodarowania nadal leżą odłogiem, szczególnie te ważne, np. tak lubianego tutaj Chrzanowa czy Żoliborza Południowego. W tym drugim przypadku to już 13 lat udawania uchwalania, a przybywa zabudowy i związanych z nią problemów (korki, brak miejsc parkingowych, brak miejsc w szkołach i przedszkolach). I nadal pieczę ma nad tym Marek Mikos. Czyli w tym przypadku była to zmiana pozorna, fasadowa w pełnym znaczeniu tego słowa.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Niby tak, ale teraz będzie miał tylko część tego poletka do obrobienia.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Ratusz niby zdementował kilka dni temu, a dzisiaj jednak potwierdził, że p. Galas straci stanowisko Inżyniera Miasta. Jest informacja, że zyska nowe - w ZTM. Przy okazji poinformowali o przeobrażeniu z dniem 20.02 BDiK w BMiT:
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje, ... 23046.html
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje, ... 23046.html
Jakoś nie widzę ogłoszeń o wakatach w ZTM, ale pewnie niektórzy rekrutacji przechodzić nie muszą....
To są przesunięcia w ramach urzędu.
P.S. Dopiero co było kilka ogłoszeń w BIPie ZTM
http://ztm.bip.um.warszawa.pl/menu_prze ... efault.htm
P.S. Dopiero co było kilka ogłoszeń w BIPie ZTM
http://ztm.bip.um.warszawa.pl/menu_prze ... efault.htm
Jest coraz gorzej - cała masa samochodów stoi najpierw przed Witosa, potem przed Idzikowskiego, a potem dopycha się do korka przed Chełmską.yavorius pisze:Moim ulubionym przykładem jest brak synchronizacji sygnalizacji na Sobieskiego. Rano przejeżdżasz przez Witosa, po czym kwitniesz na Idzikowskiego, a z kierunku poprzecznego nic nie jedzie.
Ostatnio widziany 12.04.2018 w 522
Czy te "genialne" programy sygnalizacji, wzbudzenia i cuda-wianki opóźniające przejazd to właśnie pan Galas był?
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36586
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Raczej multi-combo projektanci+przepisy+Galas. Nie doszukujcie się wszędzie Galasa, bo tym bardziej będziecie rozczarowani
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Ale wiesz, że np. pani rzecznik ZMID na każdą uwagę dotyczącą organizacji ruchu wokół prowadzonych przez ZMID inwestycji odpowiada, że jedynym autorem i odpowiedzialnym jest wyłącznie inż. ruchu, a ani inwestor, ani projektant, ani wykonawca nie ma na kształt tej organizacji najmniejszego wpływu?
Tylko może lepiej niech Jarek tego nie czyta, bo już żadnej sygnalizacji nie poprawi...
Tylko może lepiej niech Jarek tego nie czyta, bo już żadnej sygnalizacji nie poprawi...
ZMID w ogóle zachowuje się specyficznie. Patrz sprawa Lazurowej. Mają do poszerzenia ostatnie 250 m między Górczewską a S8 i sami nie wykażą w tej sprawie żadnej inicjatywy. Mimo zaoszczędzonych 33 mln zł na poprzednim 2-kilometrowym odcinku. Coraz bardziej skłaniam się ku opinii, że jest to instytucja tak samo niereformowalna jak szykowany do odwołania obecny inżynier ruchu. ZMID też miał być zlikwidowany, ale jakoś rozeszło się po kościach.