Trasa Toruńska/Armii Krajowej

Moderator: Wiliam

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 11 mar 2014, 18:38

Ktoś się pewnie obraził na prasę i teraz ma.
Zbieraczka rozkładów jazdy.

Awatar użytkownika
JotPeCet
Posty: 2527
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:07
Lokalizacja: WPT Ochota

Post autor: JotPeCet » 11 mar 2014, 19:12

Nic mi na ten temat nie wiadomo. Można prosić jaśniej?
Polityka złym doradcą w pracy!

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 11 mar 2014, 20:48

Jeżeli gazeta prezentuje problem tylko z punktu widzenia wykonawcy, to jakoś mi się wydaje, że nie dlatego, że redaktor w ztm nie pytał...
Zbieraczka rozkładów jazdy.

Awatar użytkownika
JotPeCet
Posty: 2527
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:07
Lokalizacja: WPT Ochota

Post autor: JotPeCet » 11 mar 2014, 22:12

Polecam pierwszy akapit. Jest tam wypowiedź Dyrektora ztm. Jednak wydaje mi się że górą pozostają bezimienni kłamcy nad słowa opatrzone imieniem i nazwiskiem.
Polityka złym doradcą w pracy!

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 12 mar 2014, 14:21

Też mnie zastanowiło, to że Metrostav chciał pozostawić przystanek, bo w grudniu ubiegłego roku w UD Bielany odbyło się spotkanie przedstawicieli: GDDKiA, Metrostav i Inż Ruchu z radnymi Bielan i Żoliborza. Wtedy poruszałem temat przystanku przy os. Potok i wszyscy goście (GDDKiA, Metrostav i IR) mówili, że nie mogą utrzymać tego przystanku, bo zakłóci to terminowość prac (i w ogóle och, ach nie można). A tu proszę czytam, że Metrostav jednak dopuszczał utrzymanie przystanku?
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 13 cze 2014, 22:52

No to zaczyna się proces wyburzania estakady zjazdowej na Modlińską. Na początek zamknięcie obiektu, a za tydzień pewnie konieczne zwężenia na Trasie Toruńskiej.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

tatra
Posty: 291
Rejestracja: 07 wrz 2009, 16:38
Lokalizacja: z ulicy Stołecznej(zawsze)

Post autor: tatra » 06 sie 2014, 17:22

Co jest z wiaduktem tramwajowym na Kaskadzie ?
Napięcie w sieci jest .
Prace prowadzone są w dzień -w nocy brak żywego ducha (robotnika).
Co przeszkadza aby tramwaje jeździły przed 5.00 i po 22.00
Na Marymonckiej przed 5.00 jest tylko 103 o 4.44 i N46 4.45 które zwykle ma -5,10 minut.
Dlaczego Z17 jest tylko wieczorem i zero koordynacji.
tatra

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 06 sie 2014, 21:10

tatra pisze:Dlaczego Z17 jest tylko wieczorem i zero koordynacji.
Bo w innych godzinach kursuje 17. A do 5 to zasadniczo funkcjonuje jeszcze komunikacja nocna. :razz:

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 04 paź 2014, 1:27

Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7664
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 06 paź 2014, 7:57

Jak rozwalić poranną komunikację na AK? Zmienić miejsce zjazdu na Marymoncką, a zostawić stare znaki kierujące do poprzedniego zjazdu....
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

ODPOWIEDZ